Στο εσωτερικό, το e-C3 Aircross είναι προσανατολισμένο στην άνεση και την πρακτικότητα, όπως άλλωστε και το e-C3 με το οποίο έχει κοινό ταμπλό υλοποιημένο από τα ίδια σκληρά πλαστικά και προσφέροντας τον ίδιο λιτό διάκοσμο.
Στο εσωτερικό, το e-C3 Aircross είναι προσανατολισμένο στην άνεση και την πρακτικότητα, όπως άλλωστε και το e-C3 με το οποίο έχει κοινό ταμπλό υλοποιημένο από τα ίδια σκληρά πλαστικά και προσφέροντας τον ίδιο λιτό διάκοσμο. Μέχρι και τα πορτοκαλί ταμπελάκια «Have fun & Be Cool» στις πόρτες είναι ίδια, όπως φυσικά και η γερή συναρμογή.
H θετική αποτίμηση έχει συνέχεια με πρακτικότητα κατά την καθημερινή χρήση. Τα καθίσματα-πολυθρόνες Advanced Comfort προσφέρουν εξαιρετική άνεση, ο «χωνευτός» ψηλά στο ταμπλό λεπτός πίνακας οργάνων εν είδη Head Up Display βολεύει (λείπει πάντως η πληροφορία για την κατανάλωση kWh/100 χλμ.), ενώ υπάρχουν και αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα. Στο πνεύμα της εποχής και η μεγάλη οθόνη αφής, που όμως δεν υπάρχει στη βασική έκδοση.
Τέλος, τα χωροταξικά νέα είναι παραπάνω από ευχάριστα με τους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν μπόλικο «αέρα» για τα πόδια (20 εκατ.) και τα κεφάλια τους (9,5 εκατ.), με μόνο το ωφέλιμο πλάτος να μας δίνει λόγο να ζητούσαμε το κάτι παραπάνω. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών είναι στα 460 λίτρα (+50 λτ. σε σχέση με πριν) και κοντά στο μέσο όριο της κατηγορίας, έχοντας πολύ πρακτικό χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και μεγάλο άνοιγμα.