• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
7 φωτογραφίες »

Κορυφαίο από πλευράς κατανάλωσης το C-HR, με μέση τιμή τα 5,5 λτ./100 χλμ., χάρη στο υβριδικό του σύστημα που του χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία για λίγα χλμ..

Εμφάνιση & κινητήρες

131.813 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/4/2021

Εμφάνιση:  Θα τα προσέξεις στo δρόμο
Από την αρχή τονίσαμε πως ένας από τους λόγους που επιλέξαμε τα τρία αυτά μοντέλα είναι η ιδιαίτερη αισθητική τους, που τα κάνει άμεσα αναγνωρίσιμα. Ξεκινώντας από το πιο νέο, το C4 διαθέτει επιβλητικό μπροστά μέρος χάρη στα λεπτά φώτα πάνω από τους προβολείς και το μεγάλο προφυλαχτήρα, ενώ μορφολογικά συνδυάζει διαστάσεις μικρομεσαίου χάτσμπακ (μήκος 4,36 μ.), με crossover χαρακτηριστικά, όπως αυξημένη απόσταση από το έδαφος και προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος και πίσω μέρος σε στιλ κουπέ, με κεκλιμένη κολώνα και σπόιλερ στο παρπρίζ. 

Ίδια κουπέ αισθητική θα συναντήσουμε και στο Toyota C-HR, το οποίο διαθέτει και ίδιος μήκος αμαξώματος (4,36 μ.), την οποία συνδυάζει με περίτεχνες ακμές, και γωνίες και φουσκώματα διαμορφώνοντας μια αρκετά αιχμηρή και φουτουριστική εμφάνιση. 

Στο μικρότερο Puma (4,18 μ. μήκος), ξεχωρίζει ο δυναμισμός του, κυρίως χάρη στις αναλογίες του, με τις έντονες καμπύλες, τους τονισμένους θόλους και τη μεγάλη γρίλια της μάσκας. Τέλος, ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα.

Κινητήρες: Ξεχωρίζει η οικονομία του υβριδικού συστήματος 
Διαφορετικής φιλοσοφίας, αλλά παρόμοιας ισχύος είναι τα κινητήρια σύνολα των μοντέλων μας. Ο 1,2 τρικύλινδρος PureTech του C4 είναι ο μοναδικός που δε διαθέτει κάποιου είδους ηλεκτρική βοήθεια, ωστόσο αυτό δεν τον εμποδίζει να δώσει αρκετά καλύτερες επιδόσεις στο γαλλικό μοντέλο, όντας ο ισχυρότερος των τριών με 130 ίππους και 230 Nm ροπής, αλλά και ο πιο απαιτητικός σε καύσιμο. Βεβαια, σε αυτόν τον τομέα το C-HR δεν έχει αντίπαλο. Το υβριδικό του σύνολο με τους 122 ίππους χρειάζεται μόλις 5,5 λτ./100 χλμ., καθώς η μπαταρία του μπορεί να του εξασφαλίσει λίγα χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας. Αν και το 0-100 χλμ./ώρα είναι μέτριο, εν κινήσει επιταχύνει γρήγορα και δυνατά, χάρη στο kickdown του CVT κιβωτίου, το οποίο ωστόσο παράγει ένα βουητό σε αυτές τις καταστάσεις. Αρκετά οικονομικός και αποδοτικός είναι και ο 1.000άρης EcoBoost του Puma, ο οποίος χάρη στην έξτρα δύναμη που παίρνει από το ήπια υβριδικό σύστημα 48 V, τραβάει γερά από χαμηλά, επιταχύνει γραμμικά και δουλεύει σε μεγάλο ωφέλιμο φάσμα περιστροφής.
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε