ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: Πολιτισμένη λειτουργία, «τσιμπάει» όμως η κατανάλωση

(11/9/2025)
Το υβριδικό σύστημα του Vitara λειτουργεί πολιτισμένα και ομαλά, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση όμως δεν άμεση και σε συνδυασμό με τη μόνιμη τετρακίνηση η κατανάλωση «τσιμπάει».
2 Φωτογραφίες »

Το υβριδικό σύστημα του Vitara λειτουργεί πολιτισμένα και ομαλά, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση όμως δεν άμεση και σε συνδυασμό με τη μόνιμη τετρακίνηση η κατανάλωση «τσιμπάει».

Όπως όλα τα full υβριδικά, έτσι και το Vitara συνδυάζει θερμικό κινητήρα με ένα δυνατό ηλεκτροκινητήρα και μια μικρή μπαταρία που φορτίζει με ανάκτηση ενέργειας ή από τον ίδιο τον ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί και σαν γεννήτρια. Έτσι το σύστημα του Vitara έχει έναν ατμοσφαιρικό 1.500άρη βενζινοκινητήρα DualJet με πολλαπλό ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό, υψηλή συμπίεση (13,0:1) και μειωμένο επίπεδο τριβών και κραδασμών.


Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μέση τιμή γύρω από τα 6,5 λτ./100 χλμ., στην πόλη όμως πέφτει στα 5,5 λτ./100 χλμ.
2 Φωτογραφίες »

Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μέση τιμή γύρω από τα 6,5 λτ./100 χλμ., στην πόλη όμως πέφτει στα 5,5 λτ./100 χλμ.


Μόνος του αποδίδει 102 άλογα και 138 Nm ροπής, συνδυαστικά όμως με τον 33 ίππων και 60 Νm ροπής ηλεκτροκινητήρα, το Vitara κινείται από 116 άλογα. Τη μετάδοση της ροπής στους τροχούς αναλαμβάνει το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο ονομάζεται «AGS» («Auto Gear Shift»). Εάν το επιθυμεί ο οδηγός, μπορεί να αλλάζει τις σχέσεις μέσω των paddles που υπάρχουν στο τιμόνι.

Στην πράξη τώρα το σύνολο δουλεύει πολύ πολιτισμένα χωρίς θόρυβο ή κραδασμό και το κιβώτιο εναλλάσσει ομαλά τις σχέσεις του. Οι επιδόσεις είναι χλιαρές, αλλά σε ένα υβριδικό σημασία έχει η κατανάλωση. Σίγουρα θα θέλαμε περισσότερη και πιο εύκολη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αφού για παράδειγμα οι εκκινήσεις δεν γίνονται πάντα ηλεκτρικά, ενώ όταν αφήνεις το γκάζι ο θερμικός κινητήρας δεν σβήνει όσο άμεσα γίνεται στο Yaris Cross. Σαν αποτέλεσμα, η μέση κατανάλωση είναι γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ. με βλέψεις για πάνω από 7 λτ., όταν ο ρυθμός γίνει πιο σβέλτος. Μέσα στην πόλη πάντως η κατανάλωση πέφτει γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ., αν και αυτήν θα την θέλαμε χαμηλότερη κρίνοντας από το αντίπαλο ιαπωνικό δέος.

Σελίδα 1Δοκιμή Suzuki Vitara Strong Hybrid AllGrip -Full υβριδικό και 4κίνητο
Σελίδα 2Τιμή-εξοπλισμός-εσωτερικό
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πολιτισμένη λειτουργία, «τσιμπάει» όμως η κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με σύμμαχο το τετρακίνητο κράτημα
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
NISSAN