Το πανίσχυρο, πολυτελές plug-in υβριδικό Audi A3 e-tron κοστίζει πολλά, αλλά  καταναλώνει μόλις 1,5 λτ./100 χλμ!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πανίσχυρο, πολυτελές plug-in υβριδικό Audi A3 e-tron κοστίζει πολλά, αλλά καταναλώνει μόλις 1,5 λτ./100 χλμ!

Test: Audi A3 e-tron

35.251 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2015)

Δοκιμάζουμε την υβριδική έκδοση του Audi A3 Sportback που φορτίζει στην πρίζα. Το κόστος απόκτησής του μπορεί να είναι κάπως "τσιμπημένο", αλλά σας αποζημιώνει με κατανάλωση 1,5 λτ./100 χλμ., παρόλη την ισχύ των 204 ίππων.

Στα γρήγορα:• Είναι υβριδικό, που μπαίνει στην πρίζα• Καίει 1,5 λτ./100 χλμ.• Έχει 204 άλογα• Κοστίζει 41.500 ευρώ
Το Audi Α3 Sportback e-tron είναι το πρώτο plug-in hybrid στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων. Τι σημαίνει plug-in; Πως μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του υβριδικού συστήματος και από την πρίζα με αποτέλεσμα να έχει αυξημένες δυνατότητες κίνησης σαν ηλεκτρικό, με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές CO2. Η μπαταρία των 8,8 kWh μπορεί να φορτιστεί σε 3:45Ά από μια οικιακή πρίζα, και σε 2:15Ά από έναν ταχυφορτιστή. Με την πρώτη ματιά το A3 Sportback e-tron δε διαφέρει αισθητά από τις άλλες συμβατικές εκδόσεις. Η μεγάλη διαφορά βέβαια είναι στην υψηλή τιμή των 41.500 ευρώ, που τουλάχιστον συνοδεύεται από ένα άρτιο πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. 
Καίει λιγότερο από σκούτερΈνας τούρμπο 1.400άρης TSI κινητήρας βενζίνης με 150 άλογα και ένας ηλεκτροκινητήρας με 101 άλογα (τοποθετημένος ανάμεσα στον σφόνδυλο του πρώτου και του κατάλληλα τροποποιημένου 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη) συνδυάζονται για να αποδώσουν 204 ίππους και 350 Nm ροπής. Με το γκάζι στο πάτωμα τα 0-100 έρχονται σε 7,6 δλ., αλλά έτσι μην περιμένετε να δείτε το 1,5 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Audi. Mε νορμάλ οδήγηση και πλήρως φορτισμένες μπαταρίες καλύψαμε 100 χλμ. με κατανάλωση 2,6 λτ./100 χλμ. Το A3 e-tron μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 50 χλμ. και με ταχύτητα μέχρι 130 χλμ./ώρα, αν ο οδηγός δεν πατήσει απότομα το γκάζι. Προσφέρονται 4 προγράμματα λειτουργίας: EV (ηλεκτρικό), Hybrid (χρησιμοποιεί βενζίνη και μπαταρίες για βέλτιστο αποτέλεσμα), Hold (κρατάει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας) και Charge (φορτίζει την μπαταρία εν κινήσει με επιβάρυνση όμως της κατανάλωσης). Το κιβώτιο λειτουργεί μεταξένια, αλλά η μετάβαση από την ηλεκτροκίνηση στην βενζίνη δεν είναι πάντοτε ανάλογη. Όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι οι κινητήρες απεμπλέκονται και το αυτοκίνητο ρολάρει προς όφελος της οικονομίας.

Η πρίζα για τη φόρτιση βρίσκεται πίσω από τα «δακτυλίδια» στην μάσκα.

Η πρίζα για τη φόρτιση βρίσκεται πίσω από τα «δακτυλίδια» στην μάσκα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σχόλιο Audi A3 Sportback e-tron
Ωραία η υψηλή τεχνολογία, τα 204 άλογα και η θεωρητική κατανάλωση του 1,5 λτ./100 χλμ., χάρη στην Plug-in υβριδική τεχνολογία, που βρήκε θέση σε ένα κανονικό αυτοκίνητο σαν το Audi A3. Από την άλλη, τα 41.500 ευρώ είναι μια προκλητικά υψηλή τιμή και όχι μόνο για τις μέρες μας. Εσείς τι λέτε;

FALKEN VS PIRELLI
ΜΟΤΟ