Δοκιμή: Νέο Jeep Avenger 1,2 turbo με 100 άλογα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Νέο Jeep Avenger 1,2 turbo με 100 άλογα

58.904 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2023)

- Πλέον «φοράει» και τον γνωστό «γαλλικό» 3κύλινδρο 1,2 turbo με τα 100 άλογα
- Έχει τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία
- Στάνταρ σύστημα Selec-Terrain για τις ζόρικες συνθήκες οδήγησης
- Με στάνταρ 2 οθονάρες 10,25 ιντσών και κάμερα όπισθεν

Πλέον «φοράει» και τον γνωστό «γαλλικό» 3κύλινδρο 1,2 turbo με τα 100 άλογα

Ο 3κύλινδρος 1,2 turbo κινητήρας είναι ήδη γνωστός από πολλαπλές εφαρμογές του σε μοντέλα της Citroen, της Peugeot και της Opel. Χωρίς κάποιας μορφής εξηλεκτρισμό (δεν είναι mild hybrid) αποδίδει 100 ίππους με 205 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.. Στην πράξη το μοτέρ είναι εύρωστο από χαμηλά και ροπάτο με αποτέλεσμα το Avenger να προσπερνά ικανοποιητικά (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 7,9 χλμ./ώρα). Η μέση κατανάλωση όμως σύμφωνα με τις μετρήσεις μας που περιλαμβάνουν πολλές συνθήκες οδήγησης είναι γύρω στα 7,8 λτ./100 χλμ., που είναι «τσιμπημένη» για τα δεδομένα της κατηγορίας.
 

Έχει τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία

Το Jeep Avenger φρενάρει με αεριζόμενους δίσκους μπροστά και απλούς δίσκους πίσω. Παρότι η διάστασή τους στο βενζινοκίνητο μοντέλο είναι μικρότερη σε σχέση με το (πολύ βαρύτερο ηλεκτρικό), το Avenger της δοκιμής φρενάρει εντυπωσιακά. Τα 35,1 μ. για το «κοκκάλωμα» από τα 100 χλμ./ώρα είναι μάλιστα ρεκόρ για την κατηγορία του μικρού Jeep.
 

Στάνταρ σύστημα Selec-Terrain για τις ζόρικες συνθήκες οδήγησης

Το Avenger είναι το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep με σύστημα Selec-Terrain. Αυτό ΔΕΝ υποκαθιστά την τετρακίνηση, αλλά προσαρμόζει τα ειδικά ηλεκτρονικά προγράμματα λειτουργίας για τα σαθρά και γλιστερά τερέν (χώμα, λάσπη κτλ.) να «δουλεύουν» κατάλληλα και να βοηθούν την πρόσφυση των κινητήριων μπροστινών τροχών. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 201 χλστ..
 

Με στάνταρ 2 οθονάρες 10,25 ιντσών και κάμερα όπισθεν

Το Jeep Avenger με τον βενζινοκινητήρα είναι διαθέσιμο στην πλούσια έκδοση Altitude με τιμή 25.990 ευρώ, που σαφώς είναι στα… ανώτερα επίπεδα της κατηγορίας. Ωστόσο το εξοπλιστικό πακέτο που συνοδεύει το μοντέλο είναι πλήρες, τόσο σε στοιχεία άνεσης (αυτόματος κλιματισμός, οθόνες 10,25 ιντσών, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικές ευκολίες κτλ.), όσο και ασφάλειας. Υπάρχει και κάμερα όπισθεν που κάνει πανεύκολο το παρκάρισμα.

Στη συνέχεια του άρθρου ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του Jeep Avenger με τον 1,2 turbo βενζινοκινητήρα των 100 ίππων.

Σελίδα 2Ηλεκτρικό ημίχρονο, βενζίνη τελικό
Σελίδα 3Έχει εξάτμιση και… πλούσιο εξοπλισμό
Σελίδα 4Κινητήρας-Επιδόσεις: Τραβάει ικανοποιητικά, «τσιμπάει» σε κατανάλωση
Σελίδα 5Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, πλούσια εξοπλισμένο και με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 6Στο δρόμο: Αποτελεσματικό στην άσφαλτο, αλλά και στο χωματόδρομο
Σελίδα 7Η γνώμη μας
Σελίδα 8Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
TI LINGLONG AGORAZO
skoda