Ο Jari-Matti Latvala διεκδίκησε την τρίτη θέση από το πρώτο πρωί στο ράλι Νορβηγίας, και παρόλο που ο 23χρονος δεν μπορούσε να εναρμονιστεί με το ρυθμό του team-mate του, ήταν μακράν ο ταχύτερος από όλους τους υπόλοιπους και τερμάτισε με δύο και πλέον λεπτά διαφορά από το 4ο πλήρωμα.
«Είμαι ευτυχής που κέρδισα μία θέση στο βάθρο και ταυτόχρονα απογοητευμένος που δεν μπόρεσα να αγωνιστώ για τη νίκη» δήλωσε ο Latvala. «Οι βαθμοί είναι καλοί για μένα και για την ομάδα, αλλά οι πιθανότητές μου χάθηκαν το Σάββατο το πρωί. Θα μπορούσα να έχω επιλέξει πιο μαλακό σετάρισμα αναρτήσεων νωρίτερα, αντιλαμβάνομαι λοιπόν γιατί ήταν αδύνατον να συναγωνιστώ τους δύο πρώτους οδηγούς. Αν γινόταν να ξεκινήσω πάλι το Σαββατοκύριακο, θα επαναλάμβανα τις πρωινές ειδικές. Ο βαθμός πρόσφυσης ήταν καλός τότε, κάτι που έπρεπε να έχω εμπιστευτεί και να αυξήσω το πλεονέκτημά μου. Δεν βιαζόμουνα επειδή δεν είχα ανταγωνισμό. Χαλάρωσα λοιπόν και απόλαυσα την οδήγηση».