Πολιτισμένος όσον αφορά τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά είναι ο τρικύλινδρος 
T-GDI κινητήρας του i20.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολιτισμένος όσον αφορά τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά είναι ο τρικύλινδρος T-GDI κινητήρας του i20.

Κινητήρας: Πολιτισμένος & χωρίς υποβοήθηση

169.385 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2023)

Ο κινητήρας του Hyundai i20 της δοκιμής μας είναι ο γνωστός και από την προηγούμενη γενιά αλλά και από το i30 Τ-GDI του 1,0 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους. Είναι 3κύλινδρος και έχει turbo με άμεσο ψεκασμό ενώ διακρίνεται για τις compact διαστάσεις του (μεταξύ άλλων η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη μέσα στην κυλινδροκεφαλή). Στην πράξη διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά ενώ είναι γεμάτος και στις μεσαίες στροφές, ωστόσο η αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου δεν τον κολακεύει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Οι επιδόσεις πάντως είναι ικανοποιητικές για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όμως η κατανάλωση κρίνεται «τσιμπημένη» με μέση τιμή στα 7,5 λτ./100 χλμ. Φυσικά το i20 εκτός αυτού του κινητήρα αλλά και του βασικού ατμοσφαιρικού των 1,2 λίτρων των 84 ίππων, κάνει την διαφορά με τον ίδιο 1.000άρη T-GDI που ενσωματώνει ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V, καθώς και το σοφιστικέ κιβώτιο iMT. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO PROACE
OPEL