Xάρη και στη στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών, το Hyundai i30 συνδυάζει την άνεση με την αποτελεσματική οδική συμπεριφορά.

Με αλλαγές σε ανάρτηση και τιμόνι πέρα από άνετο και ασφαλές, το Opel Astra έχει γίνει και κατάτι πιο ευχάριστο.

Στο δρόμο: Βίοι (σχεδόν) παράλληλοι

129.600 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2019)

Το ανανεωμένο Opel Astra έχει εξελίξει προς το καλύτερο την άνετη κίνηση και την ευελιξία του. Με αλλαγές σε ανάρτηση και τιμόνι πέρα από άνετο και ασφαλές έχει γίνει και κατάτι πιο ευχάριστο. Οι δε νέοι κινητήρες ταιριάζουν «γάντι» στο όλο concept με την καμπίνα να παραμένει ήσυχη και χωρίς κραδασμούς. Από την άλλη, στο i30 όσο και αν η άνεση παραμένει στο προσκήνιο, η οδική συμπεριφορά δεν παραμελείται. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες και το πίσω μέρος με τον σοφιστικέ άξονα πολλαπλών συνδέσμων (που δεν είναι πια ο κανόνας της κλάσης) δημιουργούν ένα σύνολο το οποίο σε γεμίζει αυτοπεποίθηση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Kalitero aytokinito
15.3 Toyota 1million