ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Sportback ή … Hatchback;
Διαβάστηκε από 21406 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/11/2009
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Με την έλευση της έκδοσης των 1,5 λίτρων του Mitsubishi Lancer Sportback που έγινε πριν λίγο καιρό, η «σύγκρουση» με αντιπάλους όπως τα καταξιωμένα Hyundai i30 και Toyota Auris είναι αναπόφευκτη. Και τα τρία μοντέλα πάντως, ικανοποιούν με τους χώρους και την οδική τους συμπεριφορά.

Στον ανοιχτό δρόμο, το i30 παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα και χαμηλό θόρυβο κύλισης, ενώ το τιμόνι έχει το απαιτούμενο βάρος

Το ταμπλό του i30 διακρίνεται για το μοντέρνο του σχεδιασμό και την προσεγμένη ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησης

Ο χώρος φόρτωσης ωφέλιμου όγκου 340 λτ. έχει μεγάλο άνοιγμα, αλλά σχετικά ψηλό δάπεδο
Hyundai i30 1.4
Το πιο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της κορεάτικης φίρμας προσφέρει ό,τι ζητάει ο απαιτητικός αγοραστής από ένα σύγχρονο οικογενειακό μοντέλο. Μεταξύ αυτών είναι η προσεγμένη ποιότητα, τα αυξημένα επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, οι άνετοι χώροι, ο πλούσιος εξοπλισμός και οι πολύ καλές επιδόσεις. Εσωτερικά, στον τομέα του σχεδιασμού, παρατηρείται μία οπτική σύνδεση μεταξύ των απαλών καμπύλων επιφανειών, ενώ εκεί που επικεντρώνεται περισσότερο το αισθητικό ενδιαφέρον είναι στην κεντρική κονσόλα, όπου ενσωματώνονται το εργοστασιακό ηχοσύστημα (και όχι κάποιο after market) και ο αυτόματος κλιματισμός (στάνταρ air condition). Την κομψότητα του εσωτερικού ενισχύουν με τη σειρά τους ο πίνακας οργάνων και το τριάκτινο τιμόνι, ενώ οι επενδύσεις σε ανοιχτό ανθρακί χρώμα αναβαθμίζουν το σκουρόχρωμο -και λίγο μονότονο- διάκοσμο. Σε επίπεδο ποιότητας, το μαλακό πλαστικό στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών δημιουργεί μία θετική εικόνα, γεγονός που ισχύει και για τη συναρμολόγηση και το φινίρισμα των επιμέρους επιφανειών. Την προσοχή στη λεπτομέρεια επιβεβαιώνουν με τη σειρά τους οι διακόπτες και ορισμένες θήκες με τη "soft touch" αίσθηση στο πάτημα.
Παράλληλα, η περιμετρική ορατότητα είναι καλή, χάρη στην ψηλή θέση οδήγησης, στους μεγάλους εξωτερικούς καθρέφτες και στα πλευρικά παράθυρα. Στον αυτοκινητόδρομο, το νέο μικρομεσαίο Hyundai παραμένει σταθερό και αποπνέει ασφάλεια, ακόμα και σε ταχύτητες πολύ υψηλότερες από αυτές που ορίζει ο ΚΟΚ, ενώ το τιμόνι παραμένει βαρύ και ενισχύει τη σιγουριά που νιώθει ο οδηγός. Αντίστοιχη είναι και η αίσθηση που λαμβάνει κανείς σε μια διαδρομή με στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές. Σε πιεσμένους ρυθμούς, το i30 παραμένει ουδέτερο στις αντιδράσεις του, αφού τα όποια υπο/υπερστροφικά φαινόμενα, τα οποία θα εκδηλωθούν μόνο με το ESP στη θέση "off", εξελίσσονται με ομαλό τρόπο, προειδοποιώντας τον οδηγό και δίνοντάς του το περιθώριο για να κάνει τις όποιες διορθώσεις. Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής (CVVT). Στη πράξη ο εν λόγω κινητήρας παρουσιάζει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται ο οδηγός να καταφεύγει συχνά στον επιλογέα των ταχυτήτων. H τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 14.350 € για την έκδοση Special. Με τις προωθητικές ενέργειες της ελληνικής αντιπροσωπείας που ισχύουν μέχρι το τέλος του 2009 διαμορφώνεται σε 12.290 €.



