Η υβριδική έκδοση του Yaris χαρακτηρίζεται από τις πολύ χαμηλές καταναλώσεις που εμφανίζει σε αστικές συνθήκες, αφού μπορεί να «δουλέψει» και αποκλειστικά με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας υπό περιορισμούς.

    Κινητήρας-Κιβώτιο: Υβριδική υπεροχή

    94.458 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2018)

    Το ανανεωμένο Toyota Yaris στην υβριδική του έκδοση, εφοδιάζεται με τον ίδιο 1,5 λίτρων κινητήρα του προηγούμενου ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και το σύστημα Toyota Hybrid Synergy Drive. Η συνδυαστική ισχύς παραμένει στους 100 ίππους ενώ ίδιες είναι και οι τιμές επιδόσεων και καταναλώσεων παρά την ελάχιστη αύξηση στον τομέα του βάρους για την ανανεωμένη έκδοση (+5 κιλά). Στην πράξη το Yaris Hybrid διακρίνεται για την ελαστικότητά του σε όλο το φάσμα περιστροφής του, με το κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) να ορίζει αυξημένα επίπεδα θορύβου σε συνθήκες πίεσης αλλά και εξαιρετική λειτουργία σε αστικές διαδρομές.

    Ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης με 4,5 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, τιμή που είναι από τις χαμηλότερες που μπορεί να «έχει» κανείς στην μικρή κατηγορία, ανεξαρτήτως καυσίμου. Εδώ να σημειώσουμε ότι αυτή η μέση τιμή προκύπτει από την εξαιρετική του εικόνα σε αστικές συνθήκες (όπου το Yaris μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα για 2 χλμ. με ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 50 χλμ./ώρα) αφού εκτός πόλης για να επιταχύνει, καταναλώνει αρκετά περισσότερο από τα συμβατικά αντίστοιχης απόδοσης μοντέλα. Όπως και να χει, για άλλη μια φορά η υβριδική έκδοση του ανανεωμένου Yaris αναμένεται να κερδίσει με τον χαρακτήρα της την αναγνώριση σημαντικής μερίδας του αγοραστικού κοινού, μιας και είναι το μοναδικό υβριδικό μικρό. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    NEO PROACE
    NISSAN