ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδηγικά, το πετρελαιοκίνητο Fiesta δεν έχει χάσει στο ελάχιστο τη συγκρότηση και το fun χαρακτήρα των βενζινοκίνητων εκδόσεων.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγικά, το πετρελαιοκίνητο Fiesta δεν έχει χάσει στο ελάχιστο τη συγκρότηση και το fun χαρακτήρα των βενζινοκίνητων εκδόσεων.

Ford Fiesta 1,6 TDCi ECOnetic 95 PS

71.090 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2014)

Ο πετρελαιοκινητήρας 1,6 TDCi που κινεί το Fiesta ενσωματώνει σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail, φίλτρο σωματιδίων εκπομπών πετρελαίου (DPFS) και εξελιγμένο τούρμπο. Στην πράξη, το μοτέρ των 95 ίππων είναι επαρκές στις χαμηλές στροφές, αλλά τον πραγματικό του χαρακτήρα τον βγάζει μόλις η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 1.800 σ.α.λ., οπότε και αντεπιτίθεται με 200 Nm ροπής και δυναμικό τράβηγμα μέχρι και τον «κόφτη». Χρειάζονται 12,0 δλ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 178 χλμ./ώρα. Οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου βοηθούν την κατανάλωση, η οποία είναι της τάξης των 3,3 λτ./100 χλμ. Επιπλέον, οι εκπομπές CO2 των 87 γρ./χλμ., απαλλάσσουν το πετρελαιοκίνητο Fiesta από την υποχρέωση καταβολής Τελών Κυκλοφορίας. Η τιμή της βασικής τρίθυρης έκδοσης Trend ορίζεται στα 13.563 ευρώ με όφελος απόσυρσης.


Μόλις η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 1.800 σ.α.λ., το μοτέρ «επιτίθεται» με 200 Nm ροπής και δυναμικό τράβηγμα μέχρι και τον «κόφτη».

Μόλις η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 1.800 σ.α.λ., το μοτέρ «επιτίθεται» με 200 Nm ροπής και δυναμικό τράβηγμα μέχρι και τον «κόφτη».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
Citroen