Στο δρόμο το Lancer Sportback παρουσιάζεται σταθερό σε υψηλές ταχύτητες

O διάκοσμος είναι όμορφος διάκοσμο, με σπορτίφ προεκτάσεις και καλή ποιότητα κατασκευής

Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 344 λίτρων και εκμεταλλεύσιμο σχήμα
Mitsubishi Lancer Sportback 1.5
Το Mitsubishi Lancer Sportback λανσαρίστηκε στη χώρα μας στα τέλη του 2008 με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων. Η πεντάθυρη έκδοση του Lancer, που εκ των πραγμάτων αποτελεί και την πιο ενδιαφέρουσα πρόταση για τα ελληνικά δεδομένα, έρχεται τώρα με τον 1,5 λίτρων κινητήρα απόδοσης 109 ονομαστικών ίππων. Εμφανισιακά, το Lancer Sportback 1,5 δε διαφέρει από το αντίστοιχο των 1,8 λίτρων. Το εσωτερικό του δε διαφέρει σε σχέση με την υπόλοιπη σειρά του Lancer, παρουσιάζοντας όμορφο διάκοσμο, με σπορτίφ προεκτάσεις και καλή ποιότητα κατασκευής, παρά τη χρήση σκληρών σε υφή πλαστικών. Οι χώροι είναι καλοί για 4 ή για 5 επιβάτες, με το χώρο για τα κεφάλια των πίσω να απαιτεί κάποιες παραχωρήσεις από άτομα άνω του μέσου ύψους. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 344 λίτρων και εκμεταλλεύσιμο σχήμα. Στο δρόμο το Lancer Sportback παρουσιάζεται σταθερό σε υψηλές ταχύτητες, με τη σφιχτή ανάρτηση να συνδράμει στην καλή συμπεριφορά του και σε δρόμο με στροφές, περιορίζοντας ελαφρώς τα επίπεδα άνεσης των επιβατών. Στο όριο παρουσιάζει ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης, ακόμα και με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας M-ASTC απενεργοποιημένο. Το σύστημα διεύθυνσης έχει τεχνητή αίσθηση σε βάρος, ωστόσο είναι άμεσο, ενώ τα φρένα έχουν μέτρια απόδοση αλλά καλή αίσθηση.
Ο βασικός κινητήρας των 1,5 λίτρων, που είναι ήδη γνωστός από το σεντάν Lancer, αποδίδει 117 δυναμομετρημένους ίππους και κινεί σβέλτα το αμάξωμα των 1.294 κιλών, ανταποκρινόμενος στις οικογενειακές αναζητήσεις. Είναι ελαστικός από χαμηλά και έχει θετικό τράβηγμα, ωστόσο ψηλά παράγει αρκετό θόρυβο, ενώ συνδυάζεται με 5τάχυτο αραιής κλιμάκωσης κιβώτιο. Σε σχέση με τον 1,8 λτ. υπολείπεται στις επιδόσεις όπως είναι φυσικό, όμως έχει και κατά 1,5 λίτρα χαμηλότερη κατανάλωση για κάθε 100 χλμ. απόστασης. H τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 14.990 € (μετά και την έκπτωση 2.000 € της ελληνικής αντιπροσωπείας) για την έκδοση Inform.



Σταθερό και άνετο είναι το Auris, ενώ υπό πίεση οι κλίσεις του αμαξώματος και μόνο αλλοιώνουν την αίσθηση

Χωρίς αλλαγές τόσο ποιοτικά όσο και εμφανισιακά, το Auris 1.33 ικανοποιεί και στους δύο τομείς

Αρκετά καλός για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι ο 354 λίτρων διαθέσιμος χώρος για τις αποσκευές
Toyota Auris 1.33 Optimal Drive
Με τη χρήση του κινητήρα των 1,33 λίτρων και της τεχνολογίας Optimal Drive, το Auris αποκτά ένα μικρότερο -από άποψης κυβισμού- κινητήρα, με μεγαλύτερη απόδοση αλλά μικρότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Η φιλοσοφία Optimal Drive στο Auris επιτυγχάνεται με το συνδυασμό του 1,33 λίτρων κινητήρα και του 6τάχυτου κιβωτίου. Στο εσωτερικό εκτός από το διακόπτη που ενσωματώθηκε και που ελέγχει τη λειτουργία του συστήματος Start & Stop, δεν παρατηρείται κάποια άλλη διαφορά. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε σχετικά καλά επίπεδα παρά τα σκληρά υλικά, ενώ και η συναρμολόγηση ικανοποιεί, όπως και το φινίρισμα. H σχεδίαση είναι ευχάριστη, με την "αιωρούμενη" κεντρική κονσόλα να τραβάει το ενδιαφέρον, η οποία και ευθύνεται για την πολύ καλή θέση του επιλογέα ταχυτήτων. Συνολικά, σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνεται και η εργονομία του Auris στο εσωτερικό. Όσον αφορά στους χώρους, και εκείνοι παραμένουν αμετάβλητοι στην έκδοση αυτή, με το χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών να είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία και το χώρο για τα κεφάλια να κρίνεται οριακά επαρκής. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 354 λίτρων και διαθέτει εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Ο στόχος για μείωση της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων επιτεύχθηκε και μέσω του συστήματος Start & Stop, με το οποίο ο κινητήρας(101 ονομαστικών ίππων) σβήνει όταν το αυτοκίνητο σταματά και επανατίθεται σε λειτουργία, όταν ο οδηγός πατήσει συμπλέκτη. Το σύστημα Start & Stop μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό από το σχετικό διακόπτη στο ταμπλό, ενώ αξίζει να σημειωθεί, ότι όταν το σύστημα θέτει εκτός λειτουργίας τον κινητήρα, το τιμόνι δε χάνει την υποβοήθησή του, ενώ και τα φρένα εξακολουθούν να λειτουργούν. Το Auris οδηγικά είναι ένα ιδιαίτερα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, προσανατολισμένο για ήρεμες και άνετες μετακινήσεις. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και καλή ποιότητα κύλισης, ενώ το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι, ο μαλακός συμπλέκτης και ο θετικός επιλογέας καθιστούν εύκολη τη συμβίωση στην καθημερινότητα. H τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 13.920 € (μετά και την έκπτωση των 800 €) για την έκδοση Casual.


»Σχολιάστε την είδηση

Εξοπλισμός - Τιμές Hyundai
i30 1.4
Mitsubishi
Lancer Sportback 1.5
Toyota
Auris 1.33 Optimal Drive
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής -
ABS
Antispin/ESP -
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /-
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition -
Ηλεκτρονικός κλιματισμός - -
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης - - -
   
Tιμή (ευρώ) 14.350 16.990 14.720
Έκδοση Special Inform Casual
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Hyundai
i30 1.4
Mitsubishi
Lancer Sportback 1.5
Toyota
Auris 1.33 Optimal Drive
Κυβισμός (κ. εκ.) 1396 1.449 1329
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 109/6200 117/5.930 101/6000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 137/5000 156/4.660 132/3800
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,7 11,2 13,1
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) - 12,8 -
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) - 20,7 -
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 187 191 175
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) - 44,7 -
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 6,1 6,4 5,8
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4245/1775/1480 4585/1760/1515 4220/1760/1515
Μεταξόνιο (χλστ.) - - -
Βάρος (κιλά) 1193 - -
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 340 344 354


Tags: HYUNDAI I30, MITSUBISHI LANCER SPORTBACK, TOYOTA AURIS,

περισσότερα νέα & άρθρα »
MITSUBISHI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Mitsubishi Colt 1,6 Hybrid | Είναι το υβριδικό Renault Clio με σήματα Mitsubishi

Η Mitsubishi ανακοίνωσε την επιστροφή του Grandis ως SUV

Mitsubishi Colt Performance: Ειδική έκδοση για το αδερφάκι του Clio

Έκδοση Ralliart για το Pajero Sport παρουσίασε η Mitsubishi

Renault με σήματα Mitsubishi τα δύο νέα SUV που θα έρθουν στην Ευρώπη

Νέο 7θέσιο concept με όνομα DST από τη Mitsubishi

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συγκριτικό μεταχειρισμένων diesel: Ford Focus VS Seat Leon

VS: Citroen C4 Hybrid 145 PS ή Renault Arkana Hybrid 140 PS

Τα best-seller μικρά SUV: Peugeot 2008, Suzuki Vitara & Toyota Yaris Cross

4κίνητο Kia Sportage με 160 PS ή 2κινητο VW Tiguan στα 150 PS;