Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

59.581 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2023)

Τεχνικά χαρακτηριστικά Jeep Avenger 1,2T 100 PS
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός+turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/1.750
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.260
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,4
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,9/10,2
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 11,9/16,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 184
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 6,1
Μέση δοκιμής 7,8
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 44
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 125
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή Jeep Avenger 1,2T 100 PS
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */Ο
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος μονοζωνικός)
Κεντρική οθόνη έγχρωμη αφής 10,25'' με κάμερα όπισθεν
Cruise control * (Αdaptive)
Ζάντες αλουμινίου * (17'')
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Altitude
Τιμή από (ευρώ) 25.990
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Jeep Avenger 1,2T 100 PS
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 283 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι 249 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 35,1
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,9
Μετατρόχια Ε/Π (χλστ.) 1.548/1.557
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 201
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα με 5η/6η (db) 71,0/72,4
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/55 R18
Διαστάσεις (χλστ.)* Jeep Avenger 1,2T 100 PS
Κεφάλι οδηγού 110
Κεφάλι πίσω 60
Πλάτος εμπρός 1.360
Πλάτος πίσω 1.325
Πόδια πίσω 110
Χώρος αποσκευών (λτ.) 380
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.084x1.776x1.528
Μεταξόνιο 2.562
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Jeep Avenger 1,2 turbo με 100 άλογα
Σελίδα 2Ηλεκτρικό ημίχρονο, βενζίνη τελικό
Σελίδα 3Έχει εξάτμιση και… πλούσιο εξοπλισμό
Σελίδα 4Κινητήρας-Επιδόσεις: Τραβάει ικανοποιητικά, «τσιμπάει» σε κατανάλωση
Σελίδα 5Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, πλούσια εξοπλισμένο και με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 6Στο δρόμο: Αποτελεσματικό στην άσφαλτο, αλλά και στο χωματόδρομο
Σελίδα 7Η γνώμη μας
Σελίδα 8Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center