Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Το πανίσχυρο, πολυτελές plug-in υβριδικό Audi A3 e-tron κοστίζει πολλά, αλλά καταναλώνει μόλις 1,5 λτ./100 χλμ!

Η πρίζα για τη φόρτιση βρίσκεται πίσω από τα «δακτυλίδια» στην μάσκα.

Πολυτέλεια, άψογο φινίρισμα και επάρκεια χώρων, όπως σε όλα τα A3 Sportback άλλωστε. Ο χώρος αποσκευών όμως έχει χάσει 100 λτ. φτάνοντας στα 280 λτ.

Αντί για στροφόμετρο υπάρχει μετρητής ισχύος.

Το Α3 SB e-tron είναι εξαιρετικά άνετο, συμπαγές και ραφιναρισμένο με κορυφαία ποιότητα κύλισης και εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα θορύβου.

Test: Audi A3 e-tron

29.208 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/3/2015

Δοκιμάζουμε την υβριδική έκδοση του Audi A3 Sportback που φορτίζει στην πρίζα. Το κόστος απόκτησής του μπορεί να είναι κάπως "τσιμπημένο", αλλά σας αποζημιώνει με κατανάλωση 1,5 λτ./100 χλμ., παρόλη την ισχύ των 204 ίππων.

 
Στα γρήγορα:
• Είναι υβριδικό, που μπαίνει στην πρίζα
• Καίει 1,5 λτ./100 χλμ.
• Έχει 204 άλογα
• Κοστίζει 41.500 ευρώ


Το Audi Α3 Sportback e-tron είναι το πρώτο plug-in hybrid στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων. Τι σημαίνει plug-in; Πως μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του υβριδικού συστήματος και από την πρίζα με αποτέλεσμα να έχει αυξημένες δυνατότητες κίνησης σαν ηλεκτρικό, με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές CO2. Η μπαταρία των 8,8 kWh μπορεί να φορτιστεί σε 3:45’ από μια οικιακή πρίζα, και σε 2:15’ από έναν ταχυφορτιστή. Με την πρώτη ματιά το A3 Sportback e-tron δε διαφέρει αισθητά από τις άλλες συμβατικές εκδόσεις. Η μεγάλη διαφορά βέβαια είναι στην υψηλή τιμή των 41.500 ευρώ, που τουλάχιστον συνοδεύεται από ένα άρτιο πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. 

Καίει λιγότερο από σκούτερ
Ένας τούρμπο 1.400άρης
TSI κινητήρας βενζίνης με 150 άλογα και ένας ηλεκτροκινητήρας με 101 άλογα (τοποθετημένος ανάμεσα στον σφόνδυλο του πρώτου και του κατάλληλα τροποποιημένου 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη) συνδυάζονται για να αποδώσουν 204 ίππους και 350 Nm ροπής. Με το γκάζι στο πάτωμα τα 0-100 έρχονται σε 7,6 δλ., αλλά έτσι μην περιμένετε να δείτε το 1,5 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Audi. Mε νορμάλ οδήγηση και πλήρως φορτισμένες μπαταρίες καλύψαμε 100 χλμ. με κατανάλωση 2,6 λτ./100 χλμ. Το A3 e-tron μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 50 χλμ. και με ταχύτητα μέχρι 130 χλμ./ώρα, αν ο οδηγός δεν πατήσει απότομα το γκάζι. Προσφέρονται 4 προγράμματα λειτουργίας: EV (ηλεκτρικό), Hybrid (χρησιμοποιεί βενζίνη και μπαταρίες για βέλτιστο αποτέλεσμα), Hold (κρατάει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας) και Charge (φορτίζει την μπαταρία εν κινήσει με επιβάρυνση όμως της κατανάλωσης). Το κιβώτιο λειτουργεί μεταξένια, αλλά η μετάβαση από την ηλεκτροκίνηση στην βενζίνη δεν είναι πάντοτε ανάλογη. Όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι οι κινητήρες απεμπλέκονται και το αυτοκίνητο ρολάρει προς όφελος της οικονομίας.

 
  • Δημήτρης

    Μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητα μέχρι και 130χλμ/ώρα; Πλάκα κάνουμε τώρα; Αυτό είναι απίστευτο! Όσο για την τιμή είναι μεν τσιμπημένη αλλά σχεδόν όλα τα υβριδικά έχουν αισθητή διαφορά στην τιμή. Το θέμα νομίζω είναι τι εξοικονόμηση έχεις μετά.

      2
  • Βαγγέλης

    Μια χαρά είανι το αυτοκίνητο.Απλά όχ ιγια την Ουγκάντα,εεε για την Έλλαδα ήθελα να πω που ζούμε.Στις πολιτισμένες βορειοευρωπαικές χώρες όλα τα parking(ιδιωτικά και δημτοικά) έχουν και θέσεις με δυνατότητα δωρεαν φόρτισης.(Αντί γαι το φωτοβολταικά ας πούμε που επιδοτούν στην Ελλάδα...).Οπότε για ποιά κατανάλωση και αύξηση τιμολογίου ΔΕΗ μιλάμε εμείς?Δυστυχώς ακόμα είμαστε πολλά χρόνια πίσω...

      1