Peugeot
307 (Βενζίνη)
1360 κυβικά
του 2002
|
ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ τρεις φορες εγινε επισκευη κυλινδροκεφαλης.τρεις φορες αλλαγη πολλαπλασιαστη.φθορες στην ταπετσαρια και τον ουρανο του αυτοκινητου.
|
Peugeot
0artner (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2005
|
Κ Μπασιάκος Αγοράστηκαν ταυτόχρονα 2 ίδια καινούργια αυτοκίνητα και οι ζημιές βγήκαν ταυτόχρονα και στα δύο.
|
Peugeot
207 gt (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2008
|
Κρεμιζης Διονύσιος Έκαιγε λάδια στα 100000χμ
|
Peugeot
208 (Βενζίνη)
12 κυβικά
του 2021
|
Παναγιώτης Πάντος σχεδιαστικό πρόβλημα σε συνάρτηση με τις κλιματολογικές συνθήκες της χώρας μας
|
Peugeot
308 (Diesel)
1600 κυβικά
του 2016
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Ενδείξεις alarm, που αφορούν τον κινητήρα και ότι πρέπει να πάει σε service. Κατόπιν ελέγχουν φαίνεται ότι η ένδειξη δεν είναι βλάβη, αλλά κάποιο θέμα κακής μέτρησης του αισθητήρα. Ο οδηγός όμως αγχώνεται και δεν ξέρει εαν είναι σιβαρό ή όχι και πρέπει να πηγαίνεις να το διαβάζουν!
|
Peugeot
3008 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2014
|
Ιερόθεος Προίσκος Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2014 με full extra και το αγόρασα σαν μεταχηρισμένο (εισαγωγή από Γαλλία) μέσο μεγάλης εταιρίας του κλάδου τον 4ο 2022. Ήταν σε άριστη κατάσταση εσωτερικά και πολύ καλή εξωτερικά και είχε διανήσει στην κινητήρια μονάδα του 100800χιλ. Πριν συμπηρώσει χρόνο έβγαλε βλάβη στην μονάδα επεξεργασίας και πληροφωριών του ηχοσηστήματος που σταμάτησε να λειτουργεί όπως επίσεις και η οθόνη των ενδείξεων και το GPS αντίστοιχα. Η εγγύηση που είχα των 12 μηνών δεν κάληπτε την συγκεκριμένη βλάβη. Στην αντιπροσωπία που πήγα με ενημέρωσαν ότι θέλει ψάξιμο και η αξία της επισκευής ξεκινά από 580€ αν θέλει οθόνη και θα ξεπεράσει τα 1500€ εάν θέλει επισκευή ή αντικατάσταση η μονάδα ελέγχου. Δεν προχώρησα στην επισκευή του εκεί και αναζήτησα εξωτερικό εξιδεικευμένο επισκευαστή. Το επισκέυασα με 260€ αλλά οι χάρτες δεν λειτουργούσαν (ήθελαν ενημέρωση από την βάση δεδομένων της αντιπροσωπίας) πράγμα που δεν θέλισαν να βοηθήσουν αφού δεν τους επέλεξα για την επισκευή του και μέσω του συνεργείου που ανέλαβε την επισκευή του, βρήκαμε λύση και όλα λειτούργισαν ξανά κανωνικά. Πέραν από αυτό έως σήμερα δεν έχω κάποιο άλλο πρόβλημα ή παράπονο από το αυτοκίνητο μετά από 17000χιλ. που έχω διανήσει.
|
Peugeot
406 sv (Βενζίνη)
1800 κυβικά
του 1999
|
Γιώργος ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ Παρουσιάζει βλάβες μετά τα 100χιλ.χιλ
|
Peugeot
207 cc (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2007
|
Χρήστος Π. Δυστυχώς προβληματικό πακέτο ο THP ως μοτέρ, σαν γυάλινος γίγαντας. Πολλές ζημιές.
|
Peugeot
206 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2004
|
ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΣΙΑΚΟΣ Κανείς δεν γνώριζε , όλοι πήγαιναν ψάχνοντας για να βρουν τί φταίει ακόμα και στην αντιπροσωπεία!!!
|
Peugeot
3008 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2010
|
ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ Πήγα και στα δικαστήρια αλλά όπως ήταν αναμενόμενο έχασα με αιτιολογία ότι δεν έγινε στον σωστό χρόνο αλλά κάποιους μήνες μετά
|
Peugeot
208 (Diesel)
1600 κυβικά
του 2016
|
Νταης Γεωργιος Για Peugeot μόνο σε εξωτερικά συνεργεία και αν δέχονται να τους πας και τα ανταλλακτικά και τα αναλώσιμα ακόμα καλύτερα.τουλαχιστον 50% κάτω οι τιμές στα εξωτερικά εξουσιοδοτημένα
|
Peugeot
307cc (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2004
|
ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ Ανυπαρξία ανταλλακτικών ακόμη και στη Γαλλία. Σοβαρότατα, άλυτα, προβλήματα με την οροφή. Πέφτουν και σπάνε χωρίς λόγο τα καλύμματα των πίσω φώτων, ακόμη και φρεσκοαλλαγμένων και πρέπει να αλλάξεις ολόκληρο το πανάκριβο φανάρι.
|
Peugeot
308 (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2008
|
Χαρίτος Δημήτριος Check engine
|
Peugeot
407 (Βενζίνη)
1749 κυβικά
του 2006
|
ΘΩΜΑΣ ΓΙΩΤΗΣ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ
|
Peugeot
3008 (Diesel)
1500 κυβικά
του 2022
|
Σαββούλα Μαμασούλα Είναι μη αποδεκτό για ένα αυτοκίνητο που η αξία λιανικής του αγγίζει τις 40.000€ να συζητάμε απ τη 1η ημέρα λειτουργίας του για τριγμούς σε παράθυρα και πλαστικά, καθώς και για το αν καλύπτεται η αποκατάσταση τους απ την εγγύηση ή όχι.
|
Peugeot
308 (Diesel)
1600 κυβικά
του 2016
|
Βετσος ηρακλης Σε γενικές γραμμές είναι ένα αξιόλογο όχημα 1.6 diesel 120hp.απλα θεωρώ απαράδεκτο να βγάλει ζημιά το βολάν του κινητήρα(αλλάζεις και δίσκο πλατώ μαζί)στα 90000km.κοστος επισκευής στην αντιπροσωπεία ?1500€(η εργατοωρα είναι 52€+ΦΠΑ).
|
Peugeot
207 (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2011
|
Καλογερακης Στυλιανός οικονομικό στην χρήση αλλά χαλάει συχνότερα από το τογιοτα αουρις που είχα πριν, και τσούζειιιιιι..
|
Peugeot
207 rallye (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2008
|
Σπύρος Αγγελής Αγορά 06/2008 καινούργιο. Από τον πρώτο καιρό άρχισε να "σφυρίζει" η αντλία νερού και έγινε αλλαγή εντός εγγύησης. Στα 60.000 χλμ. και μετά όποτε θυμάται βγάζει σφάλμα "esp faulty" και το τιμόνι παύει να έχει την ηλεκτρική υποβοήθηση και βαραίνει σαν μηχανικό 30ετίας. 3 διαφορετικές αντιπροσωπείες δεν γνώριζαν το πρόβλημα και δεν μπορούσαν να το λύσουν. Στα 80.000 χλμ. έγινε καθαρισμός βαλβίδων και πεταλούδας και χρονισμός (600 ευρώ) καθώς είχε πέσει η απόδοση του αισθητά και είχε ανέβει η κατανάλωση. Στα 110.000 χλμ. αλλαγή τρόμπα βενζίνης (320 ευρώ). Ενδιάμεσα αλλαγή όλων των πλαστικών κολλάρων/σωλήνων του μηχανοστάσιού γιατί ξεραινόντουσαν/σκιζόντουσαν. Στα 160.000 χλμ. το αμάξι μόνιμα check engine και δύναμη μηδέν. Μετά από επισκέψεις σε 3 διαφορετικούς εξουσιοδοτημένους και αντιπροσωπεία, αλλαγή αρκετών ανταλλακτικών (πολλαπλασιαστών, διάφορων αισθητήρων και βαλβίδων) και κόστος 2000 ευρώ ανακαλύφθηκε ότι οι βαλβίδες έχουν λιώσει και η τουρμπίνα είναι off. Κόστος επισκευής από 2500 ευρώ και πάνω. Μετά από 15 χρόνια κοινής πορείας ήρθε η ώρα του αποχωρισμού. Αρκετά καλά λόγια μπορώ να πω για την οδηγική του συμπεριφορά
|
Peugeot
307cc (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2004
|
ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ Εχω ξαναγράψει για τα ... χάλια μας. Επανέρχομαι γιατί η Peugeot δε θέλει να ηρεμίσουμε. Πλήρωσα 160 ευρώ για ένα κλειδί που χάλασε!
Πρέπει να σημειώσω, πάντως, θετικά, την εξυπηρέτηση, στο συγκεκριμένο θέμα, του εξουσιοδοτημένου σέρβις της μάρκας, στην Αγία Παρασκευή.
|
Peugeot
5008 (Diesel)
1600 κυβικά
του 2011
|
Ιωαννης Πολλα προβληματα,πανακριβα service
|
Peugeot
407 (Βενζίνη)
1800 κυβικά
του 2006
|
Κώστας Πανάκριβη η αντιπροσωπεία το έφτιαξα έξω με το 1/3σε λεφτα τους ρωτάς πως θα το κάνουμε αυτό και πλήρης αδιαφορια
|
Peugeot
307cc (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2004
|
ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ Πολύ καλό στο ταξίδι και "μπροστά" σε τεχνολογία για την εποχή του. Αλλά μέχρι εκεί. Σχεδόν κάθε χρόνο θέλει καινούργιο και πανάκριβο γρύλο σε κάποιο παράθυρο κ.α. Το τραγικό, όμως, είναι ότι μετά τη δεκαετία δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, Στα 14 χρόνια χάλασαν εξαρτήματα της οροφής και μου είπαν ότι δεν υπάρχουν ούτε στη Γαλλία. Δηλαδή, να το βάλω ... Το πιο εξοργιστικό είναι ότι η εταιρεία βγάζει παρόμοιο cc, αλλά φρόντισε να μην κάνουν τα ανταλλακτικά του ενός στο άλλο!
Να είναι καλά ο μαστρογιώργος στα Γλυκά Νερά, που αγοράζει σχεδόν ολόκληρες μεταχειρισμένες οροφές ...
|
Peugeot
3008 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2010
|
Δημήτριος Είχα το peugeot 3008 2010 μοντέλο, το οποίο φοράει τον κινητήρα της BMW που είναι στα mini cooper με τα 156 άλογα THP. Απίστευτες βλάβες, τα λαμπάκια ανάβουν συνέχεια και κάθε φορά θέλει 500αρικο. Και το κερασάκι στη τούρτα είναι όταν στις 130000 Χιλ, με έβγαλε βλάβη 2500 ευρώ. Οι κύλινδροι έγιναν οβάλ. Ο μηχανικός με είπε ότι είναι αστοχία υλικού της BMW. Είναι δυνατόν να κάνει τέτοιο λάθος μια τέτοια εταιρία;; Το έφτιαξα και από τα νεύρα μου το έδωσα όσο όσο. Είχα φτάσει σε σημείο να φοβάμαι να το βάζω το πρωί μπροστά για να πάω στη δουλειά μου. Και να σημειώσω ότι είμαι πάρα πολύ ήρεμος οδηγός, το αυτοκίνητο δεν πήγε ποτέ πάνω απο 3000 στροφές.
|
Peugeot
3008 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2010
|
Lazaros Ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ!
Το αγόρασα καινούργιο.
Στο δεύτερο μήνα άρχισε να μου βγάζει ένδειξη "anti-pollution system fault"...
Στα 4 χρόνια κάηκε ο κομπρεσορας του κλιματισμού.
Από τις 40.000χιλ και έπειτα άρχισε να καίει υπερβολικό λάδι.
Στις 65.000χιλ άλλαξα καδένα!!!!
Στις 80.000 δίσκο πλατό συμπλέκτη!!!!
Στις 110.000χιλ ήρθε η ολική κατάρευση.
Ολικό ρεκτιφιε....αλλαγή τούρμπο...αλλαγή καδένας με όλο το Κιτ (ξανά)..αλλαγή αντλίας βενζίνης (κ του ρεζερβουάρ, κ της υψηλής κ την φούσκα) αλλαγή πεταλούδας γκαζιού αλλαγή γραναζιων μεταβλητής .
Στις 130.000 αλλαγή δυναμό!!!!
Τέτοιο αμάξι ...ούτε στον εχθρό σας.
Βλέπω ιδιοκτήτες παρόμοιων αυτοκινήτων κ τους κοιτάζω με συμπόνια 😆
|
Peugeot
207 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2008
|
Στασινόπουλος Χρήστος Ότι χειρότερο έχει περάσει από τα χέρια μου και έχω οδηγήσει! Όπως έχω δει και άλλους "άτυχους" να γράφουν εδώ μέσα μετά τα 65.000km ξεκινάνε όλα.. Αν δεν έχετε φτάσει σε αυτήν την πίστα προλαβαίνετε να απαλλαγείτε οικονομικά και ψυχικά. Μετά είναι οι δύσκολες πίστες με καμένους λαμπτήρες, δίσκο πλατό, καταλύτες, αισθητήρες λάμδα, φλάντζες, ψευτοκάπακα και ο τελευταίος αρχηγός ΛΑΔΙΑ
|
Peugeot
5008
1600 κυβικά
του 2011
|
Αντώνης Κωσταδημας Την είχα πάντα σαν καλή μάρκα μα δεν μπορώ να πω πως είμαι απόλυτα ικανοποιημένος στο after sales.
|
Peugeot
208
1200 κυβικά
του 2016
|
apergis αναρτήσεις 15000 χιλ,ιμαντας χρονισμού 25000,700 ml λαδι καθε 1650 χιλ
|
Peugeot
3008
1600 κυβικά
του 2009
|
Ανδρέας Σκαρπας Πανάκριβο το σερβις Gallo Αγ Παρασκευή
|
Peugeot
307
1600 κυβικά
του 2002
|
Σπυρος Τέσσερις φορές άλλαξα πολλαπλασιαστή.Η τοτε Αντιπροσωπεία της Καρδιτσας μου χρεωνε 60 ευρω εργασια για πεντε λεπτα δουλεια κ οταν τους εκραξα γιατι εμαθα οτι η εργασια ειναι του πενταλεπτου τοτε το ριξανε στα 20 τις επομενες 2-3. ΕΠΙΣΗΣ εμεινα απο δυναμο 4 φορες σε διαστημα πεντε χρονων κ αλλαξα 6 μπαταριες περιπου ανα 1,5 με 2 χρονια απο το 2010 κ μετά, αλλά δυστυχώς αυτό οφειλόταν σε ψευδής προτάσεις ότι ο καινούριος αδύναμος έκανε 200+ ευρω οπότε επιλεγοταν η επισκευή του υπάρχοντος.Επισης μου χάλασε μια φορά στην αρχή στα 2 χρόνια λειτουργίας το ψυγείο καλοριφέρ για το οποίο πλήρωσα 360 ευρω στην τοτε αντιπροσωπεία.Τελος άλλαξα 2 φορές σασμαν το 2010 κ μετα το 2014, το οποίο οφειλόταν μάλλον σε ψευτοεπισκευη κι όχι αντικατάσταση μεταχειρισμένου.Ολα αυτά μέχρι τις 405 000 χιλ χλμ ναι που έκαψε βαλβίδα κ ζητάνε 700 με 1000 ευρω να το φτιάξουμε οπότε κ παρέδωσα πινακιδες
|
Peugeot
307
1600 κυβικά
του 2003
|
Giorgos ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΗΞΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ PEUGEOT. ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ, ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΥΠΆΡΞΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΆΡΧΕΙ ΦΤΗΝΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΠΙΖΟΥΝ ΠΧ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙΑ, ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΤΛ
|
Peugeot
307cc
1600 κυβικά
του 2004
|
Nikos Πολλά προβλήματα.. α) γρυλλοι παραθύρων μπροστινό αλλαγή 4 φορές. Δυναμό στα 50000.δισκο πλατό στις. 100000.ψυγειο στις 120000. Τροχαλια αλλαγή στις125000. Ρουλεμάν τροχού 150000.
|
Peugeot
207 cc
1600 κυβικά
του 2007
|
Αλεξανδρος Μόνο εμφάνιση και τίποτα άλλο.
Τραγική συνεργασία PEUGEOT με την BMW στον κινητήρα. (Και σκεφτείτε αυτός ήταν ένας από τους λόγους που αποφάσισαν να το πάρω τότε. 23,500)
Έκαιγε λάδια σχεδόν από την πρώτη ημέρα. Στα πρώτα 3 χρόνια έβγαλε πρόβλημα στον καταλύτη και το ESP. Και τα δυο αλλάχθηκαν μες την εγγύηση.
