• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
5 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Ηλεκτρικό Audi Q4 e-tron με 355 χλμ. πραγματική αυτονομία

21.200 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2021)

Η νέα premium ηλεκτρική πρόταση της Audi είναι ένα οικογενειακό SUV με high-tech χαρακτήρα και sexy εμφάνιση.

Με μια ματιά

Η σχεδίαση είναι ιδιαίτερα πετυχημένη: Αρμονικές και αεροδυναμικές γραμμές, αλλά και χαρακτηριστικές Audi καταβολές.

Η σχεδίαση είναι ιδιαίτερα πετυχημένη: Αρμονικές και αεροδυναμικές γραμμές, αλλά και χαρακτηριστικές Audi καταβολές.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Premium μικρομεσαίο ηλεκτρικό SUV
  • Mε 204 άλογα και 8,3 δλ. για το 0-100
  • Έως 455 χλμ. πραγματικής αυτονομίας
  • Από 46.000 ευρώ (με επιδότηση)
Και εγένετο Q4. Αυτό είναι το νέο premium μικρομεσαίο SUV δια χειρός Audi. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς πως το 4.588 χιλιοστών Q4 ήρθε για να μπει ανάμεσα σε Q3 (4.484 χλστ.) και Q5 (4.682 χλστ.), κυρίως όμως ήρθε ως ένα 100% ηλεκτρικό μοντέλο λιγότερο εξεζητημένο και πιο… προσιτό από το θηριώδες e-tron και το φουτουριστικό Grand Tourer e-tron GT, που προηγηθήκαν το περασμένο χρονικό διάστημα.

Το Q4 είναι το τελευταίο σκέλος της ηλεκτρικής τριλογίας του ομίλου VW μετά τα VW ID.4 και Skoda Enyaq που δοκιμάσαμε στο πρόσφατο παρελθόν και με τα οποία το μοντέλο της Audi μοιράζεται πάτωμα και μηχανικά μέρη. Σε μια εντελώς διαφορετική υλοποίηση φυσικά, τόσο σε ό,τι αφορά στην εξωτερική σχεδίαση, όσο και στην καμπίνα των επιβατών.

Το Q4 κάνει μπαμ από μακριά πως είναι ένα Audi. Είναι εντυπωσιακό, οι γραμμές του έχουν μια ξεχωριστή αρμονία και διαθέτει τα στοιχεία που δηλώνουν το μη συμβατικό σύστημα κίνησής του, όπως η κλειστή μάσκα μπροστά που πάντως με τον χρωματισμό που έχει δείχνει «φθηνή». Μπορεί το ID.4 και το Enyaq να δείχνουν λιγότερο συμβατικά, το Q4 όμως έχει μια ξεχωριστή αύρα, που κερδίζει το αισθητικό ενδιαφέρον του κοινού.

Κάτω από το περιτύλιγμα, το Q4 e-tron χρησιμοποιεί φυσικά την ίδια MEB πλατφόρμα με το ID.4 και το Enyaq, με πίσω κίνηση φυσικά. Το Q4 e-tron της δοκιμής χρησιμοποιεί ένα ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων τοποθετημένο μπροστά από τον πίσω άξονα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου μεταξύ των δύο αξόνων με χωρητικότητα 82 kWh (76,6 κWh ωφέλιμη). Σύμφωνα με την Audi, η μπαταρία αυτή είναι αρκετή για έως 521 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται φυσικά από τον τρόπο οδήγησης. Ο on-board φορτιστής εναλλασσόμενου ρεύματος μπορεί να υποστηρίξει Wallbox μέχρι και 11 kW, κάτι που σημαίνει πλήρη φόρτιση σε 7,5 ώρες. Φυσικά υπάρχει και συμβατότητα με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος έως 125 kW, κάτι που ισοδυναμεί με πλήρωση από το 10% στο 80% σε μόλις 38 λεπτά της ώρας. Η φόρτιση όμως σε απλή πρίζα απαιτεί σχεδόν 40 ώρες… 

 

Επόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »