
Γεροδεμένο και καλά εξοπλισμένο το εσωτερικό, το οποίο πάντως δεν κρύβει τα χρονάκια του.
Αν είναι λίγα τα τετρακίνητα μικρά SUV, εκείνα τα mainstream που έχουν και full υβριδικό σύστημα κίνησης είναι ελάχιστα, για την ακρίβεια δύο: Το Toyota Yaris Cross και το Suzuki Vitara (σ.σ.: δεν τοποθετούμε μαζί το Lexus LBX που είναι μια ξεκάθαρα premium πρόταση), το οποίο δοκιμάζουμε στην up-to-date εκδοχή του. Αυτή, με αφορμή την ευρωπαϊκή οδηγία GSR2, έλαβε όλα τα σύγχρονα υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας και με την ευκαιρία φρεσκάρισε την εμφάνιση και το σύστημα infotainment με μεγαλύτερη οθόνη.

Υπάρχει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, με τον περιστροφικό διακόπτη ανάμεσα στα καθίσματα ρυθμίζεις την τετρακίνηση και αν θες την «κλειδώνεις».
Τη στιγμή που η ήπια υβριδική έκδοση του Vitara σε ένα ακόμα update «έριξε» την απόδoση του συστήματος από τους 129 στους 110 ίππους (σύντομα έρχεται η σχετική δοκιμή), το Strong (δυνατό) Ηybrid, συνεχίζει να προσφέρεται με τους 116 ίππους που προσφέρει το αυτοφορτιζόμενο full υβριδικό σύστημα κίνησης. H τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής κοστίζει 29.180 ευρώ στην έκδοση GL+. Αυτή τη στιγμή δε διατίθεται σε άλλο επίπεδο εξοπλισμού, κάτι που ισχύει και για την 4Χ2 έκδοση, η οποία είναι 2.800 ευρώ φθηνότερη. Στα ατού του Vitara είναι φυσικά και η εγγύηση που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία και η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 10 χρόνια ή 200.000 χλμ. (500.000 χλμ. για την μπαταρία). Συγκριτικά το υβριδικό τετρακίνητο Toyota Yaris Cross των 130 ίππων κοστίζει 30.370 ευρώ στη βασική του έκδοση Style με την εγγύηση εδώ να φτάνει τα 11 χρόνια.
Η καμπίνα του Vitara και παρά τις κατά καιρούς αναβαθμίσεις δεν κρύβει τα 10 και πλέον χρόνια που η τρέχουσα γενιά του ιαπωνικού μικρού SUV είναι στην αγορά, ωστόσο είναι γεροδεμένη. Οι χώροι είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας, αν εξαιρεθεί ο περιορισμένος χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών. Το πορτμπαγκάζ, όμως, έχει περιοριστεί στα 289 λτ. λόγω της μπαταρίας και του συστήματος τετρακίνησης.
Σελίδα 1 | Δοκιμή Suzuki Vitara Strong Hybrid AllGrip -Full υβριδικό και 4κίνητο |
Σελίδα 2 | Τιμή-εξοπλισμός-εσωτερικό |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Πολιτισμένη λειτουργία, «τσιμπάει» όμως η κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με σύμμαχο το τετρακίνητο κράτημα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |