Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η πρώτη ηλεκτρονική πώληση μέσω Twitter είναι πραγματικότητα και η Nissan είναι εκείνη που το κατάφερε, πουλώντας ένα X-Trail με... τιτιβίσματα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η πρώτη ηλεκτρονική πώληση μέσω Twitter είναι πραγματικότητα και η Nissan είναι εκείνη που το κατάφερε, πουλώντας ένα X-Trail με... τιτιβίσματα.

Έχεις Twitter, πάρε Nissan

1.955 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2016)

Για πρώτη φορά πωλήθηκε αυτοκίνητο εξ ολοκλήρου μέσω Twitter από τη Nissan, κάνοντας τη την πρώτη εταιρεία στην Ευρώπη που κατάφερε κάτι τέτοιο. Πως έγινε κάτι τέτοιο;

autotriti team

Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan Antamotor και του πελάτη Raul Escolano, από την πρώτη επαφή έως την τελική απόφαση για την αγορά (μετά από διάστημα έξι ημερών), πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Για την ιστορία, ο @escolano, «έριξε το γάντι» σε αρκετές μάρκες αυτοκινήτων σε όλη την Ισπανία, προκαλώντας να τον υποστηρίξουν στην απόφασή του να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, αποκλειστικά μέσω της χρήσης των κοινωνικών δικτύων. Μάλιστα για τον σκοπό αυτό χρησιμοποίησε το hashtag #compraruncocheportwitter (που στα Ελληνικά σημαίνει «αγορά αυτοκινήτου μέσω Twitter»).
H Nissan με την αντιπροσωπεία της Antamotor στη Λα Κορούνια, εντυπωσίασε τον Escolano για την καινοτόμο προσέγγιση στη διαδικασία, χρησιμοποιώντας τη νέα πλατφόρμα Periscope, προκειμένου να κινηματογραφήσει και να προβάλει το X-Trail στον υποψήφιο αγοραστή, παρουσιάζοντας όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του οχήματος με μια προσωποποιημένη λήψη που μεταδόθηκε με live streaming.
  
Στη συνέχεια, η Nissan διαγωνίστηκε με αντίπαλα μοντέλα σε μια δημοσκόπηση στο Twitter, που διοργανώθηκε από τον Escolano, στην οποία οι followers κλήθηκαν να βαθμολογήσουν τα υποψήφια αυτοκίνητα. Η δημοσκόπηση, η οποία έλαβε 2,6 εκατομμύρια impressions, κατέταξε το X-Trail πρώτο, συγκεντρώνοντας το 43 τοις εκατό των ψήφων, επιδρώντας καταλυτικά στο κλείσιμο της αγοράς για λογαριασμό της Nissan.
Στο πνεύμα της παραπάνω πραγματικά καινοτόμου διαδικασίας αγοράς, η Nissan παρέδωσε τα κλειδιά του X-Trail απευθείας στο σπίτι του Escolano με courier, ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά. Κατόπιν ο πελάτης προσήλθε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της φίρμας στην Ισπανία, όπου και παρέλαβε προσωπικά το νέο του X-Trail.

Ο υποψήφιος αγοραστής χρησιμοποίησε το hashtag #compraruncocheportwitter, που στα Ελληνικά σημαίνει «αγορά αυτοκινήτου μέσω Twitter».

Ο υποψήφιος αγοραστής χρησιμοποίησε το hashtag #compraruncocheportwitter, που στα Ελληνικά σημαίνει «αγορά αυτοκινήτου μέσω Twitter».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »