• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Audi RS3: Ρεκόρ στο Nurburgring | Ξεπέρασε το Megane RS Trophy-R (+Vid)

6.593 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2021)

Το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στην κατηγορία του έγινε το Audi RS 3, στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring, ξεπερνώντας το ρεκόρ του Megane RS Trophy-R από το 2019. Δείτε το βίντεο με ολόκληρο τον γύρο.

Το Audi RS 3 έγινε το ταχύτερο compact μοντέλο στην θρυλική πίστα του Nurburgring, με χρόνο 7 λεπτά και 40,748 δευτερόλεπτα, δηλαδή 4,64 δλ. λιγότερα από το προηγούμενο ρεκόρ του προσθιοκίνητου Megane RS Trophy-R.

Πίσω από το τιμόνι του βρισκόταν ο ο Frank Stippler, γνωστός οδηγός αγώνων και οδηγός εξέλιξης της φίρμας από το Ingolstadt.

Πίσω από το τιμόνι του βρισκόταν ο ο Frank Stippler, γνωστός οδηγός αγώνων και οδηγός εξέλιξης της φίρμας από το Ingolstadt.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το Nurburgring Nordschleife αποτελεί την Μέκκα της γρήγορης οδήγησης, ενώ σχεδόν κάθε petrolhead έχει στη bucket list του ένα γύρο σε αυτό. Οι εταιρείες ανέκαθεν σφάζονταν για τον γρηγορότερο γύρο στην πίστα του Ring, οπότε εύκολα καταλαβαίνουμε την αξία του ρεκόρ.

Για να επιτευχθεί λοιπόν το συγκεκριμένο ρεκόρ, οι άνθρωποι της Audi χρησιμοποίησαν την Sedan έκδοση του νέου RS 3, με τον γνώριμο 5κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 400 ίππων και 500 Nm ροπής και μετάδοση Quattro και στους 4 τροχούς. Πίσω από το τιμόνι του βρισκόταν ο ο Frank Stippler, γνωστός οδηγός αγώνων και οδηγός εξέλιξης της φίρμας από το Ingolstadt.

Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε για το ρεκόρ στην «Πράσινη Κόλαση» φορούσε τα προαιρετικά semi-slick ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R, με προσαρμοσμένη στις ανάγκες της πίστας πίεση, ενώ όπως φαίνεται στις εικόνες είναι καλυμμένο με βαρύ καμουφλάζ, μιας και το ρεκόρ έγινε τον Ιούνιο, πριν δηλαδή την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου.
 

Σύμφωνα με τον οδηγό, η ρύθμιση της πίεσης των ελαστικών έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην απόδοση του Torque Splitter του νέου ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου διαφορικού που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Audi και αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την επίτευξη του ρεκόρ. Η λειτουργία του επηρεάζει την διανομή της ροπής ανάμεσα στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα κατά τη γρήγορη οδήγηση να αυξάνει τη ροπή του εξωτερικού τροχού όταν στρίβει.

Δείτε εδώ όλο το γύρο με το ρεκόρ:

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

17 διαθέσιμα άρθρα για AUDI  RS3