Οι μηχανικοί της Citroen ανέδειξαν το κομμάτι της άνεσης μέσω της απορροφητικής και αποτελεσματικής ανάρτησης του C4, η οποία φέρει μαλακό σετάρισμα και την ειδική πατέντα με τα υδραυλικά στοπ.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι μηχανικοί της Citroen ανέδειξαν το κομμάτι της άνεσης μέσω της απορροφητικής και αποτελεσματικής ανάρτησης του C4, η οποία φέρει μαλακό σετάρισμα και την ειδική πατέντα με τα υδραυλικά στοπ.

Οδική συμπεριφορά & τι επιλέγουμε

253.564 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2021)

Στο δρόμο: Πιο δυναμικά τα Puma και C-HR, πιο άνετο το C4

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στο δρόμο τα Ford Puma και CH-R εστιάζουν σε ένα πιο οδηγοκεντρικό προφίλ, ενώ το C4, πιστό στις γαλλικές αρχές του έχει ως προτεραιότητα την άνεση.

Ξεκινώντας από το τελευταίο, οι μηχανικοί της Citroen ανέδειξαν το κομμάτι της άνεσης μέσω της απορροφητικής και αποτελεσματικής ανάρτησης του C4, η οποία φέρει μαλακό σετάρισμα και την ειδική πατέντα με τα υδραυλικά στοπ. Έτσι καταφέρνει και ισοπεδώνει λακκούβες και κακοτεχνίες στο διάβα του, ενώ σε συνάρτηση με τα advance comfort καθίσματα και την προσεγμένη δουλειά στην ηχομόνωση είναι ιδανικό για μακρινά ξεκούραστα ταξίδια. Θα πατήσει και σε light εκτός δρόμου σημεία, ωστόσο από το ρεπερτόριό του λείπει το σπορτίφ στοιχείο. 

Αυτό το στοιχείο, όπως και οι off-road ικανότητες στα πλαίσια των δικίνητων οχημάτων (χάρη στο σύστημα παραμετροποίησης πρόσφυσης) περισσεύουν θα λέγαμε στο Puma. Ο δυναμισμός του πηγάζει από το εξαιρετικά άμεσο και ακριβές τιμόνι του και τη σχετικά σφιχτή του ανάρτηση, που ελέγχει υποδειγματικά το αμάξωμα σε κάθε συνθήκη, χωρίς να υστερεί σε απορροφητικότητα και άνεση. Το στιβαρό του πάτημα και η ουδετερότητά του υπό πίεση είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του, όπως άλλωστε συμβαίνει και στο Toyota C-HR. 

Το ιαπωνικό μοντέλο διακρίνεται για τα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσής του και τα καλό feedback από το σύστημα διεύθυνσης, έχοντας μια πιο ανάλαφρη αίσθηση στο δρόμο. Η σφιχτή ανάρτηση αντιδρά στρωτά στις ανωμαλίες και διαχειρίζεται με προβλέψιμο τρόπο τις μετατοπίσεις του βάρους περιορίζοντας σε λογικά επίπεδα τις κλίσεις στις στροφές. Ωστόσο το κιβώτιο θέτει τους περιορισμούς του. Θα πάει και αυτό σε εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ παράλληλα είναι και το πιο ευέλικτο από τα τρία μοντέλα. 

Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
O fun to drive οδηγός θα επιλέξει το Puma που παρουσιάζει τα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά και καθίσταται πιο αποτελεσματικό στη γρήγορη οδήγηση. 

Ο Value for money τύπος θα πάρει ρεπό, μιας και οι τρεις προτάσεις είνια πολύ κοντά μεταξύ τους. Αν πρέπει οπωσδήποτε να επιλέξει, το C4 που συνδυάζει διαφορετικούς κόσμους ίσως του κάνει κλικ.

Ο High Tech τύπος τύπος θα εκτιμήσει το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο του C4 C-Cross και του Puma, ωστόσο η υβριδική τεχνολογία από μόνη της δίνει περισσότερο hi-tech αέρα στο C-HR.

 Citroen C4 C-Cross 
+ Διαφορετικότητα, πρακτικότητα και ευρυχωρία καμπίνας, επιδόσεις, εξοπλισμός άνεσης & ασφάλειας, άνεση και ηχομόνωση.
- Προς τα πίσω ορατότητα, αισθητική πίνακα οργάνων


 Ford Puma
+ Σχεδίαση, λειτουργία κινητήρα, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, χώρος αποσκευών και Megabox, στάνταρ εξοπλισμός, 8 χρόνια εγγύηση, σύστημα έλεγχου πρόσφυσης
- Πίσω ταμπούρα, μικροί καθρέφτες


 Toyota C-HR
+ Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, ποιότητα & φινίρισμα, κατανάλωση, γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα, απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας 
- Μικρά πίσω παράθυρα, ορατότητα προς τα πίσω 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center