Πήγα και το είδα από κοντά.
To αυτοκίνητο είναι ξεκάθαρα αντίπαλος του polo με την ίδια ποιότητα εσωτερικού αλλά με πιο μοντέρνα αισθητική. Οι χώροι στο σαλόνι πάρα πολύ καλοί. Η ποιότητα στα χειριστήρια αλλά και στις πόρτες (με μαλακά πλαστικά στις χειρολαβές) είναι top class. Απ' έξω πανέμορφο, μέσα το καλύτερο της κατηγορίας (γνώμη μου), χώροι γήπεδο. 5 χρόνια εγγύηση...
Απάντηση: Αρκετά ευρωπαϊκά μοντέλα παράγονται σε τουρκικά εργοστάσια. Στη δοκιμή του εκάστοτε μοντέλου καλούμαστε να κρίνουμε μετά από μετρήσεις -και αυτό ακριβώς κάνουμε- αυτό καθαυτό το αυτοκίνητο στο δρόμο, όχι τη χώρα παραγωγής του.
Πήγα και το είδα. Είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορια και οι πίσω επιβάτες εχουν μακράν μεγαλυτερους χώρους απο αμάξια της μικρομεσαίας κατηγορίας όπως το corolla hatchback ενω εχει μεγαλύτερους χωρους για τα πόδια και το κεφάλι απο απο το i30. Eχει σκληρά πλαστικά ,αλλά είναι ποιοτικά και εχουν γεροδεμένη αίσθηση. Εξωτερικά είναι πολυ ωραίο ενω και μέσα ωραίο και η θεση οδήγησης αψογη και τα καθίσματα αναπαυτικά με καλή πλευρική στήριξη. Στον δρόμο εχει καλό κράτημα αν και στις μεγάλες λακούβες κοπανάει ,αλλα για αυτο φταίνε οι 17αρες. Εγω παρήγγειλα το 1000αρι στην δεύτερη εκδοση με τις 15αρες. Συνολο 14.400ε με την εκπτωση
πολύ καλό αλλά δεν το λες και φτηνό. συν το γεγονός πως τα οφέλη από μεγάλη εγγύηση και super εξοπλισμό εξανεμίζονται από την υψηλή κατανάλωση, μέτριες επιδόσεις και φρένα
αλλά και τι καλύτερο παίρνεις με 14-15 χιλιάδες που έχει? το jazz έχει κοντά 16 και το clio 15
Επειδή είχα προγραμματίσει αγορά αυτοκινήτου πήγα και οδήγησα την ίδια μέρα στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο τα ακόλουθα. FIESTA, CLIO KAI I20 σε 1000 turbo.
Το φιεστα πολύ καλό οδηγικά, συμμετοχικό σε 2 στροφές που έχωσα γρήγορα τα αυτοκίνητα, αλλά ρε παιδιά μέσα πολύ στενό, κάτι σαν το τεριος πρώτης γενιάς και γενικά μέτριο σε χώρους.
Με τη μούσα έπαθα πλάκα με τα υλικά μέσα και τους χώρους, εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άνεση, μέχρι που έπαθα τη μεγαλύτερη ξενέρα απο τον ...κινητήρα. Χαμηλά ήταν σαν νεκρός και ξύπναγε μετά της 2500. Σε αλλαγές απο δευτέρα σε τρίτη απο 2000, ήταν ..απελπιστικό.
Πήγα και στο i20. Ωραίο οπτικά, ξεχωριστό, μπαίνω μέσα ανάμεικτα συναισθήματα. Χώροι κορυφαία όπως το clio, τεχνολογία και συνδεσιμότητα οι καλύτερες με android auto ασύρματο, αλλά πολύ... πλαστικούρα.
Ας δούμε λέω και στο δρόμο. Πρώτη έκπληξη, απίστευτα ραφιναρισμένος κινητήρας, απίστευτα γραμμικός, τράβαγε αδιαμαρτύρητα από της 1300 - 1400 στροφές. Δεύτερη έκπληξη το χώσιμο στις 2 στροφές. Το πλαίσιο πλέον σου μιλάει, το καταλαβαίνεις ζωντανό, πρόθυμο να πλασαριστεί καινα σε ακούσει. Μόνο μέιων το όχι τόσο επικοινωνιακό τιμόνι, αλλά πλέον ζωντανό.
Επίσης παρότι πλαστικούρα, δεν έκανε τσικ πουθενά και επίσης ήταν λίγο πιο κακή απόσβεση σε μεγάλες λακούβες μάλλον λόγο 17αρες που είχε.
Τελική απόφαση. Αγορά Ι20. Ναι, δεν είναι τόσο οδηγοκεντρικό όσο το ford, αλλά το πλησιάζει στα 8-9/10. Ποιός ρε παιδία χώνει συνέχεια ένα αυτοκίνητο επι το πλείστον πόλης σε κάθε στροφή?
Έχει για μένα τον καλύτερο μακράν κινητήρα από όλους στα 100 άλογα, τουλάχιστον μέχρι της 4500 που τα πήγα. Έχει άπλετους χώρους, 5 χρόνιαι εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.
Τώρα μετά απο 1700 χιλιόμετρα, τόσο εντός πόλης με κίνηση, όσο και εκτός σε ταξίδια, έχει μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα και σε πολύ μποτιλιάρισμα 7 με 8 λίτρα.
Ένα τελευταίο που παρατήρησα είναι ότι όταν το βάλεις μπροστά και είναι κρύο, για ένα με δύο λεπτά, καταναλώνει υπερβολική ποσότητα βενζίνης, μάλλον για να ζεστάνει γρήγορα καταλύτη και ρύπους -μετά καίει φειδωλά.
όποιος θέλει να το πάρει ας το πάρει με κλειστά μάτια και όχι αυτόματο. Είναι πραγματικά πολύ καλό
σε όλα.
Εχω ξαναγράψει για τη σειρά i20, η λογική είναι συγκεκριμένη: αισθητική και χαρακτηριστικά που κάνουν 'τικ' σε όλες τις μοντέρνες τάσεις αλλά ΔΕΝ είναι εφάμιλλα του ανταγωνισμού, σε καλή τιμή (ο καλός ανταγωνισμός είναι ακριβότερος), χώροι πολύ καλοί και αξιοπιστία. Υλικά μέτρια (η αίσθηση διακοπτών κλπ δεν συγκρίνεται με τα ευρωπαικά), επιμέρους αισθητική 'φτηνιάρικη' (βλέπε φωτό κεντρικής οθόνης, οι οθόνες σε -ενδεικτικά- Polo, Fiesta, 208 είναι εμφανώς πιο ποιοτικές. Επίσης σε επίπεδο κινητήρων είναι πίσω ό,τι και να λένε, παίρνεις αξιοπιστία αλλά όχι ραφινάρισμα. Για να το πούμε αλλιώς, παίρνεις γεμάτο αξιοπρεπές καλάθι σε καλή τιμή αλλά τα φρούτα δεν είναι τόσο νόστιμα όσο σε άλλο πάγκο... απλά πράγματα... Για το made in Turkey, ας προσέχαμε (όταν θέλανε να έρθουν εδώ βιομηχανίες εμείς τις διώχναμε) και ας το πάρουμε απόφαση, that's life...
Το γεγονός ότι είναι Τουρκικής κατασκευής και ένα μέρος των χρημάτων μου θα πάει για εξοπλισμούς του κυρίου Ερντογάν με κάνει να ψάχνω για άλλο αυτοκίνητο.
Πηγα και το ειδα απο κοντα και θα παραγγειλω το 1200 τουρμπο με το αυτοματο 7αρι DCT. Το αυτοκινητο ΔΕΝ εχει αντιπαλο στην κατηγορια του!
Πήγα και το είδα από κοντά. To αυτοκίνητο είναι ξεκάθαρα αντίπαλος του polo με την ίδια ποιότητα εσωτερικού αλλά με πιο μοντέρνα αισθητική. Οι χώροι στο σαλόνι πάρα πολύ καλοί. Η ποιότητα στα χειριστήρια αλλά και στις πόρτες (με μαλακά πλαστικά στις χειρολαβές) είναι top class. Απ' έξω πανέμορφο, μέσα το καλύτερο της κατηγορίας (γνώμη μου), χώροι γήπεδο. 5 χρόνια εγγύηση...
Καλημέρα σας. Το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (& το i10) φτίαχνεται στην Τουρκία, δεν θα πρέπει να αναφερθεί πιστεύετε? μάλλον όχι ε? ......
Απάντηση: Αρκετά ευρωπαϊκά μοντέλα παράγονται σε τουρκικά εργοστάσια. Στη δοκιμή του εκάστοτε μοντέλου καλούμαστε να κρίνουμε μετά από μετρήσεις -και αυτό ακριβώς κάνουμε- αυτό καθαυτό το αυτοκίνητο στο δρόμο, όχι τη χώρα παραγωγής του.
Πήγα και το είδα. Είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορια και οι πίσω επιβάτες εχουν μακράν μεγαλυτερους χώρους απο αμάξια της μικρομεσαίας κατηγορίας όπως το corolla hatchback ενω εχει μεγαλύτερους χωρους για τα πόδια και το κεφάλι απο απο το i30. Eχει σκληρά πλαστικά ,αλλά είναι ποιοτικά και εχουν γεροδεμένη αίσθηση. Εξωτερικά είναι πολυ ωραίο ενω και μέσα ωραίο και η θεση οδήγησης αψογη και τα καθίσματα αναπαυτικά με καλή πλευρική στήριξη. Στον δρόμο εχει καλό κράτημα αν και στις μεγάλες λακούβες κοπανάει ,αλλα για αυτο φταίνε οι 17αρες. Εγω παρήγγειλα το 1000αρι στην δεύτερη εκδοση με τις 15αρες. Συνολο 14.400ε με την εκπτωση
πολύ καλό αλλά δεν το λες και φτηνό. συν το γεγονός πως τα οφέλη από μεγάλη εγγύηση και super εξοπλισμό εξανεμίζονται από την υψηλή κατανάλωση, μέτριες επιδόσεις και φρένα αλλά και τι καλύτερο παίρνεις με 14-15 χιλιάδες που έχει? το jazz έχει κοντά 16 και το clio 15
Επειδή είχα προγραμματίσει αγορά αυτοκινήτου πήγα και οδήγησα την ίδια μέρα στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο τα ακόλουθα. FIESTA, CLIO KAI I20 σε 1000 turbo. Το φιεστα πολύ καλό οδηγικά, συμμετοχικό σε 2 στροφές που έχωσα γρήγορα τα αυτοκίνητα, αλλά ρε παιδιά μέσα πολύ στενό, κάτι σαν το τεριος πρώτης γενιάς και γενικά μέτριο σε χώρους. Με τη μούσα έπαθα πλάκα με τα υλικά μέσα και τους χώρους, εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άνεση, μέχρι που έπαθα τη μεγαλύτερη ξενέρα απο τον ...κινητήρα. Χαμηλά ήταν σαν νεκρός και ξύπναγε μετά της 2500. Σε αλλαγές απο δευτέρα σε τρίτη απο 2000, ήταν ..