Μοντέρνο, γεροδεμένο και εργονομικό το εσωτερικό του Jeep Avenger, που χαρακτηρίζεται από τις «καθαρές» ευθείες γραμμές και την εξαιρετική ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας με στάνταρ δύο οθονάρες 1
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μοντέρνο, γεροδεμένο και εργονομικό το εσωτερικό του Jeep Avenger, που χαρακτηρίζεται από τις «καθαρές» ευθείες γραμμές και την εξαιρετική ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας με στάνταρ δύο οθονάρες 10,25 ιντσών.

Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, πλούσια εξοπλισμένο και με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ

59.573 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2023)

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, η μόνη ουσιαστική αλλαγή έχει να κάνει με την παρουσία του επιλογέα ταχυτήτων στη θέση του πρακτικού χώρου για αντικείμενα που υπάρχει στην ηλεκτρική βερσιόν του Avenger. Κατά τα άλλα, το ταμπλό χαρακτηρίζεται από τις «καθαρές» ευθείες γραμμές και την εξαιρετική ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας του μοντέρνου συστήματος UConnect 5 με τις 2 γενναιόδωρες (10,25 ιντσών) οθόνες στο ταμπλό για τον έλεγχο του infotainment και πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων. Σαφώς τα basic σκληρά μαύρα πλαστικά δεν κολακεύουν την απτή ποιότητα, είναι όμως επαρκώς φινιρισμένα και κυρίως γεροδεμένα. Εργονομικά φάουλ δεν υφίστανται, o χειρισμός του infotainment είναι εύκολος, ενώ υπάρχουν λεπτομέρειες, όπως ο επιλογέας για το πρόγραμμα λειτουργίας, τα χειριστήρια των υαλοκαθαριστήρων και των ηλεκτρικών καθρεφτών, καθώς και το κλειδί, που είναι ίδια με του Peugeot 2008!


Χαρακτηριστικό της καμπίνας οι «καθαρές» ευθείες γραμμές και η εξαιρετική ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας με στάνταρ δύο οθονάρες 10,25 ιντσών.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χαρακτηριστικό της καμπίνας οι «καθαρές» ευθείες γραμμές και η εξαιρετική ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας με στάνταρ δύο οθονάρες 10,25 ιντσών.


Μεγαλύτερος χώρος αποσκευών
Χωροταξικά, η καμπίνα επιβατών συνεχίζει να ικανοποιεί αν μιλάμε για 4 επιβάτες τουλάχιστον μιας και πίσω έχουν αξιοπρεπή χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους, όχι όμως και για τους ώμους τους. Το ωφέλιμο πλάτος είναι μικρό και τρίτος θα καθίσει με αρκετούς συμβιβασμούς. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών έχει εκμεταλλευτεί την απουσία μπαταρίας έχοντας μεγαλώσει από τα 355 στα 380 λτ., διατηρώντας το κανονικό σχήμα, το διπλό πάτωμα, το χαμηλό κατώφλι και το μεγάλο άνοιγμα της ηλεκτρικής πίσω πόρτας. Δεν υπάρχει όμως έστω ρεζέρβα ανάγκης, παρά κιτ επισκευής ελαστικού, το οποίο μας βρίσκει αντίθετους για ένα μοντέλο με χαρακτήρα Jeep.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Jeep Avenger 1,2 turbo με 100 άλογα
Σελίδα 2Ηλεκτρικό ημίχρονο, βενζίνη τελικό
Σελίδα 3Έχει εξάτμιση και… πλούσιο εξοπλισμό
Σελίδα 4Κινητήρας-Επιδόσεις: Τραβάει ικανοποιητικά, «τσιμπάει» σε κατανάλωση
Σελίδα 5Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, πλούσια εξοπλισμένο και με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 6Στο δρόμο: Αποτελεσματικό στην άσφαλτο, αλλά και στο χωματόδρομο
Σελίδα 7Η γνώμη μας
Σελίδα 8Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL