Η οδηγική εμπειρία δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, ούτε και η αίσθηση του τιμονιού, ενώ σε σβέλτο ρυθμό η κλίση του αμαξώματος δεν κρύβεται.
Οδηγώντας το Suzuki Vitara δεν μπορείς να μην σταθείς στην αποτελεσματικότητα της μαλακής ανάρτησης όταν οι τροχοί βρεθούν αντιμέτωποι με ανωμαλίες και κακοτεχνίες σε άσφαλτο ή χώμα. Η οδηγική εμπειρία δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, ούτε και η αίσθηση του τιμονιού, ενώ σε σβέλτο ρυθμό η κλίση του αμαξώματος δεν κρύβεται. Αυτά βέβαια δεν επηρεάζουν την κατά κανόνα ουδέτερη οδική συμπεριφορά λόγω της τετρακίνησης All Grip. Αυτή είναι βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη και διαθέτοντας διαφορετικά προγράμματα, καθώς και «κλείδωμα», είναι πάντα σε ετοιμότητα χωρίς να εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.
Έτσι, το full υβριδικό Vitara αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματικό προσφέροντας άριστη ελκτική και πλευρική πρόσφυση, ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βροχή, χιόνι, λάσπη, κτλ.), αλλά και στο χώμα. Το Vitara άλλωστε έχει φήμη για τις εκτός δρόμου επιδόσεις του, που επικουρούνται από τα 175 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος. Κανένα ουσιαστικό παράπονο και από τα φρένα, που αποδεικνύονται αποτελεσματικά και ανθεκτικά.