
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ποιοτικό και όμορφο είναι το εσωτερικό του DS 3 Crossback. Το σχεδιαστικό μοτίβο με τους ρόμβους το κάνει πιο ιδιαίτερο, όμως χάνει σε εργονομία. Η οθόνη στο ταμπλό είναι μακρόστενη και εύχρηστη.
Εσωτερικό: Κορυφαία ποιότητα, πιο «παιχνιδιάρικα» DS & Μini
54.393 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2019)
Δεν είναι μια από τα ίδια! Ανοίγοντας την πόρτα και των τριών μοντέλων, πρέπει να το αναγνωρίσουμε αυτό… Και στα τρία αυτοκίνητα το επίπεδο επιλογής των υλικών και συναρμογής είναι υψηλό, και τα τρία προβάλλουν ένα high-tech χαρακτήρα.
Πιο αναλυτικά βέβαια, από πλευράς σχεδίασης τα DS 3 Crossback και Mini Countryman είναι αυτά που κερδίζουν τις εντυπώσεις και τη δική μας προτίμηση. Το πρώτο «παίζει» με το μοτίβο του ρόμβου, το δεύτερο με την α λα MINI ρετρό λογική, ενώ και τα δύο έχουν wow effect στοιχεία. Από πλευράς ποιότητας το Mini Countryman έχει μικρό προβάδισμα μιας και στα άλλα δύο υπάρχουν πιο εμφανή σημεία που έχουν γίνει εκπτώσεις, ενώ υπό το πρίσμα της εργονομίας, το Audi Q2 είναι το πιο εύκολο για τον οδηγό. Το πιο δύσκολο στην εξοικείωση είναι το DS 3 Crossback. Στην προσπάθειά τους οι Γάλλοι να εντυπωσιάσουν, υπέπεσαν σε ατοπήματα, όπως π.χ. τα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα, περιμετρικά του επιλογέα ταχυτήτων. Τέλος, αναφορικά με τις οθόνες των συστημάτων πολυμέσων, προβάδισμα έχουν τα DS και MINI καθότι είναι αφής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πιο αναλυτικά βέβαια, από πλευράς σχεδίασης τα DS 3 Crossback και Mini Countryman είναι αυτά που κερδίζουν τις εντυπώσεις και τη δική μας προτίμηση. Το πρώτο «παίζει» με το μοτίβο του ρόμβου, το δεύτερο με την α λα MINI ρετρό λογική, ενώ και τα δύο έχουν wow effect στοιχεία. Από πλευράς ποιότητας το Mini Countryman έχει μικρό προβάδισμα μιας και στα άλλα δύο υπάρχουν πιο εμφανή σημεία που έχουν γίνει εκπτώσεις, ενώ υπό το πρίσμα της εργονομίας, το Audi Q2 είναι το πιο εύκολο για τον οδηγό. Το πιο δύσκολο στην εξοικείωση είναι το DS 3 Crossback. Στην προσπάθειά τους οι Γάλλοι να εντυπωσιάσουν, υπέπεσαν σε ατοπήματα, όπως π.χ. τα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα, περιμετρικά του επιλογέα ταχυτήτων. Τέλος, αναφορικά με τις οθόνες των συστημάτων πολυμέσων, προβάδισμα έχουν τα DS και MINI καθότι είναι αφής.
Μου αρέσει το δσ3 γιατί είνια διαφορετικό από τα άλλα δύο και δεν έχει κυκλοφορήσει στο δρόμο. Έχει όπως λέτε κάνα δύο πράγματα που δεν βολεύουν, αλλά τα συνηθίζεις. Όλοι οι τομεις έχουν σημασία, αλλά τα λεφτά που θα δώσεις κρίνουν τα πάντα σε ένα πράγμα που θες να αγοράσεις, άρα για μένα δεν έχει σημασία το κιβώτιο που λέει ο φίλος. Καλύτερο για το γαλλικό, παρά τα άλλα δύο γερμανικα
Το ότι κάνετε συγκριτικό με 2 χειροκίνητα και ένα αυτόματο είναι νορμάλ δηλαδή? Σαν έγκριτο μέσο, δεν θεωρείτε ότι σε αυτό το επίπεδο χρημάτων, ο ενδιαφερόμενος θα ήθελε να διαβάσει μια σύγκριση με "ομοια" κιβώτια, ανεξαρτήτως αν υπήρχε μια κάποια διαφορά τιμής μεταξύ των 3 αυτοκινητων? Ευχαριστώ
Το σωστο είναι DS3 1.2 155CV (0-100 8.2) vs Audi 1.5 150CV ((0-100 8.5) Εργοστασιακές μετρήσεις. Το DS υπερέχει με αυτόν το κινητήρα+οτι είναι αυτόματα 8 σχεσεον με padles..