
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Συνέντευξη με τον κ. Λευτέρη Πάγκαλο, Δ/ντή After Sales της Nissan
(18/5/2010)
"Από την αρχή της συνεργασίας της Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ με τη Nissan, οι υπηρεσίες After Sales ήταν -και παραμένουν- ένας από τους βασικούς άξονες φροντίδας και ανάπτυξης της φίρμας στην Ελλάδα".

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν 95 σημεία εξυπηρέτησης Nissan.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Λ.Π: H εταιρεία μας Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ, από το 1961 που απέκτησε την αποκλειστική αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων της Nissan στην Ελλάδα, δομήθηκε και αναπτύχθηκε με γνώμονα την πλήρη ικανοποίηση του πελάτη. Η φιλοσοφία μας αυτή εφαρμόστηκε τόσο κατά την πώληση των αυτοκινήτων, όσο και μετά από αυτή. Από την αρχή της συνεργασίας μας με τη Nissan, οι υπηρεσίες After Sales ήταν -και παραμένουν- ένας από τους βασικούς άξονες φροντίδας και ανάπτυξης της Nissan στην Ελλάδα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Κέντρο Διανομής Ανταλλακτικών, Αυτοκινήτων και Εκπαίδευσης, που δημιουργήθηκε στον Ασπρόπυργο Αττικής. Η εταιρεία ήταν από τις πρώτες που επένδυσαν στην κατασκευή ενός τέτοιου κέντρου, του οποίου η συμβολή στην ελαχιστοποίηση του χρόνου παράδοσης ανταλλακτικών και αυτοκινήτων ήταν και παραμένει τεράστια. Σε συνδυασμό με το Κέντρο Διανομής Ανταλλακτικών στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης, έχουμε επιτύχει άμεση διαθεσιμότητα ανταλλακτικών της τάξεως του 95%, που είναι ίσως το υψηλότερο ποσοστό στην αγορά.
Οι επενδύσεις αυτές μας επέτρεψαν να αριστεύσουμε και στον τομέα της εκπαίδευσης των εξουσιοδοτημένων επισκευαστών μας. Έτσι λοιπόν, αυτή τη στιγμή η Nissan διαθέτει όχι μόνο ένα από τα πληρέστερα δίκτυα εξυπηρέτησης στην Ελλάδα, αλλά και ένα από τα αρτιότερα σε τεχνογνωσία. Οι επενδύσεις μας στις υπηρεσίες After Sales συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.
Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πληροφορικής της Εταιρείας μας, έχουμε αναπτύξει ένα on-line δίκτυο για τα συνεργεία μας ανά την Ελλάδα, που προσφέρει άμεσες λύσεις σε όλα τα τεχνικά θέματα, πλήρες ιστορικό επισκευών και συντήρησης ανά αυτοκίνητο και πελάτη, καθώς και άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες.
Ένα τελευταίο που θέλω να επισημάνω έχει να κάνει με την επιλογή των συνεργατών μας ανά την Ελλάδα. Τα κριτήρια ήταν και παραμένουν αυστηρά, ενώ οι επενδύσεις σε εξοπλισμό και συνεχή εκπαίδευση είναι πάντα δεδομένες. Έτσι, διατηρούμε την καλή εικόνα του δικτύου επισκευαστών μας, προς όφελος πάντα του πελάτη-καταναλωτή, που απολαμβάνει σιγουριά και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Αυτή τη στιγμή, με 95 σημεία εξυπηρέτησης στη χώρα μας, μπορούμε να υπερηφανευόμαστε για την ευρύτατη γεωγραφική κάλυψη που παρέχουμε.
A.T: Ποια η πιστότητα των πελατών στο επίσημο δίκτυο της φίρμας και με ποιον τρόπο την ενισχύετε ή την επιβραβεύετε;
Λ.Π: Το επίπεδο εξυπηρέτησης και η υψηλή τεχνογνωσία των συνεργατών μας επιτρέπει να απολαμβάνουμε, έμπρακτα, συνεχή εμπιστοσύνη από τους πελάτες μας. Έτσι, ο δείκτης πιστότητας στο δίκτυό μας παραμένει υψηλός, σε όλη τη διάρκεια ζωής κάθε αυτοκινήτου Nissan που πωλείται στην ελληνική αγορά. Φροντίζουμε πάντα, με συνεχή προγράμματα δωρεάν ελέγχων και προσφορών σε πακέτα ανταλλακτικών και αξεσουάρ Nissan, τόσο να ενισχύουμε, όσο και να επιβραβεύουμε τους πελάτες μας. Για παράδειγμα, οι εποχιακοί δωρεάν έλεγχοι (χειμερινός - καλοκαιρινός), που συνοδεύονται από εκπτώσεις στις εργασίες επισκευών και στα ανταλλακτικά ή στα αξεσουάρ Nissan, είναι ενέργειες που έχουμε ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια και που συνεχίζουμε να τις εφαρμόζουμε.
A.T: Η εικόνα του δικτύου σας σήμερα είναι ιδιαίτερα καλή. Πώς πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη;
Λ.Π.: Η συνεχής εκπαίδευση και η αναβάθμιση υπηρεσιών σε κάθε επίπεδο είναι ο μοχλός ανάπτυξης του δικτύου μας. Είναι μια διεργασία που δε σταματά ποτέ. Ειδικά στην εποχή μας, με τη βοήθεια της πληροφορικής, μπορούμε να προχωρήσουμε δυναμικά και πολύ γρήγορα στην εφαρμογή νέων καινοτόμων προγραμμάτων για τα συνεργεία μας, καθώς και για τους πελάτες μας. Το δίκτυο και οι παρεχόμενες υπηρεσίες After Sales της Nissan στην Ελλάδα είναι σήμερα κορυφαία. Υπάρχουν όμως πάντα περιθώρια για να γίνουν ακόμη καλύτερα.
A.T: Τι προσφορές και προγράμματα after sales ισχύουν σήμερα για τα αυτοκίνητα Nissan;
Λ.Π.: Συνεχώς προσπαθούμε να προσφέρουμε νέα προγράμματα και υπηρεσίες στους πελάτες μας. Σήμερα είμαστε στο στάδιο υλοποίησης ενεργειών, μέσω των οποίων θα τους προσφέρουμε ακόμη μεγαλύτερες παροχές. Παράλληλα, ενεργοποιούμε προς την κατεύθυνση των παροχών προς τους πελάτες και το ίδιο το δίκτυό μας, προσφέροντας στους συνεργάτες μας επιπλέον εκπτώσεις και μπόνους, σε πακέτα ανταλλακτικών υψηλής κινητικότητας. Με αυτό τον τρόπο δρούμε διπλά. Και βοηθάμε τα μέλη του δικτύου μας σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της ύφεσης, αλλά και ενεργοποιούμε πανελλαδικά τους συνεργάτες μας, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν και να επικοινωνήσουν από μόνοι τους προγράμματα προσφορών και εκπτώσεων, έχοντας προφανώς πολύ καλύτερη διεισδυτικότητα στην τοπική κοινωνία στην οποία ενεργοποιούνται.
