• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Nέες θέσεις προβολέων, νέα γρίλια μάσκας και αλλαγμένη εισαγωγή προφυλακτήρα είναι οι σημαντικότερες αισθητικές αλλαγές στο Mazda2.

Πιο σοβαρό σε εμφάνιση και με αναβαθμισμένη ποιότητα είναι το εσωτερικό του Mazda2.

Νέες θέσεις προβολέων ομίχλης

Νέα γρίλια της μάσκας

Αλλαγμένη εισαγωγή προφυλακτήρα

Στο πίσω κάθισμα το διαθέσιμο πλάτος είναι αρκετό για 2 επιβάτες, ενώ καλός είναι και ο χώρος για τα γόνατά τους.

Ο χώρος φόρτωσης έχει χαμηλό κατώφλι και χωρητικότητα λίγο χαμηλότερη από το μέσο όρο της κατηγορίας (250 λτ.).

Clean cut! Ανανεωμένο Mazda2 1,3 84PS

12.569 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/11/2011

Η Mazda ανανεώνει το Mazda2 όχι μόνο στον αισθητικό τομέα, αλλά και στον τομέα της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 προσδίδοντάς του έναν ακόμη πιο «καθαρό» χαρακτήρα.

 
Στη μικρή κατηγορία αυτοκινήτων, το Mazda2 είναι μια από τις πιο αξιόλογες προτάσεις του είδους και πλέον, η Μazda λανσάροντας το ανανεωμένο μοντέλο, του δίνει ακόμη περισσότερα εμπορικά εφόδια. Στον αισθητικό τομέα, το ανανεωμένο Mazda2 αποκτά μια νέα μάσκα και ένα διαφοροποιημένο προφυλακτήρα που τονίζουν την έτσι κι αλλιώς μοντέρνα παρουσία του. Κάτω τώρα από το αμάξωμα, έχουν γίνει αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης (νέα αμορτισέρ, πιο μαλακά ελατήρια), που έχουν αυξήσει τα επίπεδα της παρεχόμενης άνεσης. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι, το Mazda2 χάνει το fun οδηγικό και οδικό του χαρακτήρα, αφού και πάλι είναι ένα από τα πιο ευχάριστα μικρά της αγοράς. Πολύ καλή είναι επίσης και η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το ηλεκτρικό τιμόνι, ενώ άξια μνείας είναι και η θέση οδήγησης.

Περισσότερο οικονομικός κινητήρας
O κινητήρας των 1,3 λίτρων του Mazda 2 έχει δεχτεί ορισμένες βελτιώσεις, ώστε να προσφέρει λίγο χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου (5,1 λτ./100 χλμ. από 5,2) και εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ. από 125), με ελαφρύ όμ­­ως αντίκτυπο στην ονομαστική του απόδοση, η οποία έχει μειωθεί κατά 2 ίππους σε σχέση με πριν (84 από 86). Με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης, έχει αλλάξει επίσης η κλιμάκωση του κιβωτίου που, πλέον, διαθέτει πιο μακριές σχέσεις. Στην πράξη, το μοτέρ κινεί σε καλούς ρυθμούς το ελαφρύ ιαπωνικό μοντέλο και η απόδοσή του ικανοποιεί περισσότερο στις υψηλές στροφές. Ωστόσο είναι ελαστικός ενώ ιδιαίτερα ακριβής είναι ο επιλογέας των ταχυτήτων.

Εσωτερικό: Πιο σοβαρό σε εμφάνιση και με καλή ποιότητα
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Mazda2, οι αλλαγές επικεντρώνονται στα νέα υλικά των επενδύσεων, στους νέους διακόπτες στο τιμόνι, αλλά και στα αλλαγμένης υφής πλαστικά στην κεντρική κονσόλα που δίνουν μια πιο σοβαρή εικόνα. Επίσης, το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι πιο πρακτικό από πριν και έχει αποκτήσει και ένα πιο ορθολογικό άνοιγμα. Από πλευράς ποιότητας, το εσωτερικό του μικρού μοντέλου της Mazda, διακρίνεται περισσότερο για την πολύ καλή συναρμογή και φινίρισμα των υλικών του, παρά για την υφή τους (είναι εξ ολοκλήρου σκληρά και σε κάποια σημεία υπέρ του δέοντος λεπτά).

Κορυφαία πλέον εξοπλιστική έκδοση στη γκάμα του Mazda2 είναι η Touring Alloy, η οποία έρχεται πιο πλούσια εξοπλισμένη και με την ίδια τιμή σε σχέση με πριν.

Εξοπλισμός

DSC
π
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγ.
σ/σ
Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής
σ/σ
Ηλ. παράθυρα εμπρός/πίσω
σ/σ
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
σ
Air condition
σ
Ηχοσύστημα
σ
Ζάντες αλουμινίου
σ
Τιμή (ευρώ)
14.840
σ: στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται



Τεχνικά χαρακτηριστικά*

Κυβισμός (κ.εκ.)
1.349
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
84/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
121/3.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
13,6
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)
172
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
5,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
119
Χώρος αποσκευών (λτ.)
250
Βάρος (κιλά)
1.035
*Εργοστασιακές τιμές