Όχι δεν είναι το ίδιο μοτέρ που βγάζει από 90 έως 150 άλογα!

157.527 Επισκέψεις στο άρθρο
Ένας κινητήρας με μεγάλη διαφορά στις ιπποδυνάμεις που προσφέρεται, μπορεί να έχει από διαφορές στην τουρμπίνα και το σύστημα ψύξης, μέχρι τα υλικά του μπλοκ και των κυλίνδρων!

Ένας κινητήρας με μεγάλη διαφορά στις ιπποδυνάμεις που προσφέρεται, μπορεί να έχει από διαφορές στην τουρμπίνα και το σύστημα ψύξης, μέχρι τα υλικά του μπλοκ και των κυλίνδρων!

Ας πάρουμε για παράδειγμα ενα μοντέλο, το οποίο διατίθεται με ιπποδυνάμεις 90, 100, 115, 130 και 150 ίππων. Είναι πραγματικότητα πως η μηχανή που παράγει 90 ίππους δεν είναι σε θέση να ανταπεξέλθει με μία μετατροπή και να καταφέρει να φτάσει την έκδοση των 150 ίππων. Αυτό γιατί η εταιρία σε κάθε έκδοση αλλάζει το μέγεθος της τουρμπίνας, το σύστημα ψύξης, ακόμα και τα υλικά που χρησιμοποιεί σε στρόφαλους κ.α. Δεν είναι μυστικό πως σε ένα αυτοκίνητο όσο αυξάνεται η ιπποδύναμη, τόσο καλύτερα και ποιοτικότερα υλικά χρησιμοποιούνται.


Παρόλο που μπορεί όπως είναι ξεκάθαρο, η έκδοση των 90 ίππων να μην μπορεί να φτάσει αυτή των 150, όμως έχει όντως ένα περιθώριο βελτίωσης και οι ειδικοί απαντούν πως αυτό μπορεί να επιτευχθεί.

Σελίδα 1Βάζεις πρόγραμμα και παίρνεις «εύκολα» 50 άλογα παραπάνω! Αξίζει;
Σελίδα 2Όχι δεν είναι το ίδιο μοτέρ που βγάζει από 90 έως 150 άλογα!
Σελίδα 3Τι είναι ο επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου;
Σελίδα 4Μέθοδοι αύξησης ιπποδύναμης μέσω εγκεφάλου
Σελίδα 5Εμπεριέχει κίνδυνο αυτή η διαδικασία;
ford
NISSAN