Ο diesel των 2,2
λίτρων κινητήρας της Stelvio στην 4κίνητη έκδοση αποδίδει 210 ίππους και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το βαρύ της αμάξωμα. Επιπλέον διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία.
Κινητήρας: Ικανός και πολιτισμένος σαν βενζινοκινητήρας
O κινητήρας της Stelvio που δοκιμάζουμε, είναι ο γνωστός 2,2 λίτρων κινητήρας πετρελαίου της Alfa Romeo με την απόδοσή του να ανέρχεται στους 210 ίππους. Η ροπή του κινητήρα αυτού ανέρχεται στα 470 Nm και είναι διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. με σταθερή απόδοση μέχρι και κοντά τις 3.000 σ.α.λ. Στην πράξη είναι σε θέση να κινήσει ιδιαίτερα σβέλτα το αμάξωμα των 1.734 κιλών παρουσιάζοντας θετική απόκριση και τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ εντυπωσιάζει με την πολιτισμένη του λειτουργία για diesel, ακόμα και από το ρελαντί. Το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο της ZF των 8 σχέσεων κάνει και εδώ εξαιρετική δουλειά, όντας ιδιαίτερα γρήγορο στις εναλλαγές, ανεξαρτήτου επιλεγμένης θέσης του συστήματος παραμετροποίησης D.N.A. Η κατανάλωση, τέλος μπορεί να διαμορφωθεί σε λογικά επίπεδα με φειδωλή οδήγηση και αντίστοιχα να ξεφύγει σε πιεσμένους ρυθμούς, ωστόσο σε πραγματικές συνθήκες η μέση των 7,6 λτ./100 χλμ. που είδαμε είναι μια πολύ καλή τιμή.
Ο diesel των 2,2 λίτρων κινητήρας της Stelvio στην 4κίνητη έκδοση αποδίδει 210 ίππους και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το βαρύ της αμάξωμα. Επιπλέον διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
barboutogatos
Συγγνωμη βρε Aytotriti,δουλευομαστε?Εχετε την τιμη στα αρνητικα,ενω ειναι η καλυτερη τιμη σε σχεση με ολοκληρο τον αναταγωνισμο?Πως γινεται αυτο....Και ειδικα απο την στιγμη που ειναι το πιο ολοκληρωμενο SUV που κυκλοφορει,καρμπον αξονα δεν εχει κανενας ,47 κιλα ροπη ο ανταγωνισμος δεν εχει,και ειναι ΤΟ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ SUV σε σχεση με τον υπολοιπο ανταγωνισμο και δεν γινεται κατανοητο για πιο λογο αναφερετε οτι ειναι βαρυτερο απ την Giulia,αφου ως SUV ειναι αυτονοητο οτι ειναι βαρυτερο απο ενα sedan οπως η Giulia.....Αλλωστε ολα τα SUV του ανταγωνισμου ειναι βαρυτερα απ τα sedan τους.Κανω καπου λαθος.Το συγκρινετε το βαρος της Stelvio με αυτο της Giulia μονο και μονο για να γραψε αρνητικο χαρακτηρισμό ''βαρυτερο'' προκαλει κακη εντυπωση γι αυτον που γραφει το αρθρο.Ξαναλεω οτι δεν γινεται να συγκρινουμε το βαρος οχιματος τα οποια ανηκουν σε διαφορετικες κατηγοριες.
@Προβληματισμένος Φιλε μου ο λογος που θα πουλησει περισσοτερο το Q5 και το καθε Γερμανικο,ειναι λογω της πλυσης εγκεγαλου που εχει υποστει ο κοσμος για μια δηθεν Γερμανικη ανωτεροτητα.Αν κανεις ενα test drive στην Stelvio θα διαπιστωσεις ποσο ανωτερη ειναι,και εχοντας αποκτηση προσωπικη αποψη ,τοτε θα ειναι αδυνατον να πεταξεις τα χρηματα σου αγοραζοντας Γερμανικο.
Ρε παιδιά γιατί ντε και καλά μια ζωή πρέπει να απαξιωνουμε τις άλλες μάρκες;;εάν έχουμε άλφα τότε τα Γερμανικά είναι υπερεκτιμημενα λόγω της πλυσης εγκεφαλου...εάν έχουμε γερμανικό τότε τα ιαπωνικά είναι πλαστικοι κουβαδες και τα ιταλικά όμορφα μεν αλλά αναξιοπιστα δε..ημαρτον...όταν πχ μιλάμε για Audi και alfa romeo μιλάμε για εξίσου ιστορικές και ποιοτικές μάρκες με την καθεμιά να έχει τα πλεονεκτήματά της έναντι της άλλης..πχ η alfa έχει το διαχρονικό design και την ιδιαίτερη οδηγικη συμπεριφορά και η Audi την εκπληκτική ποιότητα κατασκευής με τα κορυφαία υλικά όλων...χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η alfa δεν έχει ποιότητα ή η Audi δεν κατασκευάζει όμορφα αυτοκίνητα...κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε τη διαρκή απαξίωση όλων των άλλων εκτός αυτού που έχουμε..το μοναδικό που καταφέρνουμε είναι να δείχνουμε εμπαθεις..εγώ πχ πριν την αγορά αυτοκινήτου ήμουν ανάμεσα σε a3 και giulietta..ζυγισα τα θέλω μου τα έβαλα σε σειρά προτεραιότητας (εβαλα πρωτα εμφανιση και οδηγικη συμπεριφορα) και κατέληξα στην alfa λόγω και διαχρονικου έρωτα με το συγκεκριμένο μοντέλο..επιλογή του καθενός είναι το τι προτιμάει..δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει πάντα να κατακρινεται η οποια επιλογή του..
