Mόνο η απουσία εξάτμισης και το λογότυπο «e» ξεχωρίζει το ηλεκτρικό Opel Corsa από τα συμβατικά αδέρφια του.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mόνο η απουσία εξάτμισης και το λογότυπο «e» ξεχωρίζει το ηλεκτρικό Opel Corsa από τα συμβατικά αδέρφια του.

Στο δρόμο: Πώς είναι στην οδήγηση;

77.697 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2020)

Σίγουρα είναι γρήγορο. Πιο γρήγορο από κάθε άλλο Corsa σήμερα. Με 136 άλογα, 260 Nm και… ηλεκτρική απόκριση, το Opel Corsa-e προσφέρει ενδιαφέρουσες επιδόσεις:0-50 σε 3,0ΆΆ, 0-100 σε 8,4``, 60-100 σε 4,7`` και 80-120 σε 6,4``, ενώ τα κρίσιμα για την καθημερινότητα 30-80 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 4,0`` Η τελική βέβαια είναι μόλις 150 χλμ./ώρα, ενδεικτικό πως το περιβάλλον που ταιριάζει στο ηλεκτρικό Corsa είναι κυρίως η πόλη. Με το συνεχές φρενάρισμα ή το σήκωμα του ποδιού από το γκάζι μέσα στην κίνηση, το Corsa-e φορτίζει και η αυτονομία δεν μειώνεται γρήγορα. Αντίθετα στον ανοιχτό δρόμο τα 7 γκρι κουτάκια, που δείχνουν το επίπεδο φόρτισης, σβήνουν πιο γρήγορα.

To μεγάλο βάρος του Opel Corsa-e δεν κρύβεται αν παρασυρθείς από το σπορφίφ στήσιμο, που ήταν απαραίτητο για να ελεγχθούν τα 345 παραπάνω κιλά, που πρόσθεσε η μπαταρία.

To μεγάλο βάρος του Opel Corsa-e δεν κρύβεται αν παρασυρθείς από το σπορφίφ στήσιμο, που ήταν απαραίτητο για να ελεγχθούν τα 345 παραπάνω κιλά, που πρόσθεσε η μπαταρία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ενδεικτικά, η πρώτη φόρτιση που περιελάμβανε περισσότερο κίνηση στην πόλη και επιλογή Eco λειτουργίας μας «έβγαλε» 305 χλμ., ενώ η δεύτερη που είχε μέσα μετρήσεις με Sport επιλογή και κυρίως κίνηση εκτός πόλης έριξε την αυτονομία στα 250-260 χλμ.. Το σημαντικό είναι πως σε καμία περίπτωση δεν αγχωθήκαμε. Κατά τα άλλα, η Οpel έχει κάνει το Corsa-e πιο σπορτίφ από τις άλλες εκδόσεις, που πατάνε στην ίδια σπονδυλωτή πλατφόρμα Common Modular Platform (CMP) του ομίλου PSA, όπως το ομογάλακτο Peugeot 208 και το DS 3 Crossback. Και δεν μιλάμε απλά για την κατά 28 χλστ. χαμηλότερη θέση οδήγησης, που μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τις σχετικές περί κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας ενδείξεις είναι οι μόνες διαφορές στην κομψή και στιβαρή καμπίνα. 

Μιλάμε για ενισχυμένο και πιο άκαμπτο μπροστινό υποπλαίσιο, 60 ολόκληρα χλστ. χαμηλότερο κέντρο βάρους, νέα ρύθμιση κρεμαγιέρας και πιο σφιχτή ανάρτηση με στόχο την διαχείριση των παραπάνω 345 κιλών, που πρόσθεσε η μπαταρία. Σε καθημερινούς ρυθμούς η ευχάριστα σφιχτή οδηγική αίσθηση, η ακρίβεια και η ευκολία του χειρισμού, καθώς επίσης η ζωντάνια των επιταχύνσεων και η ωριμότητα της οδηγικής εμπειρίας καθιστούν το Corsa-e πιο ενδιαφέρον από κάθε άλλη συμβατική του έκδοση. Ακόμα και το τιμόνι δείχνει καλύτερο, ενώ η καμπίνα είναι εμφανώς πιο ήσυχη αν και αυτή η ησυχία διαταράσσεται από τον ήχο που κάνει η ανάρτηση όταν οι (έξτρα) τροχοί των 17 ιντσών συναντούν έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Σε γενικές γραμμές όμως η καμπίνα σε γεμίζει με μια ευπρόσδεκτη αίσθηση ηρεμίας. 

Όλα αυτά αντισταθμίζουν σε μεγάλο βαθμό όσα καθιστούν το Opel Corsa-e αντικειμενικά χειρότερο από τα συμβατικά αδέρφια του: Πρώτον, ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί στα 267 λτ. και δεύτερον το βάρος έχει εκτοξευθεί στα 1.455 κιλά. Και ειδικά αυτό δεν κρύβεται με τίποτα αν ανεβάσεις ρυθμό. Οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι νωχελικές, ο θόρυβος από τα λάστιχα αυξάνεται, η αδράνεια οδηγεί σε πρόωρη υποστροφή -δόξα τω θεώ τονίζεται μόνο η ποσότητα και όχι η προοδευτικότητα-, οι ήχοι από την ανάρτηση γίνονται πιο έντονοι και η αποτελεσματικότητα των φρένων μειώνεται (100-0 χλμ./ώρα σε 41,5 μ.). Πάντως για τα δεδομένα των ηλεκτρικών και των υβριδικών, που με το φρενάρισμα ανακτούν ενέργεια, η αίσθηση του πεντάλ είναι σχετικά καλή και έτσι νιώθεις πότε το Corsa-e φρενάρει κανονικά και πότε ανακτά ενέργεια. Μάλιστα η σχετική μετάβαση γίνεται αρκετά ήπια, στοιχείο που θα εκτιμηθεί από τον… πρωτάρη. Όμως, θα θέλαμε την ανάκτηση και το φρενάρισμα πιο έντονο όταν αφήνεις το πεντάλ του γκαζιού, ώστε να μπορείς να το οδηγήσεις με ένα πεντάλ, όπως τα υπόλοιπα ηλεκτρικά. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL