Εσωτερικό: Λιτή σχεδίαση με σκληρά πλαστικά

133.273 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2024)
Εσωτερικό: Λιτή σχεδίαση με σκληρά πλαστικά
4 Φωτογραφίες »

Περνώντας στο εσωτερικό, οι αλλαγές του facelift αφορούν αποκλειστικά στη σχεδίαση του τιμονιού και πιο συγκεκριμένα, το νέο τρόπο γραφής του ονόματος, που φιλοξενείται στο κέντρο του. Προαιρετική -και όχι στάνταρ όπως θα θέλαμε- είναι η οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος infotainment, η οποία, βέβαια, είναι έγχρωμη και με αρκετές δυνατότητες συνδεσιμότητας, αν και δεν έχει την απόκριση ενός smartphone στο άγγιγμα.


Λιτό αλλά ανθεκτικό φαίνεται το εσωτερικό ένεκα των σκληρών και όχι μαλακών στην αφή πλαστικών. Η 8άρα οθόνη βελτιώνει το τεχνολογικό επίπεδο, όμως δεν είναι στάνταρ σε καμία από τις diesel εκδόσεις. Έτσι ουσιαστικά η τιμή φτάνει και ξεπερνά τα 30 χιλιάδες ευρώ.
4 Φωτογραφίες »

Λιτό αλλά ανθεκτικό φαίνεται το εσωτερικό ένεκα των σκληρών και όχι μαλακών στην αφή πλαστικών. Η 8άρα οθόνη βελτιώνει το τεχνολογικό επίπεδο, όμως δεν είναι στάνταρ σε καμία από τις diesel εκδόσεις. Έτσι ουσιαστικά η τιμή φτάνει και ξεπερνά τα 30 χιλιάδες ευρώ.


Ο εσωτερικός διάκοσμος του Duster χαρακτηρίζεται από λιτές γραμμές, ακολουθώντας το γενικότερο χαρακτήρα του μοντέλου που δεν εστιάζει στη δημιουργία εντυπώσεων, αλλά στην παροχή πρακτικών λύσεων. Έτσι τα υλικά κατασκευής εξακολουθούν να είναι σκληρά και φτιαγμένα να αντέχουν στην έντονη χρήση, με τα όργανα να είναι μεγάλα και ξεκάθαρα και όλα τα χειριστήρια τοποθετημένα ώστε να εξυπηρετούν την εργονομία του οδηγού. Αρκετά ευμεγέθης είναι και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, ο οποίος θυμίζει περισσότερο χειροκίνητο στην εμφάνιση, λεπτομέρεια που θα μπορούσε να εξασφαλίσει περισσότερο χώρο στην κεντρική κονσόλα για μικροαντικείμενα.
 

Χώροι: Στενό σε πλάτος, πρακτικό και με καλό πορτ-μπαγκάζ

Οι χώροι του Duster μπορούν να  φιλοξενήσουν 5 ενήλικους με παραχωρήσεις ως προς το εσωτερικό πλάτος της πίσω σειράς καθισμάτων γιατί με 1.338 χλστ. από άκρη σε άκρη είναι από τις πιο στενές της κατηγορίας. Από την άλλη βέβαια τα 12,6 εκ. για τα γόνατα είναι αρκετά καλό νούμερο, όπως επίσης και οι 15 θήκες για μικροαντικείμενα εντός της καμπίνας, που αναδεικνύουν τον πρακτικό χαραχτήρα του μοντέλου.

Ο χώρος αποσκευών τώρα, με τα 478 λτ. που ανακοινώνει η Dacia κρίνεται ικανοποιητικός και θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες μιας οικογένειας. Στις μετρήσεις μας μάλιστα, με τη μέθοδο του «Ταμερλάνου» το νούμερο ήταν μεγαλύτερο φτάνοντας τα 510 λίτρα. Μορφολογικά έχει μεγάλο βάθος, με 90 εκ. απόστασης από τα καθίσματα ως το κατώφλι, το οποίο βρίσκεται χαμηλά, εξυπηρετώντας έτσι τη φόρτωση βαριών αντικειμένων.
 

Σελίδα 1Ξαναβλέπουμε το Dacia Duster 4X4 diesel, τώρα που ακρίβυνε 10 χιλιάδες
Σελίδα 2Σχεδίαση: Νέα και πιο νεανική εμφάνιση
Σελίδα 3Εσωτερικό: Λιτή σχεδίαση με σκληρά πλαστικά
Σελίδα 4Κινητήρας: Τραβάει καλά, όμως καίει 7,5 λτ. στην πόλη
Σελίδα 5Στο δρόμο: Δεν φοβάται να λερωθεί στο χώμα, άνετο στην άσφαλτο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
KIA