Κάψιμο λαμπων σχεδόν κάθε μήνα, φλάτζες, όρινγκς. Σφάλματα τσεκ εντζιν, αλλαγές θερμοστάτη, και πόσα ακόμα προβλήματα. προβλήματα χρονισμού που για να λυθούν μου είπαν ότι θα χρειαζόταν ρεκτιφιέ στη μηχανή. (2000 κόστος;; Κάτι τέτοιο). Γενικά πολλά λεφτά σε αντιπροσωπείες όλα αυτά τα χρόνια.
In any case, το πούλησα σε χαμηλή τιμή οπότε έχει αλλαχθεί το όνομα άδειας. Εχω ακούσει τα νεότερα πεζο είναι πιο αξιόπιστα πια, αλλά δεν νομίζω ότι θα το ξανά δοκιμάσω.
|
Peugeot
308
1600 κυβικά
του 2008
|
chris αν και πολύ βολικό στο δρομο ο κινητηρας απο τις 50000 καει λαδι πραγμα που η εταιρεία θεωρει "φυσιολογικό "στις 70000 χρειάστηκε ρεκτιφιε!!!!!
|
Peugeot
307
1400 κυβικά
του 2002
|
Σωκράτης Χαρτοφύλακας Είναι ένα από τα πιο προβλήματικα αυτοκίνητα... 3 φορες σασμάν 1 φορα μηχανη και πολλα ηλεκτρολογικα...
|
Peugeot
207gt
1600 κυβικά
του 2007
|
Pote ksana Galliko Ανά 3000 χλμ 1 λίτρο λάδι. Απλό το πρώτο χλμ μέχρι και τα 80000 χλμ. Μετά το δωσα.
Σαν εμένα πολλοί.
Ούτε λόγος για ανάκληση από την εταιρεία. "Όλα φυσιολογικά "
Οι αναρτήσεις κούτσουρο.
|
Peugeot
207
1400 κυβικά
του 2007
|
Γαρουφαλής Ευθύμης Για πέταμα .. Πραγματικά .. έχω χαλάσει περίπου 4000 ευρώ σε συνεργείο (φλάντζα, ιμάντας χρονισμού και βαλβίδες κα.) Καίει συνεχώς λάμπες.. Μια κάθε μήνα στο νερό !
Πραγματικά μετανιώνω για την επιλογή αυτου του αυτοκινήτου.
|
Peugeot
308
1600 κυβικά
του 2016
|
Christos K 1. Ανακλήσεις από την ίδια την Peugeot συνέχεια για προβλήματα πίσω άξονα, ουριας, συμπλέκτη.
2. 60000 πρόβλημα με το turbo.( βγαίνουν τα σωληνάκια)
3. 80000 αλλαγή δίσκο πλατό.
4. Μυρωδιά από τα φίλτρα καμπίνας , 75000 βιολογικός καθαρισμός
5. Καθόλου αξιόπιστο.
6. Με δυο παιδικά καθίσματα πίσω δεν χωράει τίποτα άλλο.Δεν είναι ούτε για 3 ενήλικες λεπτούς.
7. Καθόλου καλή ποιότητα κατασκευής για 2 έτη και κάτι.
8. Δεν αξίζει τα λεφτά του.
7.
|
Peugeot
308 ntiζελ
1560 κυβικά
του 2014
|
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΕΚΟΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 100.000 ΧΛΜ, ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΧΘΕΙ :
2 ΦΟΡΕΣ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΤΡΙΞΗΜΑΤΑ)
ΒΑΛΒΙΔΑ TURBO (ΒΛΑΒΗ)
ΣΤΕΦΑΝΙ ΤΙΜΟΝΙΟΥ (ΦΘΟΡΑ)
ΑΛΛΑΓΗ AIRCONTITION (ΘΟΡΥΒΟΣ INVERTER)
ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΕΓΑΝΩΣΗΣ, ΣΤΙΣ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΕΣ
ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ (ΑΛΛΑΓΗ) ΑΡΧΗ ΘΟΡΥΒΟΥ ΑΠΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ
ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΣΤΑ 2,9 ΧΡΟΝΙΑ (70.000 ΧΛΜ), ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ Ο ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ, ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ DRIVERS ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ (ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ)
ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ, ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΟΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ
ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
ΗΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΠΙΘΑΝΟΝ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 20.000ΧΛΜ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ 2 ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΑΚΟΜΗ !!
Υ.Γ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 3ο ΠΕΖΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗς ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΙΑΣ, ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ ΠΟΛΥ, ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ 700.000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΛΜ (30 ΧΡΟΝΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ)
ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ
|
Peugeot
106 rallye
1600 κυβικά
του 2001
|
Vasilis Εγινα φιλος με την οδικη κ τα συνεργεια,μπρικια...
|
Peugeot
208
1600 κυβικά
του 2008
|
Δημήτρης Πραγματικά για κλωτσιές το PEUGEOT 207 RC, μην αρχίσω τα αρχικά περί κανένας, βαλβίδα υψηλής πίεσης και σκαστρας.... ας πάμε στα τωρινα, ταξίδι από Αμφιλοχια προς Ιωάννινα, τέθηκε σε κατάσταση safe mode, αποτέλεσμα συνεργειου σπασμένο μπουζί, διαλύθηκαν δύο κυλινδροι συμπίεση άστο καλύτερα..... Οδική βοήθεια επιστροφή για Αθήνα. Εντελώς για κλωτσιές τίποτα άλλο...
|
Peugeot
207 cc
1600 κυβικά
του 2007
|
polis Το 207cc, 150THP. Απειρα προβληματα από την αρχή. Μεγάλο κόστος στα σέρβις. Στα 190.000χλμ αλλαγή Τουρμπίνας (1300ε ζημιά). Στα 200.000 χλμ έσπασαν οι γλίστρες της καδένας. Κόστος επισκευής 700ε-800ε (αλλαγή καδένας) μαζί με μία αλλαγή αντλίας λαδιού. Ο κινητήρας όμως δεν μπορούσε να ανεβάσει συμπίεση. Ήθελε αλλαγή βαλβίδων. Το πούλησα με αυτό το πρόβλημα 3.000ε. Αρχική τιμή αγοράς του αυτοκινήτου 22.500ε.
Τα αυτοκίνητα δεν γίνεται να χαλάνε στα 200.000ε. Όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Μόνο τα τελευταία 2 χρόνια σε τοπικό συνεργείο μιας και η αντιπροσωπεία ήταν πανάκριβη.
Το αμάξι πουλήθηκε. Άρα αυτήν την στιγμή το ονοματεπώνυμο στην άδεια είναι διαφορετική από το δικό μου.
|
Peugeot
3008
1600 κυβικά
του 2015
|
Γρηγόρης σαββιδης Απογοήτευση τρελή , ένα θέμα 3 φορές απο 3 εβδομάδες λόγω έλλειψης ανταλλακτικών !
|
Peugeot
307
1400 κυβικά
του 2006
|
Νικος Στα 100000 ρεκτιφιε στα 130000 καει λαδια !!!!
|
Peugeot
307
1400 κυβικά
του 2006
|
Νικος Στα 100000 ρεκτιφιε στα 130000 καει λαδια !!!!
|
Peugeot
207 gt
1600 κυβικά
του 2008
|
[email protected] Στο παρά πέντε πρόλαβα να μη χτυπήσει καδένα - η επισκευή (ρεγουλατόροι, καδένα κλπ) κόστισε αρκετά κατοστάρικα. Από αλλαγή σε αλλαγή λαδιών - 1/έτος - καίει άλλες "δύο αλλαγές" (περίπου 8-10λίτρα) !!!! και αυτό θεωρείται σχεδόν φυσιολογικό από την PEUGEOT (1lt/1000χλμ)!!!
|
Peugeot
307
1400 κυβικά
του 2001
|
Μαριος Στον πρώτο μήνα έτριζε από κάτω σαν να είχαν σκουριαση όλα,σταματούσα στο δρόμο και με κοιτούσαν όλοι καλα καλα.Μετα δεν κάνανε καλή επαφή τα μπροστινά φλας με αποτέλεσμα να χρειάστη να κάνει ο ηλεκτρολόγος πατέντα.Η κόρνα δούλευη όποτε το θυμηθεί το radiocd έχει σταματήσει να δουλεύει πάνω από δυο χρόνια .Μετα από μια βροχή γέμισε νερά .Σε κάθε κλειστή στροφή Ακουγόταν ένα τακ.επεσε ο ουρανός και τώρα τελευταία στάζει η μηχανή και ο μάστορας μου είπε ότι το παθαίνουν όλα στα 100.000και πρέπει να βγει η μηχανή για να αλλαχτεί φλάντζα .Επισεις έχει χαλάσει ο λεβιες του φλας με αποτέλεσμα να ανάβει συνέχεια αριστερά Τώρα έχω 120.000χιλιομετρα και ψάχνομαι για άλλο αυτοκίνητο.Μπορει να έχω ξεχάσει και τίποτα άλλο αλλά δεν ξαναπάω σε γαλλικό!
|
Peugeot
207 cc
1400 κυβικά
του 2010
|
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ 90.000KM / ΑΠΟ ΤΑ 15.000 ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΣΕ LPG / ΑΠΟ ΤΑ 55.000ΚΜ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΑΝΟΙΧΤΗΚΕ 2 ΦΟΡΕΣ + ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ, Λ, ΚΛΠ) / ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ (ΕΝΤΟΣ ΟΡΙΟΥ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ, Η ΠΕΖΩ ΗΔΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΑΛΛΑ ΜΠΟΥΖΙ)
|
Peugeot
307
1600 κυβικά
του 2003
|
Σταθης Τον δεύτερο μηνα έγινε βραχυκύκλωμα με έκρηξη στο κύκλωμα θέμανση του τζαμιού της πισω πόρτας και όλο το τζαμι έπεσε πάνω στους επιβάτες στο πισω καθισμα ευτυχως χωρίς να χτυπήσει κανείς. Μετά 5 χρονια δεν λειτουργούσαν κανονικά τα χειριστήρια των καθρεφτών, το χειρηστήριο για τα φλας πανω στο τιμονι επίσης. Ακομη δεν τα εχω αλλάξει γιατί μόνο για τα ανταλλακτικά ζητάνε 160 για τον διακοπτη φλας και 200 για τους καθρεφτες. Στα 4 χρόνια αλλαξα κυλινδροκεφαλη και βαλβίδες λόγω αστοχίας υλικών που το δέχτηκε και η Peugeot αλλά πλαί μου στίχισε 1500 Ευρώ. Χρειάστηκα αλλαγη δίκσο πλατω στα 40000 χιλ παρόλο που το αυτοκίνητο οδηγείται χωρίς ακρότητες. Θεωρώ ότι στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία η χρέωση της εργασίας είναι εξωπραγματική 60 Ευρώ συν 24% ΦΠΑ. Αλλαγή τρομπας βενζινης που με αφησε στο δρόμο. Εκτός των παραπάνω αισθανεσαι ασφαλεια στην χρήση του και εχει καλή ποιοτητα κυλισης.
|
Peugeot
207 sw
1600 κυβικά
του 2010
|
nikos Απαραδεκτο
|
Peugeot
207
1400 κυβικά
του 2009
|
George Εκαιγε λάδι από τα 65000, πρόβλημα στα ηλεκτρικά (τιμόνι ζημιά 900 ευρω) στα 95000
|
Peugeot
3008
1600 κυβικά
του 2009
|
βασιλης Παππας Το αυτοκινητο στην 5τεια εδειξε σημαδια προβληματος στο ταμπλο.Μτα απο λιγο καιρο ξεκολησε και ανοιξε σε δυο κοματια .Αυτο που ειναι προς το παρ μπριζ και αυτο που ειναι συνεχεια προς το υπολοιπο ταμπλο.Σε εποικινωνια με την εταιρεια μου απαντησαν το 2009 δεν εκπρωσοπουσαν την peugeot hellas .Kαι τωρα που την εχουν δεν μπορουν να κανουν τιποτα. Απλα μ προσφερουν σε καλη τιμη το ταμπλο δλδ 2500 ευρω.Σε ενα αυτοκινητο που ειχε κανει μολις 70,000 χλμ σε 5 χρονια και φυλασοταν σε παρκινκ.
