---SKODA Δοκιμή: Skoda Karoq 1,6 TDI 116 PS Τεχνικά χαρακτηριστικά Kινητήρας: - skoda k
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το βασικό πετρελαιοκίνητο Skoda Karoq εμφανίζει ουδέτερη συμπεριφορά με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και συγκρατημένη κλίση στις στροφές.

Στο δρόμο: Aνετο και ωραίο

Διαβάστηκε από 41123 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/5/2018
 

Σε αντίθεση με το 1,0 TSI και τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών, το 1,6 TDI που δοκιμάσαμε ήταν εφοδιασμένο με τροχούς 17 ιντσών (στάνταρ στην έκδοση Style) με ελαστικά 215/55 στοιχείο που σαφώς ωφέλησε την ποιότητα κύλισης και την άνεση. Έτσι οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες  δεν γίνονται ιδιαίτερα αισθητές, ενώ η ανάρτηση κάθε άλλο παρά  «ακούγεται»  ή αντιδρά  «ξερά». Σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση, η οποία κρατά τον θόρυβο έξω από την καμπίνα η ποιότητα κύλισης είναι υψηλού επιπέδου χωρίς μάλιστα θυσίες στην εν γένει οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το οποίο εμφανίζει ξεκάθαρη ουδετερότητα με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και συγκρατημένη κλίση στις στροφές. Αν κανείς υπερβεί τους φυσιολογικούς ρυθμούς κίνησης, η τάση για υποστροφή δε θα κρυφτεί, ωστόσο οι αντιδράσεις είναι όσο προοδευτικές χρειάζεται για να ενημερώνουν τον οδηγό πριν καν επέμβει το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP.

Τα φαρδιά μετατρόχια εξασφαλίζουν γερό «πάτημα», το τιμόνι έχει σωστό βάρος και είναι αρκούντως ακριβές –κοφτερό πάντως δεν το λες-, ενώ τα φρένα είναι και ανθεκτικά και αποτελεσματικά (πάντως όχι τόσο όσο εμφανίστηκαν στο 1,0 TSI με τροχούς 18 ιντσών) ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο το προφίλ απόλυτης ασφάλειας, που δίνει το Karoq σε συνδυασμό με την πλειάδα των στάνταρ ηλεκτρονικών (μεταξύ αυτών και το αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζού), αλλά και την σωστή θέση οδήγησης με την πανοραμική ορατότητα. Μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο, με λογικό κύκλο στροφής και ευκολία στο παρκάρισμα χάρη και στα μαλακά του πηδάλια.

Στο κυνήγι της light περιπέτειας, το βασικό πετρελαιοκίνητο Karoq δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα κίνησης σε πατημένες χωμάτινες διαδρομές με νεροφαγώματα ή βαθιές λακκούβες με νερό και λάσπη μιας και τα 172 χλστ. απόστασης από το έδαφος κάνουν τη δουλειά που πρέπει. Ουσιαστικα τα όρια θέτουν τα ασφάλτινα ελαστικά. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