Οι τροχοί του Avenger είναι στις άκρες του αμαξώματος, έχει κοντούς προβόλους και χαρακτηρίζεται από τις κορυφαίες γωνίες αναρρίχησης (20ο προσέγγισης, 20ο ράμπας και 32ο διαφυγής) και τη μεγάλη απόστ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι τροχοί του Avenger είναι στις άκρες του αμαξώματος, έχει κοντούς προβόλους και χαρακτηρίζεται από τις κορυφαίες γωνίες αναρρίχησης (20ο προσέγγισης, 20ο ράμπας και 32ο διαφυγής) και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 201 χλστ..

Έχει εξάτμιση και… πλούσιο εξοπλισμό

59.574 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2023)

Σε σχέση με το ηλεκτρικό, η σχεδίαση του βενζινάτου Avenger δεν διαφέρει, αν εξαιρέσει κανείς την ειδοποιό διαφορά στο πίσω μέρος: Υπάρχει εξάτμιση! Κατά τα άλλα, το Avenger συνεχίζει να μας αρέσει. Δεν έχει το brutal στυλ που περιμένεις από μοντέλο της αμερικάνικης φίρμας, ωστόσο παραμένει αναμφισβήτητα ένα Jeep με τις χαρακτηριστικές επτά σχισμές στη γρίλια και τις τετραγωνισμένες γραμμές. Είναι προσεγμένο στην κάθε στυλιστική λεπτομέρεια, συνδυάζοντας μοντέρνα με παραδοσιακά Jeep στοιχεία, καθώς και «άγριες» λεπτομέρειες με πινελιές κομψότητας και σχετικά χαμηλή γραμμή οροφής. Οι τροχοί είναι στις άκρες του αμαξώματος, έχει κοντούς προβόλους και χαρακτηρίζεται από τις κορυφαίες γωνίες αναρρίχησης (20ο προσέγγισης, 20ο ράμπας και 32ο διαφυγής) και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 201 χλστ..


Η παρουσία εξάτμισης είναι η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με το ηλεκτρικό.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η παρουσία εξάτμισης είναι η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με το ηλεκτρικό.


Πόσο κοστίζει όμως; Το Jeep Avenger με τον βενζινοκινητήρα είναι διαθέσιμο στην πλούσια έκδοση Altitude με τιμή 25.990 ευρώ, που σαφώς είναι στα… ανώτερα επίπεδα της κατηγορίας. Ωστόσο, το εξοπλιστικό πακέτο που συνοδεύει το μοντέλο είναι πλήρες, τόσο σε στοιχεία άνεσης (αυτόματος κλιματισμός, οθόνες 10,25 ιντσών, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικές ευκολίες κτλ.), όσο και ασφάλειας.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Jeep Avenger 1,2 turbo με 100 άλογα
Σελίδα 2Ηλεκτρικό ημίχρονο, βενζίνη τελικό
Σελίδα 3Έχει εξάτμιση και… πλούσιο εξοπλισμό
Σελίδα 4Κινητήρας-Επιδόσεις: Τραβάει ικανοποιητικά, «τσιμπάει» σε κατανάλωση
Σελίδα 5Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, πλούσια εξοπλισμένο και με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 6Στο δρόμο: Αποτελεσματικό στην άσφαλτο, αλλά και στο χωματόδρομο
Σελίδα 7Η γνώμη μας
Σελίδα 8Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
OPEL