• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί το Civic Type R να παραμένει άγριο, ωμό και μοναδικό σε πολλούς τομείς έναντι του ανταγωνισμού, αλλά είναι και το μοναδικό στη μάρκα που ξεχωρίζει.

Για ποιο Honda αξίζει να είσαι «χοντάκιας» σήμερα;

Διαβάστηκε από 9147 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/8/2019
 

Για ποιο μοντέλο της Honda αξίζει να είσαι ή να γίνεις «χοντάκιας» σήμερα; Εσείς τι λέτε;

Ποια μοντέλα της Honda συνεχίζουν σήμερα την παράδοση της μάρκας που κέρδισε τόσους φανατικούς οπαδούς; Και τι περιμένεις να δεις από τη Honda για να παραμείνεις χοντάκιας;

Που είναι οι εποχές που η Honda άνοιγε στόματα και κρεμούσε σαγόνια με κάθε νέο της μοντέλο; Οι εποχές της μοναδικότητας σε κινητήρες, επιδόσεις, κόφτες στα (βαθιά) κόκκινα και «στριφτερά» αυτοκίνητα είτε είχαν την κίνηση εμπρός είτε πίσω;

Η Honda είναι η μεγαλύτερη ανεξάρτητη μάρκα, η πέμπτη σε μέγεθος παγκοσμίως και η δεύτερη μεγαλύτερη στην Ιαπωνία. Είναι ιστορικά από τους σημαντικότερους κατασκευαστές, όχι μόνο για τα αυτοκίνητά της, αλλά (και κυρίως) για τις μοτοσυκλέτες της, και τις τεχνολογικές της αναζητήσεις, είτε αυτές έχουν να κάνουν με αεροσκάφη, είτε με ρομπότ και τεχνητή νοημοσύνη.

Όμως εδώ και μία δεκαετία η Honda στα αυτοκίνητα έχει εμφανώς αλλάξει πορεία. Ενώ η μάρκα ήταν καινοτόμος και πρωτοπόρος στα υβριδικά και υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα, σήμερα δεν πρωταγωνιστεί στις εξελίξεις αυτών των τεχνολογιών. Είναι μάλλον απούσα.

Και όχι, δεν είναι επειδή έχει στραφεί στις επιδόσεις και τα σπορ αυτοκίνητα. Αντίθετα, έχει απομακρυνθεί και από αυτά. Μοντέλα όπως τα Integra Type R, το S2000 και τα απίθανα Civic σήμερα επιβιώνουν μόνο μέσα από την κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου της μάρκας, χωρίς σχέδια για αναβίωσή τους. Μπορεί το Civic Type R να παραμένει άγριο, ωμό και μοναδικό σε πολλούς τομείς έναντι του ανταγωνισμού, αλλά είναι και το μοναδικό στη μάρκα που ξεχωρίζει.

Και μόνο στο τεχνικό κομμάτι. Το Civic στις δύο τελευταίες γενιές έχει επικριθεί για τις σχεδιαστικές του επιλογές, που είναι μεν τολμηρές, δεν είναι όμως και αποδεκτές από ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς. Η σχεδιαστική γλώσσα της Honda δεν έχει κάτι να δείξει και στο μικρό μοντέλο της μάρκας, αφού το Jazz παραμένει ένα πολυχρηστικό μικρό, με μάλλον συγκρατημένη, αν όχι βαρετή σχεδίαση. Τα SUV είναι πιο ενδιαφέροντα, όμως που είναι σήμερα τα μοντέλα που άφησαν ιστορία για την όμορφή τους σχεδίαση; Μοντέλα όπως το Prelude ή το Accord στις προηγούμενες γενιές του; Μοντέλα όπως το S2000 ή και το Civic της δεκαετίας του 90.

Ποιο μοντέλο της Honda σήμερα μπορεί να σε κάνει χοντάκια; Ποιο μοντέλο είναι αυτό που αξίζει τον θαυμασμό σου; Και τελικά τι περιμένει ένας χοντάκιας από τη Honda για να δικαιωθεί; Ποιο μοντέλο, ποια κατεύθυνση της μάρκας;

Tags: HONDA
 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Και Μάλτα και Μαγιόρκα στην Ελλάδα!

Δοκιμή: Νέο Mitsubishi Outlander PHEV

Αποκλειστικό: Νέα Audi Q4 Sportback & Audi Q6

Μια στραβοτιμονιά και το «άτι» πάει για σκραπ

Η κίνηση στους δρόμους

Νίκη Vettel 392 μέρες μετά, 1-2 η Ferrari!

Καλείς την τροχαία: Καρφί ή σκεπτόμενος πολίτης;

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

Φάκελος Yaris: Ποιο είναι το best του best;

Δοκιμή: Ford Focus Vignale

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes GLA

Τελικά, στα SUV το μέγεθος μετράει;

Video: Nέο Hyundai i30 N Project C

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

περισσότερα »