• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ανανεωμένο Οpel Astra VS Hyundai i30

Διαβάστηκε από 39066 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/10/2019
 

Μικρομεσαίοι κυρίαρχοι λιανικής: Το Opel Astra ανανεώθηκε για να κοντράρει μεταξύ άλλων και το Hyundai i30 με το οποίο μέχρι σήμερα πάει χέρι-χέρι στις πωλήσεις λιανικής, με τα δύο μικρομεσαία οικογενειακά να έχουν την πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα.

Το Opel Astra είναι το μικρομεσαίο που κυριαρχεί στις πωλήσεις λιανικής και όχι άδικα μιας και είναι μια ολοκληρωμένη οικογενειακή επιλογή. Το γερμανικό μοντέλο όμως ακολουθείται κατά πόδας από το Hyundai i30, το οποίο έχει εξελιχθεί σε μια άκρως δελεαστική πρόταση. Ενδιαφέρουσα κόντρα.

Σχεδιαστικά το Opel Astra άλλαξε λίγο με νέα μάσκα και φώτα, στοιχεία τα οποία επηρεάζουν θετικά και την αεροδυναμική. Τα φώτα στο i30 σαφώς και πέφτουν στην τονισμένη μάσκα με το κορεάτικο μοντέλο να είναι ευχάριστο στο μάτι.

Κινητήρες: Τέλος ο 1.000άρης του Astra, πολύ καλός αυτός του i30
H γκάμα κινητήρων στο Opel Astra είναι εντελώς νέα. Ολόκληρη, από την αρχή. Οι παλιοί 1.000άρηδες (διατίθεται πάντως στο τρέχον μοντέλο μέχρι την έλευση του ανανεωμένου στο τέλος Οκτώβρη) και 1.400άρηδες έδωσαν τη θέση τουs σε σύνολα βενζίνης 1,2 και 1,4 λίτρων καθώς και σε νέους ντίζελ 1,5 λίτρων. Όλοι 3κύλινδροι και turbo, χωρίς σχέση με τα μοτέρ της Peugeot.

Το i30 από την άλλη έχει ως βάση τον 1,0 T-GDi των 120 ίππων με τη βενζίνη να κορυφώνεται στα 140 άλογα του 1,4 turbo. Υπάρχει και 1,4 ατμοσφαιρικός με 100 ίππους, ενώ ο 1,6 diesel προσφέρεται με 95, 115 και 136 ίππους.

Το Astra πλέον του χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου προσφέρεται αυτόματο 9 σχέσεων και ένα CVT με 7 προεπιλεγμένες σχέσεις, όταν το i30 προτάσει ως εναλλακτική του χειροκίνητο το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη 7-DCT.

Από την πρώτη μας εμπειρία με τον 1,2 turbo του Astra κρατήσαμε την πολιτισμένη και εύρυθμή λειτουργία του ειδικά στην έκδοση των 130 ίππων (διαθέσιμος και με 110). Ο 1,0 T-GDi του i30 δείχνει περισσότερο την 3κύλινδρη φύση του, αλλά δείχνει και πιο γεμάτος «χαμηλά». Είναι όμως στην πράξη και πιο λαίμαργος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Η κίνηση στους δρόμους

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Οι Χάρτες Google θα ενημερώνουν για μπλόκα

Video: Η πρώτη BMW Σειρά 2 Gran Coupe

Μικρό βήμα για εκείνη, μεγάλο για τη ζωή της

Porsche: «Nα διαφοροποιηθούμε για να επιβιώσουμε»

Διέρρευσε η νέα Skoda Octavia

Σχέδιο δείχνει το νέο Hyundai Tucson

Αντανακλαστικά στο ζενίθ

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »