Η Pagani Zonda υποτίθεται πως σταμάτησε να φτιάχνεται τον Ιούνιο του 2013, αλλά όπως ίσως ξέρετε αυτό δεν έγινε ποτέ. Σήμερα σας παρουσιάζουμε άλλη μία μοναδική έκδοσή της, που έγινε για λογαριασμό του ρωσικού βελτιωτικού οίκου Topcar Design.

Λίγες είναι προς το παρόν οι διαθέσιμες πληροφορίες για την ανώνυμη ακόμα Zonda. Αυτό που ξέρουμε είναι πως θα βγει την άνοιξη του 2018 από το νέο εργοστάσιο της Pagani στο Σαν Τσεζάριο σουλ Πανάρο της Ιταλίας.

Έχοντας το λογότυπο της TopCar, η νέα Zonda διαθέτει ένα «εκτεθειμένο» αμάξωμα από μπλε ανθρακονήματα, το οποίο διανθίζεται με τα χρώματα της ιταλικής σημαίας, αλλά και από μία πλευρική ρίγα που είναι ασορτί με τους χρυσούς τροχούς.

Δεν ξέρουμε ακόμα αν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της τελευταίας Pagani είναι ίδια με αυτά των «κοινών» Zonda. Αν δηλαδή το ατμοσφαιρικό V12 σύνολο της AMG συνεχίζει να αποδίδει 670 ίππους ισχύος και 780 Nm ροπής.

Σχεδόν ό,τι υπάρχει εξωτερικά είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα, ενώ ακόμα περισσότερο carbon υπάρχει στο εσωτερικό, όπου συνδυάζεται με ξύλινες λεπτομέρειες.

Ακόμα μία νέα Pagani Zonda

2.562 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2017)

Υποτίθεται πως η Pagani Zonda έχει σταματήσει να φτιάχνεται από τον Ιούνιο του 2013, αλλά στην πράξη «κάθε τρεις και λίγο» έχουμε μία ακόμα one-off εκδοχή του ιταλικού εξωτικού οχήματος. Ας δούμε, λοιπόν, άλλη μία έκδοση του «αθάνατου» supercar…

Η Pagani Zonda υποτίθεται πως σταμάτησε να φτιάχνεται τον Ιούνιο του 2013, με το λανσάρισμα της «πιστάδικης» Revolucion, αλλά όπως ίσως ξέρετε αυτό δεν έγινε ποτέ. Μόνο το 2017, η Pagani παρουσίασε τρεις «one-off» εκδοχές του μοντέλου της, τις Fantasma Evo, Riviera, αλλά και την HP Barchetta του αφεντικού Horacio Pagani.
 
Φυσικά και δεν τελειώσαμε, καθώς σήμερα σας παρουσιάζουμε άλλη μία μοναδική έκδοση του αυτοκινήτου, η οποία έγινε για λογαριασμό του ρωσικού βελτιωτικού οίκου Topcar Design. Λίγες είναι προς το παρόν οι διαθέσιμες πληροφορίες για την ανώνυμη ακόμα Zonda. Αυτό που ξέρουμε είναι πως θα βγει την άνοιξη του 2018 από το νέο εργοστάσιο της Pagani στο Σαν Τσεζάριο σουλ Πανάρο, που βρίσκεται στη Μόντενα της Ιταλίας.
 
Αυτοπροσδιορίζεται ως το «αυθεντικό αυτοκίνητο», κάτι που ίσως σημαίνει πως είναι όντως μια καινούργια Zonda και όχι μια αναβάθμιση ενός υπάρχοντος μοντέλου όπως έγινε στην προαναφερθείσα Riviera. Με βάση αυτά που βλέπουμε, υπάρχουν κάποιες ομοιότητες με τις Cinque Roadster και Tricolore.
   
Έχοντας το λογότυπο της TopCar, η νέα Zonda διαθέτει ένα «εκτεθειμένο» αμάξωμα από μπλε ανθρακονήματα, το οποίο διανθίζεται με τα χρώματα της ιταλικής σημαίας, αλλά και από μία πλευρική ρίγα που είναι ασορτί με τους χρυσούς τροχούς. Το μοτίβο της σημαίας βρίσκεται και στην τεράστια αεροτομή αλλά και στο carbon scoop οροφής.
 
Σχεδόν ό,τι υπάρχει εξωτερικά είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα, ενώ ακόμα περισσότερο carbon υπάρχει στο εσωτερικό, όπου συνδυάζεται με ξύλινες λεπτομέρειες. Εντυπωσιακά για μια ακόμα φορά είναι τα ρετρό στοιχεία της καμπίνας.
 
Δεν ξέρουμε ακόμα αν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της τελευταίας Pagani είναι ίδια με αυτά των «κοινών» Zonda. Αν δηλαδή το ατμοσφαιρικό V12 σύνολο της AMG συνεχίζει να αποδίδει 670 ίππους ισχύος και 780 Nm ροπής, ενώ φυσικά δεν ξέρουμε αν έχει αλλάξει το βάρος των μόλις 1.201 κιλών.

Mercedes
test center