O 1,6 ΤDI αποδίδει 116 άλογα, όντας ροπάτος και οικονομικός, ωστόσο οι μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου αδικεί τις ρεπρίζ.

O 1,6 ΤDI αποδίδει 116 άλογα, όντας ροπάτος και οικονομικός, ωστόσο οι μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου αδικεί τις ρεπρίζ.

Kινητήρας: Ροπάτος και οικονομικός, αλλά με λιγότερο «νεύρο» από τον 1,0 ΤSI

94.479 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2018)

Ο «γερμανικός» 1,6 TDI αποδίδει 116 άλογα (όσα και ο 1,0 TSI), αλλά η ροπή είναι 250 Nm από τις 1.500 – 3.250 σ.α.λ. (έναντι 200 Nm στις 2.000 – 3.500 σ.α.λ. του 1,0 TSI). Αυτό φαίνεται στην πράξη ειδικά όταν Κaroq είναι φορτωμένο, όπου σαφώς πιέζεται λιγότερο αξιοποιώντας στο έπακρο την περίσσια ροπής και την ευρωστία του κινητήρα στις χαμηλομεσαίες στροφές. Από εκεί και πέρα όμως ο 1,6 TDI «ακούγεται» περισσότερο, χωρίς όμως ιδιαίτερο κραδασμό και συνδυάζεται με ένα αρκετά «μακρύ» 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Σαν αποτέλεσμα (και με σχεδόν 120 κιλά επιπλέον στην «πλάτη») οι ρεπρίζ ειδικά με μεγάλη σχέση είναι πιο άτονες σε σχέση με αυτές του 1,0 TSI (60-100 χλμ./ώρα με 5η σε 13,1 έναντι 11,8 δλ και 80-120 με 5η/6η σε 13,4/19,1 έναντι 12,9/17,5 δλ.). Στο 0-100 το  Κaroq 1,6 TDI με 11,3 δλ είναι 0,3 δλ. ταχύτερο από το 1,0 ΤSI. Από την άλλη όμως το πετρελαιοκίνητο Karoq προσφέρει απλόχερα το ζητούμενο, που είναι η καλύτερη κατανάλωση. Έτσι η μέση τιμή του σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι 6,2 λτ./100 χλμ., όταν στο 1,0 ECO TSI είναι γύρω στα 7,4 λτ./100 χλμ. Η διαφορά είναι σημαντική και σε συνδυασμό με την διαφορά στην τιμή αγοράς η απόσβεση γίνεται σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN