Μετά το i10 η Hyundai προχωράει και στην αντικατάσταση του μικρού της i20 το οποίο προτάσσοντας χαρακτηριστικά από την μεγαλύτερη κατηγορία σε όλα τα επίπεδα, έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στα μικρά.
What is new
- 3η γενιά i20
- 1,0 λτ. τρικύλινδρος T-GDI με 100 ίππους
- Καίει 7,5 λτ./100 χλμ.
- Από 13.990 ευρώ (με έκπτωση)
Είναι αλήθεια πως τα νέα μικρά αυτοκίνητα έχουν «ξεφύγει» και σχηματίζουν μια κατηγορία που έχει ιδιαίτερα έντονο συναγωνισμό. Όλες οι τελευταίες προτάσεις έρχονται με μεγάλες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα, καθιστώντας τα πιο φρέσκα, πιο προηγμένα τεχνολογικά και πιο ενδιαφέροντα γενικότερα. Μια τέτοια πρόταση είναι το ολοκαίνουριο 3ης γενιάς Hyundai i20 το οποίο ακολουθεί τη λογική του νεοφερμένου i10 στην μίνι κατηγορία. Όπως κι εκείνο λοιπόν που αν και μίνι φλερτάρει με τον εξοπλισμό και τις τεχνολογίες των μικρών, έτσι και το μικρό νέο i20 εκσυγχρονίζεται παντού και προσεγγίζει τα επίπεδα των μικρομεσαίων μοντέλων. Αυτό ισχύει τόσο σε τεχνολογικό και χωροταξικό επίπεδο όσο και οδηγικό. Ουσιαστικά λοιπόν, μόνο η χαμηλή τιμή του (σ.σ. από 12.990 ευρώ η βασική έκδοση με 1,2 λτ. κινητήρα 84 ίππων) και τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό αποτελούν στοιχεία που μας θυμίζουν πως πρόκειται για αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. Ας το δούμε όμως αναλυτικά.
Εμφάνιση: Sensuous Sportiness ή μίξη δυναμισμού και τεχνολογίας
Το νέο Hyundai i20 μας συστήνει τη νέα σχεδιαστική «αντίληψη» της Hyundai, την οποία και θα ακολουθήσει στο μέλλον με την ονομασία Sensuous Sportiness. Σύμφωνα με αυτή τη σχεδιαστική γλώσσα, υπάρχει μια αρμονία μεταξύ της αρχιτεκτονικής, του δυναμισμού του στυλ και της τεχνολογίας που καταφέρνει και εκφράζεται και σε αισθητικό επίπεδο. Αφήνοντας τη θεωρία, το νέο Hyundai i20 όντως είναι ένα ιδιαίτερα ξεχωριστό σχεδιαστικά αυτοκίνητο της κατηγορίας και δεν έχει καμία σχέση με το προκάτοχό του αλλά και ούτε με κανένα άλλο υπάρχον Hyundai στην αγορά σήμερα. Πάνω σε αυτή τη γλώσσα θα στηριχθεί φυσικά και το επερχόμενο Hyundai Tucson το οποίο έχει ταράξει τα νερά με τη σχεδίασή του. Το νέο i20 κάνει το level up και μέσω των διαφορετικών αναλογιών και των επιμέρους μοντέρνων στοιχείων. Η οροφή βρίσκεται κατά 24 χιλιοστά χαμηλότερα, αλλά το αυτοκίνητο είναι 30 χιλιοστά πιο φαρδύ και 5 χιλιοστά πιο μακρύ από αυτό της προηγούμενης γενιάς, με αποτέλεσμα να δείχνει αρκετά πιο δυναμικό. Σε αυτό συμβάλει η σχεδίαση του προβόλου, με τη μεγαλύτερη και ενιαία γρίλια, όπως επίσης και τα πιο αιχμηρά φώτα. Αντίστοιχα και πίσω τα νέα φώτα είναι πιο εντυπωσιακά, με την πινελιά της LED φωτιζόμενης γραμμής που τα συνδέει να κλέβει τον σχολιασμό, ενώ στα πλαϊνά του την εικόνα αυτή διατηρούν και ενισχύουν οι έντονες ακμές που τα διατρέχουν κατά μήκος.
Πήγα και το είδα από κοντά.
To αυτοκίνητο είναι ξεκάθαρα αντίπαλος του polo με την ίδια ποιότητα εσωτερικού αλλά με πιο μοντέρνα αισθητική. Οι χώροι στο σαλόνι πάρα πολύ καλοί. Η ποιότητα στα χειριστήρια αλλά και στις πόρτες (με μαλακά πλαστικά στις χειρολαβές) είναι top class. Απ' έξω πανέμορφο, μέσα το καλύτερο της κατηγορίας (γνώμη μου), χώροι γήπεδο. 5 χρόνια εγγύηση...
Απάντηση: Αρκετά ευρωπαϊκά μοντέλα παράγονται σε τουρκικά εργοστάσια. Στη δοκιμή του εκάστοτε μοντέλου καλούμαστε να κρίνουμε μετά από μετρήσεις -και αυτό ακριβώς κάνουμε- αυτό καθαυτό το αυτοκίνητο στο δρόμο, όχι τη χώρα παραγωγής του.
Πήγα και το είδα. Είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορια και οι πίσω επιβάτες εχουν μακράν μεγαλυτερους χώρους απο αμάξια της μικρομεσαίας κατηγορίας όπως το corolla hatchback ενω εχει μεγαλύτερους χωρους για τα πόδια και το κεφάλι απο απο το i30. Eχει σκληρά πλαστικά ,αλλά είναι ποιοτικά και εχουν γεροδεμένη αίσθηση. Εξωτερικά είναι πολυ ωραίο ενω και μέσα ωραίο και η θεση οδήγησης αψογη και τα καθίσματα αναπαυτικά με καλή πλευρική στήριξη. Στον δρόμο εχει καλό κράτημα αν και στις μεγάλες λακούβες κοπανάει ,αλλα για αυτο φταίνε οι 17αρες. Εγω παρήγγειλα το 1000αρι στην δεύτερη εκδοση με τις 15αρες. Συνολο 14.400ε με την εκπτωση
πολύ καλό αλλά δεν το λες και φτηνό. συν το γεγονός πως τα οφέλη από μεγάλη εγγύηση και super εξοπλισμό εξανεμίζονται από την υψηλή κατανάλωση, μέτριες επιδόσεις και φρένα
αλλά και τι καλύτερο παίρνεις με 14-15 χιλιάδες που έχει? το jazz έχει κοντά 16 και το clio 15
Επειδή είχα προγραμματίσει αγορά αυτοκινήτου πήγα και οδήγησα την ίδια μέρα στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο τα ακόλουθα. FIESTA, CLIO KAI I20 σε 1000 turbo.
Το φιεστα πολύ καλό οδηγικά, συμμετοχικό σε 2 στροφές που έχωσα γρήγορα τα αυτοκίνητα, αλλά ρε παιδιά μέσα πολύ στενό, κάτι σαν το τεριος πρώτης γενιάς και γενικά μέτριο σε χώρους.
Με τη μούσα έπαθα πλάκα με τα υλικά μέσα και τους χώρους, εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άνεση, μέχρι που έπαθα τη μεγαλύτερη ξενέρα απο τον ...κινητήρα. Χαμηλά ήταν σαν νεκρός και ξύπναγε μετά της 2500. Σε αλλαγές απο δευτέρα σε τρίτη απο 2000, ήταν ..απελπιστικό.
Πήγα και στο i20. Ωραίο οπτικά, ξεχωριστό, μπαίνω μέσα ανάμεικτα συναισθήματα. Χώροι κορυφαία όπως το clio, τεχνολογία και συνδεσιμότητα οι καλύτερες με android auto ασύρματο, αλλά πολύ... πλαστικούρα.
Ας δούμε λέω και στο δρόμο. Πρώτη έκπληξη, απίστευτα ραφιναρισμένος κινητήρας, απίστευτα γραμμικός, τράβαγε αδιαμαρτύρητα από της 1300 - 1400 στροφές. Δεύτερη έκπληξη το χώσιμο στις 2 στροφές. Το πλαίσιο πλέον σου μιλάει, το καταλαβαίνεις ζωντανό, πρόθυμο να πλασαριστεί καινα σε ακούσει. Μόνο μέιων το όχι τόσο επικοινωνιακό τιμόνι, αλλά πλέον ζωντανό.
Επίσης παρότι πλαστικούρα, δεν έκανε τσικ πουθενά και επίσης ήταν λίγο πιο κακή απόσβεση σε μεγάλες λακούβες μάλλον λόγο 17αρες που είχε.
Τελική απόφαση. Αγορά Ι20. Ναι, δεν είναι τόσο οδηγοκεντρικό όσο το ford, αλλά το πλησιάζει στα 8-9/10. Ποιός ρε παιδία χώνει συνέχεια ένα αυτοκίνητο επι το πλείστον πόλης σε κάθε στροφή?
Έχει για μένα τον καλύτερο μακράν κινητήρα από όλους στα 100 άλογα, τουλάχιστον μέχρι της 4500 που τα πήγα. Έχει άπλετους χώρους, 5 χρόνιαι εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.
Τώρα μετά απο 1700 χιλιόμετρα, τόσο εντός πόλης με κίνηση, όσο και εκτός σε ταξίδια, έχει μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα και σε πολύ μποτιλιάρισμα 7 με 8 λίτρα.
Ένα τελευταίο που παρατήρησα είναι ότι όταν το βάλεις μπροστά και είναι κρύο, για ένα με δύο λεπτά, καταναλώνει υπερβολική ποσότητα βενζίνης, μάλλον για να ζεστάνει γρήγορα καταλύτη και ρύπους -μετά καίει φειδωλά.
όποιος θέλει να το πάρει ας το πάρει με κλειστά μάτια και όχι αυτόματο. Είναι πραγματικά πολύ καλό
σε όλα.
Εχω ξαναγράψει για τη σειρά i20, η λογική είναι συγκεκριμένη: αισθητική και χαρακτηριστικά που κάνουν 'τικ' σε όλες τις μοντέρνες τάσεις αλλά ΔΕΝ είναι εφάμιλλα του ανταγωνισμού, σε καλή τιμή (ο καλός ανταγωνισμός είναι ακριβότερος), χώροι πολύ καλοί και αξιοπιστία. Υλικά μέτρια (η αίσθηση διακοπτών κλπ δεν συγκρίνεται με τα ευρωπαικά), επιμέρους αισθητική 'φτηνιάρικη' (βλέπε φωτό κεντρικής οθόνης, οι οθόνες σε -ενδεικτικά- Polo, Fiesta, 208 είναι εμφανώς πιο ποιοτικές. Επίσης σε επίπεδο κινητήρων είναι πίσω ό,τι και να λένε, παίρνεις αξιοπιστία αλλά όχι ραφινάρισμα. Για να το πούμε αλλιώς, παίρνεις γεμάτο αξιοπρεπές καλάθι σε καλή τιμή αλλά τα φρούτα δεν είναι τόσο νόστιμα όσο σε άλλο πάγκο... απλά πράγματα... Για το made in Turkey, ας προσέχαμε (όταν θέλανε να έρθουν εδώ βιομηχανίες εμείς τις διώχναμε) και ας το πάρουμε απόφαση, that's life...
Το γεγονός ότι είναι Τουρκικής κατασκευής και ένα μέρος των χρημάτων μου θα πάει για εξοπλισμούς του κυρίου Ερντογάν με κάνει να ψάχνω για άλλο αυτοκίνητο.
Πηγα και το ειδα απο κοντα και θα παραγγειλω το 1200 τουρμπο με το αυτοματο 7αρι DCT. Το αυτοκινητο ΔΕΝ εχει αντιπαλο στην κατηγορια του!
Πήγα και το είδα από κοντά. To αυτοκίνητο είναι ξεκάθαρα αντίπαλος του polo με την ίδια ποιότητα εσωτερικού αλλά με πιο μοντέρνα αισθητική. Οι χώροι στο σαλόνι πάρα πολύ καλοί. Η ποιότητα στα χειριστήρια αλλά και στις πόρτες (με μαλακά πλαστικά στις χειρολαβές) είναι top class. Απ' έξω πανέμορφο, μέσα το καλύτερο της κατηγορίας (γνώμη μου), χώροι γήπεδο. 5 χρόνια εγγύηση...
Καλημέρα σας. Το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (& το i10) φτίαχνεται στην Τουρκία, δεν θα πρέπει να αναφερθεί πιστεύετε? μάλλον όχι ε? ......
Απάντηση: Αρκετά ευρωπαϊκά μοντέλα παράγονται σε τουρκικά εργοστάσια. Στη δοκιμή του εκάστοτε μοντέλου καλούμαστε να κρίνουμε μετά από μετρήσεις -και αυτό ακριβώς κάνουμε- αυτό καθαυτό το αυτοκίνητο στο δρόμο, όχι τη χώρα παραγωγής του.
Πήγα και το είδα. Είναι το πιο ευρύχωρο στην κατηγορια και οι πίσω επιβάτες εχουν μακράν μεγαλυτερους χώρους απο αμάξια της μικρομεσαίας κατηγορίας όπως το corolla hatchback ενω εχει μεγαλύτερους χωρους για τα πόδια και το κεφάλι απο απο το i30. Eχει σκληρά πλαστικά ,αλλά είναι ποιοτικά και εχουν γεροδεμένη αίσθηση. Εξωτερικά είναι πολυ ωραίο ενω και μέσα ωραίο και η θεση οδήγησης αψογη και τα καθίσματα αναπαυτικά με καλή πλευρική στήριξη. Στον δρόμο εχει καλό κράτημα αν και στις μεγάλες λακούβες κοπανάει ,αλλα για αυτο φταίνε οι 17αρες. Εγω παρήγγειλα το 1000αρι στην δεύτερη εκδοση με τις 15αρες. Συνολο 14.400ε με την εκπτωση
πολύ καλό αλλά δεν το λες και φτηνό. συν το γεγονός πως τα οφέλη από μεγάλη εγγύηση και super εξοπλισμό εξανεμίζονται από την υψηλή κατανάλωση, μέτριες επιδόσεις και φρένα αλλά και τι καλύτερο παίρνεις με 14-15 χιλιάδες που έχει? το jazz έχει κοντά 16 και το clio 15
Επειδή είχα προγραμματίσει αγορά αυτοκινήτου πήγα και οδήγησα την ίδια μέρα στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο τα ακόλουθα. FIESTA, CLIO KAI I20 σε 1000 turbo. Το φιεστα πολύ καλό οδηγικά, συμμετοχικό σε 2 στροφές που έχωσα γρήγορα τα αυτοκίνητα, αλλά ρε παιδιά μέσα πολύ στενό, κάτι σαν το τεριος πρώτης γενιάς και γενικά μέτριο σε χώρους. Με τη μούσα έπαθα πλάκα με τα υλικά μέσα και τους χώρους, εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άνεση, μέχρι που έπαθα τη μεγαλύτερη ξενέρα απο τον ...κινητήρα. Χαμηλά ήταν σαν νεκρός και ξύπναγε μετά της 2500. Σε αλλαγές απο δευτέρα σε τρίτη απο 2000, ήταν ..απελπιστικό. Πήγα και στο i20. Ωραίο οπτικά, ξεχωριστό, μπαίνω μέσα ανάμεικτα συναισθήματα. Χώροι κορυφαία όπως το clio, τεχνολογία και συνδεσιμότητα οι καλύτερες με android auto ασύρματο, αλλά πολύ... πλαστικούρα. Ας δούμε λέω και στο δρόμο. Πρώτη έκπληξη, απίστευτα ραφιναρισμένος κινητήρας, απίστευτα γραμμικός, τράβαγε αδιαμαρτύρητα από της 1300 - 1400 στροφές. Δεύτερη έκπληξη το χώσιμο στις 2 στροφές. Το πλαίσιο πλέον σου μιλάει, το καταλαβαίνεις ζωντανό, πρόθυμο να πλασαριστεί καινα σε ακούσει. Μόνο μέιων το όχι τόσο επικοινωνιακό τιμόνι, αλλά πλέον ζωντανό. Επίσης παρότι πλαστικούρα, δεν έκανε τσικ πουθενά και επίσης ήταν λίγο πιο κακή απόσβεση σε μεγάλες λακούβες μάλλον λόγο 17αρες που είχε. Τελική απόφαση. Αγορά Ι20. Ναι, δεν είναι τόσο οδηγοκεντρικό όσο το ford, αλλά το πλησιάζει στα 8-9/10. Ποιός ρε παιδία χώνει συνέχεια ένα αυτοκίνητο επι το πλείστον πόλης σε κάθε στροφή? Έχει για μένα τον καλύτερο μακράν κινητήρα από όλους στα 100 άλογα, τουλάχιστον μέχρι της 4500 που τα πήγα. Έχει άπλετους χώρους, 5 χρόνιαι εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων. Τώρα μετά απο 1700 χιλιόμετρα, τόσο εντός πόλης με κίνηση, όσο και εκτός σε ταξίδια, έχει μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα και σε πολύ μποτιλιάρισμα 7 με 8 λίτρα. Ένα τελευταίο που παρατήρησα είναι ότι όταν το βάλεις μπροστά και είναι κρύο, για ένα με δύο λεπτά, καταναλώνει υπερβολική ποσότητα βενζίνης, μάλλον για να ζεστάνει γρήγορα καταλύτη και ρύπους -μετά καίει φειδωλά. όποιος θέλει να το πάρει ας το πάρει με κλειστά μάτια και όχι αυτόματο. Είναι πραγματικά πολύ καλό σε όλα.
Εχω ξαναγράψει για τη σειρά i20, η λογική είναι συγκεκριμένη: αισθητική και χαρακτηριστικά που κάνουν 'τικ' σε όλες τις μοντέρνες τάσεις αλλά ΔΕΝ είναι εφάμιλλα του ανταγωνισμού, σε καλή τιμή (ο καλός ανταγωνισμός είναι ακριβότερος), χώροι πολύ καλοί και αξιοπιστία. Υλικά μέτρια (η αίσθηση διακοπτών κλπ δεν συγκρίνεται με τα ευρωπαικά), επιμέρους αισθητική 'φτηνιάρικη' (βλέπε φωτό κεντρικής οθόνης, οι οθόνες σε -ενδεικτικά- Polo, Fiesta, 208 είναι εμφανώς πιο ποιοτικές. Επίσης σε επίπεδο κινητήρων είναι πίσω ό,τι και να λένε, παίρνεις αξιοπιστία αλλά όχι ραφινάρισμα. Για να το πούμε αλλιώς, παίρνεις γεμάτο αξιοπρεπές καλάθι σε καλή τιμή αλλά τα φρούτα δεν είναι τόσο νόστιμα όσο σε άλλο πάγκο... απλά πράγματα... Για το made in Turkey, ας προσέχαμε (όταν θέλανε να έρθουν εδώ βιομηχανίες εμείς τις διώχναμε) και ας το πάρουμε απόφαση, that's life...
Ουστ' μακριά από ότι έχει σχέση με τουρκία,από τη στιγμή που ξέρεις ότι είναι από εκεί το αποφεύγεις χωρίς........ναι μεν αλλά
Έχω δει άσχημα αυτοκίνητα αλλά αυτό παραπάει!!!Εν έτη 2020 Απο πίσω σαν κλαμενο :( Από μέσα μια σύγχυση. Από μπροστά είναι καλούτσικα τπτ ιδιαίτερο.
Το γεγονός ότι είναι Τουρκικής κατασκευής και ένα μέρος των χρημάτων μου θα πάει για εξοπλισμούς του κυρίου Ερντογάν με κάνει να ψάχνω για άλλο αυτοκίνητο.
Στα ίδια λεφτά υπάρχουν πολλές εναλλακτικές, από το ν΄αγοράσει κάποιος ένα τούρκικο αυτοκίνητο!