" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο κινητήρας 1,4 TGI καίει φυσικό αέριο και βενζίνη, διαθέτοντας πολύ καλή απόδοση 110 ίππων.

Δίπλα από την τάπα του ρεζερβουάρ βενζίνης βρίσκεται η εργοστασιακή παροχή φυσικού αερίου.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Με 110 ίππους για αυτονομία έως και σχεδόν 1.400 χλμ.

Διαβάστηκε από 32238 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/10/2014

Το VW Golf διαθέτει μια ειδικά διασκευασμένη εκδοχή του 1,4 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου και ειδικότερα, της έκδοσης με τους 125 ίππους. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 110 ίππους ισχύος και αρκετή ροπή 250 Nm, όντας ιδιαίτερα γραμμικό, πολιτισμένο και με πολύ καλή απόδοση σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο Golf κρίνονται πολύ καλές και σε αυτό, παίζει το ρόλο του και το σωστά κλιμακούμενο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

 
Σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του, ο κινητήρας με το ξεκίνημα χρησιμοποιεί φυσικό αέριο, ενώ μόλις αυτό τελειώσει, το σύστημα γυρίζει στη βενζίνη. Με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης, οι δεξαμενές φυσικού αερίου των 15 λίτρων επαρκούν για 428 χλμ. και μαζί με τα άλλα 943 χλμ. που προσφέρει το μεγάλο ρεζερβουάρ βενζίνης των 50 λίτρων, έχουμε θεωρητική αυτονομία σχεδόν 1.400 χλμ. (1.371 χλμ.). Εάν τώρα ο οδηγός κινηθεί μόνο με το φυσικό αέριο και με βάση τη χαμηλή του τιμή (0,968 ευρώ/κιλό), τότε το Golf TGI θα απαιτήσει μόλις 3,4 ευρώ/100 χλμ., με βάση πάντα την εργοστασιακή κατανάλωση των 3,5 λτ./100 χλμ.