|
Peugeot
207 rallye
1600 κυβικά
του 2010
|
Βασίλης Το αυτοκίνητο έχει βγάλει τις εξής βλαβες:αντλια νερου που αλλαχτηκε στην εγγυηση,αντλια υψηλής πιεσης βενζίνης με κοστος 400€ ,αμορτισερ κοστος 300€,ηλεκτρικο μοτερ τιμονιου και κρεμαργιερα κοστος 400€ και ηλεκτρικη αντλια τουρμπο με κόστος 180€.Σε κάθε service αλλαζω ζαμφορ.πολλές ζημιές
|
Peugeot
307cc
2000 κυβικά
του 2004
|
Fanis Βλάβη ηλεκτροϋδραυλική αντλίας τιμονιου
|
Peugeot
307
1380 κυβικά
του 2005
|
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Πολλά προβλήματα ειδικά με τους Αισθητήρες λ
|
Peugeot
307cc
2000 κυβικά
του 2005
|
AΠΟΣΤΟΛΟΣ Αγορά το 2005 .Ομορφο ,ΠΟΛΛΑ ΕΧΤΡΑ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ.μετα ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ και περίπου 15000χιλ.χιλιομετρα !Αρχιζουμε.θα απαριθμήσω τα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που αντιμετώπισα ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ που ΕΧΩ ΛΙΓΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 124000χιλ.χιλιομετρα.Δυο ΦΟΡΕΣ ο μηχανισμός στο παράθυρο οδηγού.τα φώτα ΠΙΣΩ δυο ΦΟΡΕΣ έφυγαν τα καπάκια και αλλάχθηκαν,και ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ Τρίτη αλλαγή ΔΙΟΤΙ ΠΑΛΙ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ.300ευρω το ΕΝΑ.βλαβη στο μηχανισμό πλύσης ,παρμπρίζ.το δερμάτινο ταμπλό καταστράφηκε ολοσχερώς.Δεν δουλεύει ο κλιματισμό και η ζέστη.το παράθυρο του οδηγού ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ,δεν ανεβαίνει.Η οροφή με την βροχή στάζει ΠΟΛΥ νερό.το δερμάτινο σαλόνι ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ,ΜΕΤΡΙΑ.ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ το αυτοκίνητο με ταχύτητα περιπου 125 ΧΙΛ.την ωρα έτρεμε το τιμόνι.Ο αυτόματος πιλότος ,νεκρώνε και ΜΕΤΑ ΑΠΟ ωρα επανερχόταν σε λειτουργία.παρα ΠΟΛΥ ακριβά ανταλλακτικά.Μπορει να μου διαφεύγει ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ.γενικα δεν σας το συνιστώ,.Το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ αυτοκίνητο που ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ.επισης ΕΙΝΑΙ αυτόματο,η κατανάλωση του ΕΙΝΑΙ υπερβολική.σε συνδυασμό με την βλάβη του πολλαπλασιαστή η κατανάλωση έφτανε και τα 13 λιτ.στα ΕΚΑΤΟ.
|
Peugeot
3008
1560 κυβικά
του 2011
|
ΑΡΗΣ Σε 3.5 χρόνια τρείς φορές ρετάρισμα, διάγνωση (Αθήνα, Λάρισα) κάτι στην τροφοδοσία, κάτι στην ανακούφηση του turbo, τελικά αλλαγή βαλβίδας υψηλής turbo όταν τα τίναξε - εντός εγγύησης.
Αλλαγή μπαταρίας στα δυο χρόνια.
Στα 4 χρόνια και 60.000 χλμ αστοχία ρουλεμάν συμπλέκτη. Ενώ ήταν εντός εγγύησης, η αντιπροσωπεία το θεωρεί αναλώσιμο (άρα και δεν το καλύπτει) και προτείνει αλλαγή σετ συμπλέκτη μαζί με ρουλμάν! Τους απαντώ να κατεβάσουμε συμπλέκτη και αν είναι φθαρμένος τον αλλάζουμε και τα πληρώνω όλα εγώ, αν όμως είναι ΟΚ, μου αλλάζουν το ρουλμάν και επιβαρύνονται και τα εργατικά. Απάντηση αντιπροσωπίας: ΟΧΙ. Αλλαγή ρουλμάν με την μίσή τιμή σε άλλο συνεργείο (ο σύμπλέκτης σε άριστη φυσικά κατάσταση). Συμπέρασμα: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
|
Peugeot
207 rc
1600 κυβικά
του 2010
|
Παναγιώτης παπαχριστόπουλος είμαι κάτοχος ενός 207 rc εδώ και 5 χρονιά με 120,000 km,μέχρι τα 20,000 km όλα καλά εκτός ότι άλλαξα τρόμπα νερού 4 φορές μέσα στην εγγύηση και όλο έλεγαν ότι ήταν ελατοματικη από το εργοστάσιο . μετά τα 20,000 km άρχισε να καίει λάδια 1 λίτρο+ / 1000km. η αντιπροσωπεια το μέτραγε πάντα φυσιολογικο 300-400 l/1000km.δεν κατάφερα ποτέ να βγάλω άκρη , η απολυτη κοροϊδία. όλα τα service έχουν γίνει στην ώρα τους και σε εξουσιοδοτημενο αντιπρόσωπο.
