
Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα-βενζινοκινητήρα περιορίζει την κατανάλωσή του CR-V στα 7,1 λτ./100 χλμ., νούμερο εξαιρετικό για ένα αυτοκίνητο 1.672 κιλών.
Υβριδική λειτουργία, χωρίς κιβώτιο
103.267 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2020)
Με τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας των μπαταριών, το οποίο ρυθμίζεται μέσω δύο paddles πίσω από το τιμόνι, όπου αναλόγως την επιλογή σας αντίστοιχα ρυθμίζεται και η επιβράδυνση όταν δεν πατάτε γκάζι.
Χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων
Το υβριδικό CR-V διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα μετάδοσης, αφού η Honda αντί συμβατικού κιβωτίου σχέσεων, εξόπλισε το CR-V με ένα σοφιστικέ σύστημα, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια, αλλά με μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού, που δημιουργεί άμεση μετάδοση, με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων και ομαλότερη μεταφορά ροπής. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι παρόμοια με τα κιβώτια CVT, χωρίς τον αισθητό θόρυβο που παράγουν και το έντονο πατινάρισμα στην επιτάχυνση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση, η Honda έχει εφαρμόσει την τεχνολογία i-MMD, η οποία επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης. Τα προγράμματα είναι: Το EV Drive, όπου η μπαταρία παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, με ηλεκτρική αυτονομία 2 χλμ. το Hybrid Drive, με τον βενζινοκινητήρα να παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ/γεννήτρια, το οποίο με τη σειρά του παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης και το Engine Drive - που ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος.Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας των μπαταριών, το οποίο ρυθμίζεται μέσω δύο paddles πίσω από το τιμόνι, όπου αναλόγως την επιλογή σας αντίστοιχα ρυθμίζεται και η επιβράδυνση όταν δεν πατάτε γκάζι.
Χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων
Το υβριδικό CR-V διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα μετάδοσης, αφού η Honda αντί συμβατικού κιβωτίου σχέσεων, εξόπλισε το CR-V με ένα σοφιστικέ σύστημα, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια, αλλά με μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού, που δημιουργεί άμεση μετάδοση, με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων και ομαλότερη μεταφορά ροπής. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι παρόμοια με τα κιβώτια CVT, χωρίς τον αισθητό θόρυβο που παράγουν και το έντονο πατινάρισμα στην επιτάχυνση.