• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην αρένα του AutoΤρίτη μπαίνουν τα τρία βενζινοκίνητα Crossover, Nissan Juke, Renault Captur και Ford Ecosport. Ποιο θα κερδίσει; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Juke Vs Ecosport Vs Captur

24.481 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/4/2017

Είναι τρία από τα πιο ικανά crossover της μικρής κατηγορίας τα οποία μέσω των αποδοτικών βενζινοκινητήρων τους είναι σε θέση να ξεπεράσουν τα όρια που θέτει η μικρή κατηγορία.

 
Τα crossover έχουν αλλάξει σημαντικά τον αυτοκινητικό χάρτη τα τελευταία χρόνια και συνεχίζουν να αυξάνουν θεαματικά το μερίδιό τους στην αγορά, με τα μικρά αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας να προσπαθούν και εκείνα να αποσπάσουν το ενδιαφέρον από την μικρή κατηγορία. Μπορεί ακόμα τα παραδοσιακά μικρά αυτοκίνητα να αντιστέκονται σθεναρά και να έχουν την μερίδα του λέοντος στην αγορά, ωστόσο οι ολοένα και συχνότερες προσθήκες αυτοκινήτων που συγχωνεύουν τα χαρακτηριστικά της crossover και της πολυχρηστικής (ΜPV) κατηγορίας, έχουν την δική τους αγοραστική σημασία. Συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα των κόμπακτ αυτοκινήτων με ξεχωριστό στυλ, χαμηλή κατανάλωση, πρακτικότητα, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και εκτός δρόμου -υπό προϋποθέσεις- ικανότητες, είναι δεδομένο ότι θα συνεχίσει να αυξάνει τα μερίδια αγοράς της και γι αυτό προστίθενται συνεχώς σε αυτή, νέα μέλη. Εμείς συγκρίνουμε τρία από τα πιο ικανά μικρά crossover κάνοντας «focus» εκτός των άλλων στους ισχυρούς τους βενζινοκινητήρες. Το πιο ισχυρό και πιο νέο σε αυτή τη λίγκα Ford Ecosport με τον EcoBoost κινητήρα του 1,0 λίτρου και των 140 ίππων, συναντά δύο εκ των πρώτων μικρών παικτών της κατηγορίας που μοιράζονται και πολλά κοινά στοιχεία. Πρόκειται για τα Nissan Juke 1,2 DIG-T με 115 ίππους και το Renault Captur 1,2 TCe EDC, με τους 120 ίππους και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.

Σχεδίαση: Προχωρημένο το Juke, πιο off road το EcoSport
Σχεδιαστικά η κατηγορία έχει να επιδείξει πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις και αυτό γιατί σε αυτή την κλίμακα ο ενδιαφερόμενος θέλει κάτι το ξεχωριστό. Το Juke της Nissan είναι το πιο προχωρημένο αισθητικά στην κατηγορία των μικρών crossover και εκφράζει άμεσα τον νεανικό του χαρακτήρα μέσω της σχεδίασης αποτελώντας έναν βασικότατο λόγο για να το επιλέξει κάποιος. Το Juke εντυπωσιάζει με τις δυναμικές έντονες γραμμές και το κουπέ λογικής αμάξωμά του και αν δεν αρέσει σε κάποιον εκ πρώτης, δεν θα του αρέσει ποτέ. Πιο συμβατικό σχεδιαστικά είναι το Captur της Renault το οποίο προβάλλει ένα πιο εκλεπτυσμένο σχεδιαστικό προφίλ μέσω των καμπύλων του αμαξώματός του στο σύνολό του, ενώ κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασής του αποτελούν το φουσκωμένο εμπρός μέρος με τα όμορφα φωτιστικά σώματα και την ξεχωριστή μάσκα της Renault. Το Captur αν και διαθέτει μεγάλη απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.), σχεδιαστικά προσεγγίζει περισσότερο την κατηγορία των MPV πολυχρηστικών οχημάτων. Το νεότερο Ford EcoSport είναι δυναμικό σχεδιαστικά ενώ εκφράζει περισσότερο από τα άλλα δύο την crossover λογική του. Η τετραγωνισμένη λογική της σχεδίασής του το κάνουν να δείχνει πιο σκληροτράχηλο δικαιολογώντας πιο εύκολα τον όρο crossover σε εμφάνιση απέναντι στα άλλα δύο αυτοκίνητα του συγκριτικού. Κύρια στοιχεία της σχεδίασής του αποτελούν η μεγάλη πολυγωνική γρίλια της μάσκας, τα ψηλά τοποθετημένα αλλά μικρά αναλογικά σε διαστάσεις φώτα, τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και η μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών που ανοίγει μονόπλευρα (προς τα αριστερά). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Κώστας Κ

    Θεωρώ ότι ο κινητήρας του Captur 1.2 TCe μαζί με το υπέροχο αυτόματο κιβωτιο υπερτερούν των 140 HP (στην τσίτα) του EcoSport. To ρεπριζ του Ρενώ είναι το κάτι άλλο σε σημείο να μην χρειάζεται χρήση ποτέ manual. Όταν ο κινητήρας βρίσκεται λίγο πάνω από τις 2000 στροφές, αρκεί ένα βαθύ πάτημα στο γκάζι για να εκτοξευτεί. Πραγματικά μ έχει εντυπωσιάσει στον ένα μήνα που το έχω. Για τον χρόνο 0-100 πιστεύω ότι φταίνε οι σχέσεις στο κιβωτιο και το αντισπιν. Έχω την εντύπωση ότι είναι καλύτερο στα ρεπριζ από το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας KIA Cee’d SportsWagon 1600cc auto. Στα μείον οι κλείσεις όταν μπαίνεις με χιλιόμετρα σε κλειστές στροφές που αν έχεις συνηθίσει να οδηγείς χαμηλό αυτοκίνητο σε τρομάζουν χωρίς όμως να υπάρχει κίνδυνος. Θα προτιμούσα δίσκους πίσω, αλλά τα φρένα του ακόμα κι έτσι είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία 100-0 σε 36μ. Θα ήθελα καλύτερη πλευρική στήριξη στα καθίσματα. Γενικά το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για κακούς δρόμους με λακούβες, σαμαράκια και φυσικά σε βατούς χωματόδρομους. Για πιο off road καταστάσεις υπάρχουν αλλά αυτοκίνητα, όχι crossover. Στην πόλη είναι ευκολοδήγητο και ξεκούραστο. Με χρήση eco και χωρίς ανούσια γρήγορα ξεκινήματα η κατανάλωση παραμένει χαμηλά. Η έκδοση που έχω τα έχει όλα, το μόνο που παει έξτρα είναι ο επιλογέας για διαφορετικά τερειν. Μου στοίχισε στην χώρα που βρίσκομαι 15750€. Δεν ξέρω από που προκύπτουν αυτές οι τιμές στην Ελλάδα που βλέπω στο Auto Τρίτη.

     
  • Michael

    Γιατι δεν σχολιαστηκε η χαοδης δαφορα που υπαρχει στις ρεπριζ και μεινατε μονο στο 0-100?