Δυνατο εξαιρετικα ομορφο και ποιοτικο δημιουργημα αυτο των ιταλων και τιμη που στην ελλαδα ακουγεται σχεδον σαν καμπανα στα αυτια μας ομως ειναι απολυτα ανταγωνιστικη απεναντι στους υπολοιπους ανταγωνιστες της.
Ενα μεγαλο βημα και μια αριστη επιλογη φτανει να εχει χρηματα ο λογαριασμος σου με πολλα μηδενικα για να την φερεις κοντα στην αγκαλια σου!
Η Stelvio στην καλύτερη περίπτωση θα πουλήσει 25.000 τεμάχια σε ένα χρόνο. Αντίστοιχα, το αισθητα πιο ακριβό Q5 θα ξεπεράσει τις 300.000 πωλήσεις σε ένα έτος. Γιατί;;;;;;
Συγγνωμη βρε Aytotriti,δουλευομαστε?Εχετε την τιμη στα αρνητικα,ενω ειναι η καλυτερη τιμη σε σχεση με ολοκληρο τον αναταγωνισμο?Πως γινεται αυτο....Και ειδικα απο την στιγμη που ειναι το πιο ολοκληρωμενο SUV που κυκλοφορει,καρμπον αξονα δεν εχει κανενας ,47 κιλα ροπη ο ανταγωνισμος δεν εχει,και ειναι ΤΟ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ SUV σε σχεση με τον υπολοιπο ανταγωνισμο και δεν γινεται κατανοητο για πιο λογο αναφερετε οτι ειναι βαρυτερο απ την Giulia,αφου ως SUV ειναι αυτονοητο οτι ειναι βαρυτερο απο ενα sedan οπως η Giulia.....Αλλωστε ολα τα SUV του ανταγωνισμου ειναι βαρυτερα απ τα sedan τους.Κανω καπου λαθος.Το συγκρινετε το βαρος της Stelvio με αυτο της Giulia μονο και μονο για να γραψε αρνητικο χαρακτηρισμό ''βαρυτερο'' προκαλει κακη εντυπωση γι αυτον που γραφει το αρθρο.Ξαναλεω οτι δεν γινεται να συγκρινουμε το βαρος οχιματος τα οποια ανηκουν σε διαφορετικες κατηγοριες.
Απλά κουκλι!!ή αλλιώς..πολύ πιο απλά..ALFA ROMEO
@Προβληματισμένος Φιλε μου ο λογος που θα πουλησει περισσοτερο το Q5 και το καθε Γερμανικο,ειναι λογω της πλυσης εγκεγαλου που εχει υποστει ο κοσμος για μια δηθεν Γερμανικη ανωτεροτητα.Αν κανεις ενα test drive στην Stelvio θα διαπιστωσεις ποσο ανωτερη ειναι,και εχοντας αποκτηση προσωπικη αποψη ,τοτε θα ειναι αδυνατον να πεταξεις τα χρηματα σου αγοραζοντας Γερμανικο.
Ρε παιδιά γιατί ντε και καλά μια ζωή πρέπει να απαξιωνουμε τις άλλες μάρκες;;εάν έχουμε άλφα τότε τα Γερμανικά είναι υπερεκτιμημενα λόγω της πλυσης εγκεφαλου...εάν έχουμε γερμανικό τότε τα ιαπωνικά είναι πλαστικοι κουβαδες και τα ιταλικά όμορφα μεν αλλά αναξιοπιστα δε..ημαρτον...όταν πχ μιλάμε για Audi και alfa romeo μιλάμε για εξίσου ιστορικές και ποιοτικές μάρκες με την καθεμιά να έχει τα πλεονεκτήματά της έναντι της άλλης..πχ η alfa έχει το διαχρονικό design και την ιδιαίτερη οδηγικη συμπεριφορά και η Audi την εκπληκτική ποιότητα κατασκευής με τα κορυφαία υλικά όλων...χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η alfa δεν έχει ποιότητα ή η Audi δεν κατασκευάζει όμορφα αυτοκίνητα...κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε τη διαρκή απαξίωση όλων των άλλων εκτός αυτού που έχουμε..το μοναδικό που καταφέρνουμε είναι να δείχνουμε εμπαθεις..εγώ πχ πριν την αγορά αυτοκινήτου ήμουν ανάμεσα σε a3 και giulietta..ζυγισα τα θέλω μου τα έβαλα σε σειρά προτεραιότητας (εβαλα πρωτα εμφανιση και οδηγικη συμπεριφορα) και κατέληξα στην alfa λόγω και διαχρονικου έρωτα με το συγκεκριμένο μοντέλο..επιλογή του καθενός είναι το τι προτιμάει..δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει πάντα να κατακρινεται η οποια επιλογή του..
Δυνατο εξαιρετικα ομορφο και ποιοτικο δημιουργημα αυτο των ιταλων και τιμη που στην ελλαδα ακουγεται σχεδον σαν καμπανα στα αυτια μας ομως ειναι απολυτα ανταγωνιστικη απεναντι στους υπολοιπους ανταγωνιστες της. Ενα μεγαλο βημα και μια αριστη επιλογη φτανει να εχει χρηματα ο λογαριασμος σου με πολλα μηδενικα για να την φερεις κοντα στην αγκαλια σου!
Η Stelvio στην καλύτερη περίπτωση θα πουλήσει 25.000 τεμάχια σε ένα χρόνο. Αντίστοιχα, το αισθητα πιο ακριβό Q5 θα ξεπεράσει τις 300.000 πωλήσεις σε ένα έτος. Γιατί;;;;;;