απελπιστικό. Πήγα και στο i20. Ωραίο οπτικά, ξεχωριστό, μπαίνω μέσα ανάμεικτα συναισθήματα. Χώροι κορυφαία όπως το clio, τεχνολογία και συνδεσιμότητα οι καλύτερες με android auto ασύρματο, αλλά πολύ... πλαστικούρα. Ας δούμε λέω και στο δρόμο. Πρώτη έκπληξη, απίστευτα ραφιναρισμένος κινητήρας, απίστευτα γραμμικός, τράβαγε αδιαμαρτύρητα από της 1300 - 1400 στροφές. Δεύτερη έκπληξη το χώσιμο στις 2 στροφές. Το πλαίσιο πλέον σου μιλάει, το καταλαβαίνεις ζωντανό, πρόθυμο να πλασαριστεί καινα σε ακούσει. Μόνο μέιων το όχι τόσο επικοινωνιακό τιμόνι, αλλά πλέον ζωντανό. Επίσης παρότι πλαστικούρα, δεν έκανε τσικ πουθενά και επίσης ήταν λίγο πιο κακή απόσβεση σε μεγάλες λακούβες μάλλον λόγο 17αρες που είχε. Τελική απόφαση. Αγορά Ι20. Ναι, δεν είναι τόσο οδηγοκεντρικό όσο το ford, αλλά το πλησιάζει στα 8-9/10. Ποιός ρε παιδία χώνει συνέχεια ένα αυτοκίνητο επι το πλείστον πόλης σε κάθε στροφή? Έχει για μένα τον καλύτερο μακράν κινητήρα από όλους στα 100 άλογα, τουλάχιστον μέχρι της 4500 που τα πήγα. Έχει άπλετους χώρους, 5 χρόνιαι εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων. Τώρα μετά απο 1700 χιλιόμετρα, τόσο εντός πόλης με κίνηση, όσο και εκτός σε ταξίδια, έχει μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα και σε πολύ μποτιλιάρισμα 7 με 8 λίτρα. Ένα τελευταίο που παρατήρησα είναι ότι όταν το βάλεις μπροστά και είναι κρύο, για ένα με δύο λεπτά, καταναλώνει υπερβολική ποσότητα βενζίνης, μάλλον για να ζεστάνει γρήγορα καταλύτη και ρύπους -μετά καίει φειδωλά. όποιος θέλει να το πάρει ας το πάρει με κλειστά μάτια και όχι αυτόματο. Είναι πραγματικά πολύ καλό σε όλα.
Εχω ξαναγράψει για τη σειρά i20, η λογική είναι συγκεκριμένη: αισθητική και χαρακτηριστικά που κάνουν 'τικ' σε όλες τις μοντέρνες τάσεις αλλά ΔΕΝ είναι εφάμιλλα του ανταγωνισμού, σε καλή τιμή (ο καλός ανταγωνισμός είναι ακριβότερος), χώροι πολύ καλοί και αξιοπιστία. Υλικά μέτρια (η αίσθηση διακοπτών κλπ δεν συγκρίνεται με τα ευρωπαικά), επιμέρους αισθητική 'φτηνιάρικη' (βλέπε φωτό κεντρικής οθόνης, οι οθόνες σε -ενδεικτικά- Polo, Fiesta, 208 είναι εμφανώς πιο ποιοτικές. Επίσης σε επίπεδο κινητήρων είναι πίσω ό,τι και να λένε, παίρνεις αξιοπιστία αλλά όχι ραφινάρισμα. Για να το πούμε αλλιώς, παίρνεις γεμάτο αξιοπρεπές καλάθι σε καλή τιμή αλλά τα φρούτα δεν είναι τόσο νόστιμα όσο σε άλλο πάγκο... απλά πράγματα... Για το made in Turkey, ας προσέχαμε (όταν θέλανε να έρθουν εδώ βιομηχανίες εμείς τις διώχναμε) και ας το πάρουμε απόφαση, that's life...
Ουστ' μακριά από ότι έχει σχέση με τουρκία,από τη στιγμή που ξέρεις ότι είναι από εκεί το αποφεύγεις χωρίς........ναι μεν αλλά
Έχω δει άσχημα αυτοκίνητα αλλά αυτό παραπάει!!!Εν έτη 2020 Απο πίσω σαν κλαμενο :( Από μέσα μια σύγχυση. Από μπροστά είναι καλούτσικα τπτ ιδιαίτερο.
Το γεγονός ότι είναι Τουρκικής κατασκευής και ένα μέρος των χρημάτων μου θα πάει για εξοπλισμούς του κυρίου Ερντογάν με κάνει να ψάχνω για άλλο αυτοκίνητο.
Στα ίδια λεφτά υπάρχουν πολλές εναλλακτικές, από το ν΄αγοράσει κάποιος ένα τούρκικο αυτοκίνητο!