• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Χάρη στη ροπή του 0,9 TCe, το Renault Captur έχει περισσότερη όρεξη για επιτάχυνση στις μεσαίες στροφές.

Κινητήρες: To πάνω χέρι το Captur ελέω turbo

Διαβάστηκε από 41941 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/4/2019
 

Βασική διαφορά των τριών μοντέλων της παρουσίασης είναι πως τα C3 Aircross και 2008 χρησιμοποιούν τον ίδιο ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1,2 Puretech με 82 ίππους, ενώ το Captur διαθέτει turbo 3κύλινδρο κινητήρα 0,9 λτ. Το Captur έχει πλεονέκτημα σε ροπή, αλλά και σε ποιότητα λειτουργίας (ειδικά πάνω από τις 2.000 σ.α.λ.) με τον 1,2 PureTech των C3 Aircross/2008 να εμφανίζεται πιο τραχύς στις υψηλές στροφές. Από την άλλη, ο 1,2 PureTech εμφανίζεται πιο φειδωλός στην κατανάλωση, τόσο στο C3 Aircross, όσο και στο 2008. Για να ρίξεις στα ίδια επίπεδα την κατανάλωση του Captur θα χρειαστεί να ενεργοποιήσεις τη λειτουργία ECO, αλλά τότε ο κινητήρας αποκρίνεται αισθητά πιο ράθυμα…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