ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Η «σπέσιαλ» ανάρτηση κάνει τη διαφορά

1.045 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2025)
Η υψηλή ποιότητα κύλισης, που τονίζεται από την απουσία μηχανικών θορύβων στην περίπτωση της ηλεκτρικής έκδοσης της δοκιμής και η εξαιρετική άνεση σε συνδυασμό με τα καθίσματα-πολυθρόνες και το υψηλό
2 Φωτογραφίες »

Η υψηλή ποιότητα κύλισης, που τονίζεται από την απουσία μηχανικών θορύβων στην περίπτωση της ηλεκτρικής έκδοσης της δοκιμής και η εξαιρετική άνεση σε συνδυασμό με τα καθίσματα-πολυθρόνες και το υψηλό προφίλ των ελαστικών είναι σημαντικά ατού.

To προηγούμενο Citroen C3 Aircross ήταν σημείο αναφοράς για την άνεση που πρόσφερε, όχι όμως και για το οδηγικό του ταμπεραμέντο. Το νέο και χάρη στη στάνταρ ανάρτηση με τα διπλά προοδευτικά υδραυλικά «στοπ» (Progressive Hydraylic Cushions) με ένα ιδιαίτερο τρόπο φέρνει στο προσκήνιο τις σκέψεις περί «γαλλικής σχολής». Η υψηλή ποιότητα κύλισης, που τονίζεται από την απουσία μηχανικών θορύβων στην περίπτωση της ηλεκτρικής έκδοσης της δοκιμής και η εξαιρετική άνεση σε συνδυασμό με τα καθίσματα-πολυθρόνες και το υψηλό προφίλ των ελαστικών είναι σημαντικά ατού και κυρίως υφίστανται χωρίς αισθητές οδηγικές θυσίες, όπως η πλαδαρότητα και η έντονη κλίση, παρότι η απόσταση από το έδαφος είναι από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία (193 χλστ.).


Το Citroen e-C3 Aircross μπορεί να περάσει με άνεση πάνω από κακοτράχαλο οδόστρωμα και ταυτόχρονα να ακολουθήσει το σβέλτο τέμπο που ίσως ζητήσει ο οδηγός και όσο φυσικά επιτρέπει το ελαφρύ σε βάρος τιμόνι.
2 Φωτογραφίες »

Το Citroen e-C3 Aircross μπορεί να περάσει με άνεση πάνω από κακοτράχαλο οδόστρωμα και ταυτόχρονα να ακολουθήσει το σβέλτο τέμπο που ίσως ζητήσει ο οδηγός και όσο φυσικά επιτρέπει το ελαφρύ σε βάρος τιμόνι.


Εντάξει δε μιλάμε για fun to drive, αλλά το e-C3 Aircross μπορεί να περάσει με άνεση πάνω από κακοτράχαλο οδόστρωμα και ταυτόχρονα να ακολουθήσει το σβέλτο τέμπο που ίσως ζητήσει ο οδηγός και όσο φυσικά επιτρέπει το ελαφρύ σε βάρος τιμόνι. Αυτό πάντως έχει καλή πληροφόρηση και είναι απόλυτα ακριβές συμβάλλοντας στην αδιαμφισβήτητη ευκολία χρήσης και στην ευελιξία εντός πόλης. Παραέξω, το Citroen e-C3 Aircross αν εξαιρέσεις το ψιλοάγχος με την αυτονομία είναι ανάλογα αποτελεσματικό. Με φαρδύτερα από του e-C3 μετατρόχια και μεγαλύτερο μεταξόνιο κρατάει καλά και κυρίως έχει απόλυτα προοδευτικές και ελεγχόμενες αντιδράσεις. Φυσικά υπάρχει και το backup με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, ωστόσο θα θέλαμε ίσως πιο δυνατά τα φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 39 μ.).

Σελίδα 1Δοκιμή: Citroen e-C3 Aicross -Ηλεκτρικό οικογενειακό SUV σε τιμή μικρού
Σελίδα 2Πληρώνεις μικρό, αγοράζεις οικογενειακό SUV!
Σελίδα 3Εσωτερικοί-Χώροι: Όπως το C3, ακόμα πιο ευρύχωρο και με καλό πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Κινητήρας- Αυτονομία: Επαρκείς επιδόσεις, μικρή αυτονομία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Η «σπέσιαλ» ανάρτηση κάνει τη διαφορά
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
ford
KGM