4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η καλή ποιότητα κύλισης συνδυάζεται με σπορτίφ χαρακτηριστικά στο δρόμο για το Audi Q2. Μέτρια, όπως και στο DS 3 είναι η ορατότητα προς τα πίσω.
Στο δρόμο: Ήσυχα, άνετα και ευχάριστα
52.531 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2019)
Κοινό χαρακτηριστικό και των τριών μοντέλων στο δρόμο είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης και η άνεση που παρέχουν σε οδηγό και επιβάτες.
Αναλυτικότερα, το Audi Q2 έχει μικρές διαστάσεις και ελίσσεται με ευκολία στην πόλη, αν και η ορατότητα προς τα πίσω λόγω του μικρού τζαμιού είναι μέτρια (το ίδιο συμβαίνει και στο DS 3). Κατά τα άλλα, αίσθηση προκαλεί η ποιότητα κύλισης και μάλιστα το καλό είναι πως αυτή συνδυάζεται με σπορτίφ συμπεριφορά (όχι στο ίδιο βαθμό με του Countryman). Το καλό πλαίσιο, η σφιχτή ανάρτηση και η χαμηλή για SUV απόσταση από το έδαφος (145 χλστ.) εξασφαλίζουν άμεσες αντιδράσεις, περίσσεια πρόσφυση και περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. Καλή ακόμη είναι και η ευστάθεια στην ευθεία, όπως και οι χαμηλοί αεροδυναμικοί θόρυβοι.
Εξαιρετικές εντυπώσεις στο δρόμο αφήνει όμως και το DS 3 Crossback. Η ανάρτηση λειαίνει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες, ενώ μέσα στην καμπίνα εισέρχεται ελάχιστος θόρυβος. Στην πόλη βοηθούν οι compact διαστάσεις (πιο μικρό από το Q2) και το αυτόματο κιβώτιο, ωστόσο τα καλά νέα έχουν συνέχεια και σε πιο φιδίσιες διαδρομές με τους τροχούς να έχουν πρόσφυση και το πλαίσιο να αντιστέκεται στην κλίση παρά το ύψος (170 χλστ.) και τη δεδομένη μακριά διαδρομή της ανάρτησης. Σταθερό και ευθύβολο στην ευθεία, «πατάει» αρχοντικά. Από την άλλη, το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο και μόνο αν έχεις αναζητήσεις θα διαπιστώσεις μια μικρή υστέρηση μεταξύ εντολής και αντίδρασης από το αμάξωμα.
Τέλος, το Countryman είναι το πιο σπορτίφ εκ των τριών χωρίς όμως να χάνει με τη σειρά του σε άνεση και ποιότητα κύλισης. Οι ανωμαλίες του δρόμου περνάνε περισσότερο από τα άλλα δύο, ωστόσο το πλαίσιο είναι γρανίτης και το τιμόνι πλούσιο σε πληροφόρηση με αποτέλεσμα ο οδηγός να γνωρίζει καλά που πατάνε οι ακροβολισμένοι στο αμάξωμα τροχοί και να αναζητά την πιο στριφτερή διαδρομή, την ώρα που και στην εθνική οδό η ευθυβολία και η ταχύτητα είναι εξαιρετική. Μέσα στην πόλη, τέλος, ανακαλύπτεις πως το μοντέλο έχει καλή περιφερειακή ορατότητα, όμως ταυτόχρονα είναι και το μεγαλύτερο σε διαστάσεις.
Καλή απόσταση από το έδαφος, ανάρτηση που απορροφά τις λακκούβες, ησυχία στην καμπίνα και ένα καλό τιμόνι τα στοιχεία που συνθέτουν το οδηγικό προφίλ του γαλλικού SUV.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αναλυτικότερα, το Audi Q2 έχει μικρές διαστάσεις και ελίσσεται με ευκολία στην πόλη, αν και η ορατότητα προς τα πίσω λόγω του μικρού τζαμιού είναι μέτρια (το ίδιο συμβαίνει και στο DS 3). Κατά τα άλλα, αίσθηση προκαλεί η ποιότητα κύλισης και μάλιστα το καλό είναι πως αυτή συνδυάζεται με σπορτίφ συμπεριφορά (όχι στο ίδιο βαθμό με του Countryman). Το καλό πλαίσιο, η σφιχτή ανάρτηση και η χαμηλή για SUV απόσταση από το έδαφος (145 χλστ.) εξασφαλίζουν άμεσες αντιδράσεις, περίσσεια πρόσφυση και περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. Καλή ακόμη είναι και η ευστάθεια στην ευθεία, όπως και οι χαμηλοί αεροδυναμικοί θόρυβοι.
Εξαιρετικές εντυπώσεις στο δρόμο αφήνει όμως και το DS 3 Crossback. Η ανάρτηση λειαίνει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες, ενώ μέσα στην καμπίνα εισέρχεται ελάχιστος θόρυβος. Στην πόλη βοηθούν οι compact διαστάσεις (πιο μικρό από το Q2) και το αυτόματο κιβώτιο, ωστόσο τα καλά νέα έχουν συνέχεια και σε πιο φιδίσιες διαδρομές με τους τροχούς να έχουν πρόσφυση και το πλαίσιο να αντιστέκεται στην κλίση παρά το ύψος (170 χλστ.) και τη δεδομένη μακριά διαδρομή της ανάρτησης. Σταθερό και ευθύβολο στην ευθεία, «πατάει» αρχοντικά. Από την άλλη, το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο και μόνο αν έχεις αναζητήσεις θα διαπιστώσεις μια μικρή υστέρηση μεταξύ εντολής και αντίδρασης από το αμάξωμα.
Τέλος, το Countryman είναι το πιο σπορτίφ εκ των τριών χωρίς όμως να χάνει με τη σειρά του σε άνεση και ποιότητα κύλισης. Οι ανωμαλίες του δρόμου περνάνε περισσότερο από τα άλλα δύο, ωστόσο το πλαίσιο είναι γρανίτης και το τιμόνι πλούσιο σε πληροφόρηση με αποτέλεσμα ο οδηγός να γνωρίζει καλά που πατάνε οι ακροβολισμένοι στο αμάξωμα τροχοί και να αναζητά την πιο στριφτερή διαδρομή, την ώρα που και στην εθνική οδό η ευθυβολία και η ταχύτητα είναι εξαιρετική. Μέσα στην πόλη, τέλος, ανακαλύπτεις πως το μοντέλο έχει καλή περιφερειακή ορατότητα, όμως ταυτόχρονα είναι και το μεγαλύτερο σε διαστάσεις.
Μου αρέσει το δσ3 γιατί είνια διαφορετικό από τα άλλα δύο και δεν έχει κυκλοφορήσει στο δρόμο. Έχει όπως λέτε κάνα δύο πράγματα που δεν βολεύουν, αλλά τα συνηθίζεις. Όλοι οι τομεις έχουν σημασία, αλλά τα λεφτά που θα δώσεις κρίνουν τα πάντα σε ένα πράγμα που θες να αγοράσεις, άρα για μένα δεν έχει σημασία το κιβώτιο που λέει ο φίλος. Καλύτερο για το γαλλικό, παρά τα άλλα δύο γερμανικα
Το ότι κάνετε συγκριτικό με 2 χειροκίνητα και ένα αυτόματο είναι νορμάλ δηλαδή? Σαν έγκριτο μέσο, δεν θεωρείτε ότι σε αυτό το επίπεδο χρημάτων, ο ενδιαφερόμενος θα ήθελε να διαβάσει μια σύγκριση με "ομοια" κιβώτια, ανεξαρτήτως αν υπήρχε μια κάποια διαφορά τιμής μεταξύ των 3 αυτοκινητων? Ευχαριστώ
Το σωστο είναι DS3 1.2 155CV (0-100 8.2) vs Audi 1.5 150CV ((0-100 8.5) Εργοστασιακές μετρήσεις. Το DS υπερέχει με αυτόν το κινητήρα+οτι είναι αυτόματα 8 σχεσεον με padles..