|
Peugeot
107
998 κυβικά
του 2008
|
Μαρια 6000 χλμ μου αλλαξαν τακακια ουτε ταξι να ηταν
23000 χλμ αλλαγη δισκου να σημειωθει οτι τ αμαξι ηταν αυτοματο,πληρωσα 400 ευρω λεγοντας μου οτι εφταιγα εγω γιατι δεν εβαζα νεκρα στα φαναρια!εννοειται οταν τ αγορασα δεν μου το ειπε κανεις κ δεν το εγραφε κ το προσπεκτους!μετα τν αλλαγη δισκου κατα καιρους μουλαρωνε και δεν επαιρνε μπροστα!ποτε δεν καταλαβα τι εφταιγε!τελικα το αμαξι το εδωσα και γλιτωσα!!μακρυα!
|
Peugeot
207 gt
1600 κυβικά
του 2008
|
Stelios Πρόβλημα στους εντατήρες της καδένας, με αποτέλεσμα τη χαλάρωσή της και κίνδυνο καταστροφής του κινητήρα. Αντικατάσταση εντατήρων κλπ Κόστος ανταλλακτικών και εργασίας ~600€
|
Peugeot
208
1400 κυβικά
του 2013
|
Διονυσης Το αυτοκινητο ειναι diesel, οι ανθρωποι της εταιρειας οταν τους πας το αυτοκινητο για κατι εκτος προγραμματισμενου service συμπεριφερονται σαν να σου κανουν χαρη που ασχολουνται μαζι σου, λες και το αυτοκινητο στο χαρισαν, τρομεροι ειρωνες και παντα ολο κατι βρισκουν για να επιβαρυνουν την επισκευη με αλλαγη αναλωσιμων τα οποια μπορουν να βγαλουν ακομη και 10.000 χιλιομετρα ακομη.
Αν ξαναεπαιρνα αυτη τη στιγμη αυτοκινητο αυτο σιγουρα δεν θα ηταν Peugeot.
Απαραδεκτο after sales service.
|
Peugeot
308
1600 κυβικά
του 2009
|
ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ THP. ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΡΩΤΗΣΤΕ
1. ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΧΑΝΕΤΕ ΧΡΟΝΙΣΜΟ
2. ΠΟΣΑ ml ΛΑΔΙΟΥ/1000χλμ ΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΑΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ
3. ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΕ ΕΠΙΚΑΘΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ
ΩΡΑΙΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Ο THP ΑΛΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΠΕΖΩ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΦΘΟΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΥΨΗ.ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΤΕΡ. ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΕΟ THP. ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΑΡΡΑΛΕΟΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΧΟΥΝ ΚΛΑΨΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ...
|
Peugeot
107
1000 κυβικά
του 2010
|
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ χρειάζεται αλλαγή δίσκο - πλατό σε πολύ λίγα χιλιόμετρα
τρίζει παντού και πάντα.
|
Peugeot
207
1600 κυβικά
του 2009
|
Παντελής Μπραϊκίδης Το αμάξι είναι υπέροχα στημένο και αποτελεί τη χαρά του οδηγού αλλά τα καλά σταματάνε εδώ. Στα 65.000 km και λίγο μετά το πέρας της εγγύησης κράσαρε το αυτόματο κιβώτιο!!! Κόστος αλλαγής απαγορευτικό: μου είπαν από την Lion περίπου 5.000 ευρώ. Ευτυχώς, λόγω της αποκλειστικής συντήρησης του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία η Lion πέρασε την αλλαγή του κιβωτίου μέσα στη εγγύηση και για το λόγο αυτό τους ευχαριστώ πάρα πολύ (για το λόγο αυτό μόνο μία κόκκινη φατσούλα αγανάκτησης) Κατά τα άλλα: Δυο φορές πρόβλημα στην οθόνη του υπολογιστή ταξιδίου (την μια φορά στην εγγύηση), αντικατάσταση αντλίας βενζίνης (εν μέρει ίσως οφείλεται στο ότι το αμάξι λειτουργεί με αέριο), αντικατάσταση θερμοστάτη και σχετικών βαλβίδων, συχνές εσφαλμένες ενδείξεις check oil, check engine, απώλεια λαδιών πριν το ετήσιο service .... Ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες τόσο της Lion αλλά και του τωρινού συντηρητή αλλά δεν παύει οι επισκέψεις να είναι πολύ συχνές και μη ανάλογες της σχετικής νεότητας του αυτοκινήτου
|
Peugeot
207 sw
1400 κυβικά
του 2009
|
Χατζηανδρεου Ευσταθιος Καιει λαδια!(απο τα 40000km)στα 2000km/1lt.αλλαγη κλειδιου στον δυτερο χρονο,αλλαγη κλειδαριας στη πισω πορτα(3ο χρονο) και πολλα αλλα σε μηχανικα μερη που η αντιπροσωπεια στα περνα ως αναλωσιμα!(π.χ. μπαταρια στον 2ο χρονο)
|
Peugeot
207
1580 κυβικά
του 2009
|
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ???
|
Peugeot
3008
1600 κυβικά
του 2011
|
ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΤΗΣ PEUGEOT ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΜΕ ΧΡΟΝΟΧΡΕΩΣΗ 46.22 ΕΥΡΩ ΜΕΙΟΝ 10% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΥΝ ΦΠΑ.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΩ ΞΑΝΑ.ΔΕΝ ΣΥΜΦΑΙΡΕΙ.
|
Peugeot
308
1600 κυβικά
του 2008
|
GEORGE 150 THP προβλημα ABS-ESP καίει τα κέρατα του με μαλακό πόδι και χωρίς γκαζωμα 11-12 λίτρα το λιγότερο Αθήνα
|
Peugeot
207 1,4 16v 90 hp
1400 κυβικά
του 2007
|
Κώστας Πολυ καλα στημένο αυτοκίνητο ,αρκετά αδύναμο ομως...στα 80000 έσταζε λάδια απο φλάντζα κεφαλής συνολικό κόστος 500€ αλλαγή αντλίας βενζίνης επισης τις λάμπες δεν προλαβαίνεις να τις αλλάζεις ηλεκτρικά παράθυρα εχουν την δίκη τους βούληση όπως και ο πισω υαλοκαθαριστήρες ηλεκτρικά εν ολίγοις άθλιο...
|
Peugeot
307sw
1600 κυβικά
του 2003
|
kostas f Απίθανες βλάβες στα ηλεκτρικά του (μπλαφονιέρες εκτός λειτουργίας, μπρίζα 12v εκτός λειτουργίας, αριστερό φανάρι μπρος και πίσω χωρίς τρακάρισμα φτιαγμένο με πατέντα) ξόδεψα σύνολο 680 ευρώ σε τρείς φορές χωρίς να έχει φτιαχτεί τελικά η βλάβη, ανύπαρκτη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων (το πρωί δεν φαίνεται τίποτα) για να μου πουν ότι θέλει αλλαγή μου κόστισε 50 ευρώ. Βλάβη στο σύστημα ψύξης (χάνει υγρό και δεν ξέρουν από τί, είπαν ότι χρήζει αντικατάστασης) άλλα 200 ευρώ εκεί σε τρεις επισκέψεις και αφού αλάχθηκε θερμοστάτης κα έβαλαν λέει ένα ειδικό υγρό που είναι κατά των διαρροών, και το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι όταν βρέχει το αυτοκίνητο έχει καθαρό νερό μέσα στο εσωτερικό του στα πατάκια οδηγού-συνοδηγού (με μια απίστευτη μπόχα) χωρίς αυτό να μπαίνει ούτε από τις πόρτες, ούτε από τα παράθυρα (αλλάχτηκαν λάστιχα κλπ κόστος άλλα 150 ευρώ, αλλά όπως είναι <<φυσικό>> η διαρροή δεν βρέθηκε από πού είναι). Δεν αναφέρω άλλα μηχανικά που ίσως να είναι φυσιολογικά έπειτα από 120.000χλμ. Πάντως το αυτοκίνητο δεν έχει τρακάρισμα και όλα του τα service είναι σε αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένα συνεργεία ξοδεύοντας μια περιουσία που ασφαλώς πλέον με βάζουν σε σκέψεις αν θα πρέπει να συνεχίσω την συντήρησή του. Και το απλό πλέον είναι πως αν πας για κάτι απλό, σου βγάζουν πρόβλημα και σε κάτι παραπλήσιό του (για αλλαγή στα τακάκια μου ζήτησαν να αλλάξω και τους δίσκους γιατί όπως είπαν είχαν αρπάξει). Ίσως το λάθος μου να είναι που ακόμα τρέχω σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, δεν ξέρω.
|
Peugeot
307
1400 κυβικά
του 2004
|
Δημητρης Απειρες βλαβες. πανακριβη συντηριση. Ισως το πιο αργο 1400 πογ υπαρχει.
|
Peugeot
207 cc
1600 κυβικά
του 2008
|
Τασος (Peugeot 207 rallye)Έχασε 2 φορές τον χρονισμό, μία στα 3 χρόνια και μία στα 4 χρόνια. Εκτος εγγύησης. Είναι γνωστό πρόβλημα στον ΤΗΡ κινητήρα, παρόλα αυτά η Peugeot ποτέ δεν είχε κάνει ανακληση.
Επιπλέον στα 4 χρόνια και 45.000 χλμ χάλασε το ABS/ESP. Και αυτό πόλύ συχνό πρόβλημα. Εδώ η συμπεριφορά της Peugeot ήταν ακόμη χειρότερη. Σε κάποιους ιδιοκτήτες αναγνώρισε ότι ήταν ελλατωματικό και το άλλαξε δωρεάν εκτός εγγύησης. Σε κάποιους άλλους, όταν η τότε ΛΙΟΝ έβλεπε ότι χάνει την αντιπροσωπεία μάλλον, δεν το αναγνώρισε, μεταξύ αυτών και εγώ. Κόστος 1300 ευρώ!! Για κάτι που η Peugeot θα έπρεπε να είχε κάνει ανάκληση, ιδίως την στιγμή που πρόκειται για τόσο σοβαρό κομμάτι του αυτοκινήτου. Σε αυτό το σημείο θα παρακαλούσα το AUTOTRITI να κάνει μία έρευνα σχετικά με τις ελαττωματικές αυτές παρτίδες της Peugeot και την υποχρέωσή της να είχε κάνει ανάκληση και αντικατάσταση σε όλες.
Τέλος, από τα 50.000χλμ και μετά το αυτοκίνητο έχει αρχίσει και καίει περίπου 2 λίτρα λάδι στα 5.000χλμ. Απαράδεκτο αυτοκίνητο και απαράδεκτη η τότε αντιπροσωπεία όπως επίσης και η Peugeot Γαλλίας με την οποία αν και προσπαθησα να επικοινωνήσω γραπτά, δεν μου απάντησαν ποτέ.
|
Peugeot
207 rallye
1600 κυβικά
του 2008
|
Αναστάσιος Λώλης Στα 1.000χλμ αντικαταστάθηκε η πλεξούδα στο χώρο του κινητήρα, ήταν ελαττωματική μία φίσα της από το εργοστάσιο και το κόστος καλύφθηκε από την εγγύηση. Το αυτοκίνητο έμεινε 20 ημέρες στο συνεργείο μέχρι να βρουν τη βλάβη. Τελικά τους υπέδειξαν από το εργοστάσιο να ελέγξουν την πλεξούδα. Έως τώρα-100.000χλμ-δεν έχει ξαναπαρουσιάσει κάποιο πρόβλημα.
|