Το νέο υπεραυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και αλουμίνιο, με το συνολικό βάρος να φτάνει τα 1.070 κιλά.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο υπεραυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και αλουμίνιο, με το συνολικό βάρος να φτάνει τα 1.070 κιλά.

H τελευταία Pagani Zonda στην ιστορία

8.045 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2013)

Η Pagani Zonda Revolucion αποτελεί το τελευταίο μοντέλο Zonda, το οποίο θα κατασκευάσει ποτέ η ιταλική φίρμα, με την τιμή του να φτάνει το υπέρογκο ποσό των 2,2 εκατομ. ευρώ.

Η Pagani ήθελε να πει το… «στερνό αντίο» στην ονομασία Zonda, που κατασκευάζει εδώ και 14 χρόνια σε πολλές και ιδιαίτερες εκδόσεις της. Έτσι, η νέα Pagani Zonda Revolucion αποτελεί την τελευταία έκδοση, η οποία θα βγει από το εργοστάσιο της ιταλικής φίρμας, ενώ το κόστος της θα αγγίζει τα 2,2 εκατομμύρια ευρώ. 
Το νέο υπεραυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και αλουμίνιο, με το συνολικό βάρος να φτάνει τα 1.070 κιλά. Είναι ένας πραγματικά εντυπωσιακός αριθμός, εάν φανταστείτε ότι σε συνδυασμό με το V12 6λιτρο κινητήρα των 800 ίππων και 730 Nm ροπής, μειώνει την αναλογία κιλά ανά ίππο στα 1,33. Ο κινητήρας-«θηρίο» συνδυάζεται με το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο (φτιαγμένο από μαγνήσιο), το οποίο επιτρέπει να γίνονται οι αλλαγές των σχέσεων με καθυστέρηση μόλις 20 ms. Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός, ότι το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης διαθέτει 12 διαφορετικά προγράμματα, για να ικανοποιήσει κάθε είδος οδηγού.
Η ειδοποιός όμως διαφορά εστιάζεται, στο ότι η Pagani Zonda Revolucion, σε σχέση με όλες τις προηγούμενες, υιοθετεί πιο σωστά μελετημένα αεροδυναμικά βοηθήματα και περισσότερη τεχνολογία. Πιο συγκεκριμένα, στα εξωτερικά χαρακτηριστικά, εκτός από τους «ανοιγμένους» αεραγωγούς στο εμπρόσθιο καπό και τα πτερύγια, τα οποία είναι τοποθετημένα σωστά σε αρκετά σημεία του αμαξώματος, ξεχωρίζουμε την πίσω αεροτομή, η οποία διαθέτει το σύστημα DRS («ανοίγει» η αεροτομή αυξάνοντας την τελική του ταχύτητα), δανειζόμενη από το χώρο της Formula 1.
Το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί, αφού τα νέα Brembo φρένα είναι 15% ελαφρύτερα από τα προηγούμενα, ενώ προέρχονται κι αυτά με τη σειρά τους από το χώρο της Formula 1. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα νέα φρένα μπορούν να αντέξουν 4 φορές περισσότερο φορτίο σε σχέση με τα φρένα του Zonda R, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν πολύ πιο αποδοτικό φρενάρισμα.
Τέλος, αν αναλογιστούμε ότι το πιο «αδύναμο» Pagani Zonda R κατάφερε να ολοκληρώσει το γύρο του Nurburgring σε 6:47 λεπτά το 2010, τότε αναμένουμε η Revolucion να το μειώσει τουλάχιστον κατά 2 δλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN