To ηλεκτρικό μοτέρ με την έξτρα ισχύ που διαθέτει γεμίζει το σύνολο στις χαμηλές στροφές και έτσι ακόμα και από τις 1.000-1.200 σ.α.λ. τραβάει γερά.
Το κινητήριο σύνολο του Mokka δεν διαφέρει από άλλες κατασκευές του γκρουπ που έχουμε δοκιμάσει ως σήμερα. Ο 1.200άρης PureTech βενζινοκινητήρας εξακολουθεί να είναι το επίκεντρο, με ένα ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο κιβώτιο ταχυτήτων να λειτουργεί συνεπικουρικά. Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα αποδίδει 145 ίππους και 230 Nm ροπής και όπως αναφέραμε και πιο πάνω, ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί υπό προϋποθέσεις να αναλάβει από μόνος του το σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης, το παρκάρισμα και κάποιες εκατοντάδες μέτρα κίνησης με ταχύτητα μέχρι 20-30 χλμ./ώρα. Χαρακτηριστικό που «ευθύνεται» και για την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση των 6,0 λτ./100 χλμ. στην πόλη. Στα έξτρα θετικά και η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, λόγω των αισθητά μειωμένων ρύπων (109 γρ. CO2/χλμ.).
O ηλεκτροκινητήρας μπορεί υπό προϋποθέσεις να αναλάβει από μόνος του το σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης, το παρκάρισμα και κάποιες εκατοντάδες μέτρα κίνησης με ταχύτητα μέχρι 20-30 χλμ./ώρα.
Παράλληλα το ηλεκτρικό μοτέρ με την έξτρα ισχύ που διαθέτει γεμίζει το σύνολο στις χαμηλές στροφές και έτσι ακόμα και από τις 1.000-1.200 σ.α.λ. τραβάει γερά και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, προσφέρει καλές ρεπρίζ 60-100 (4,8 δλ.) και 80-120 (6,0 δλ.).