• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

Πολιτισμένος όσον αφορά τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά είναι ο τρικύλινδρος T-GDI κινητήρας του i20.

Κινητήρας: Πολιτισμένος & χωρίς υποβοήθηση

110.001 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/10/2020

Ο κινητήρας του Hyundai i20 της δοκιμής μας είναι ο γνωστός και από την προηγούμενη γενιά αλλά και από το i30 Τ-GDI του 1,0 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους. Είναι 3κύλινδρος και έχει turbo με άμεσο ψεκασμό ενώ διακρίνεται για τις compact διαστάσεις του (μεταξύ άλλων η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη μέσα στην κυλινδροκεφαλή). Στην πράξη διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά ενώ είναι γεμάτος και στις μεσαίες στροφές, ωστόσο η αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου δεν τον κολακεύει.

Οι επιδόσεις πάντως είναι ικανοποιητικές για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όμως η κατανάλωση κρίνεται «τσιμπημένη» με μέση τιμή στα 7,5 λτ./100 χλμ. Φυσικά το i20 εκτός αυτού του κινητήρα αλλά και του βασικού ατμοσφαιρικού των 1,2 λίτρων των 84 ίππων, κάνει την διαφορά με τον ίδιο 1.000άρη T-GDI που ενσωματώνει ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V, καθώς και το σοφιστικέ κιβώτιο iMT που ανυπομονούμε να γνωρίσουμε. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

46 διαθέσιμα άρθρα για HYUNDAI  i20

 
Σχολιάστε την είδηση 11 σχόλια