ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Προσιτά αυτοκίνητα «γιοκ» στη Γενεύη;

5.251 Επισκέψεις στο άρθρο (14/4/2018)

Γιατί η Γενεύη φέτος ήταν γεμάτη πρωτότυπα και υπεραυτοκίνητα; Που είναι τα «φυσιολογικά» αυτοκίνητα που μας ενδιαφέρουν;

autotriti team

Που είναι τα αυτοκίνητα που αγοράζουμε εμείς; Γιατί η Γενεύη φέτος ήταν γεμάτη πρωτότυπα, τίγκα στα υπεραυτοκίνητα, αλλά είχε τόσο λίγα μοντέλα από αυτά που είναι στην πραγματικότητα τα «δικά» μας αυτοκίνητα;

Μια βόλτα στην φετινή έκθεση της Γενεύης και το μάτι δεν χόρταινε να βλέπει καταπληκτικά αυτοκίνητα. Από απίστευτα supercars μέχρι διαστημικά ηλεκτροκίνητα «όπλα» η Γενεύη είχε πολύ «πράμα». Όμως αυτά τα «αυτοκίνητα» δεν πρόκειται να τα αγοράσει ποτέ κανείς. Ή σχεδόν κανείς. Εδώ που τα λέμε τα περισσότερα δεν θα τα ξαναδούμε ποτέ αφού είναι απλά πρωτότυπα ή σπουδές. Τα αυτοκίνητα που θα αγοράσουμε όλοι οι υπόλοιποι, που είναι;

Στο σύνολο 65 αυτοκινήτων που κοσμούσαν το σαλόνι σε πρώτη παρουσίαση, μόλις τα έντεκα ήταν «φυσιολογικά», αυτοκίνητα δηλαδή που θα μπορέσει να αγοράσει ο περισσότερος κόσμος. Ποια;

Τα προσιτά αυτοκίνητα που είδαμε ήταν το νέο Kia Ceed και η στέισον έκδοση Sportswagon, το Citroen Berlingo Multispace, το Honda CRV, το Hyundai Santa Fe, το Hyundai Kona EV (και πιθανώς και το Nexo με το υδρογόνο, όταν παραχθεί), το Peugeot 508 και το νέο Toyota Auris.

Ένα κλικ πιο πάνω σε τιμή, είδαμε νέα Mercedes A-Class και Lexus UX, ΒΜW X4, Audi A6, Jaguar I-Pace και Volvo V60.

Λίγα δεν είναι; Ειδικά σε σχέση με το χαμό που γινόταν στα πρωτότυπα, ηλεκτρικά ή όχι, και τα υπεραυτοκίνητα. Γιατί τόσα λίγα;

Η πιθανότερη απάντηση είναι ότι βρισκόμαστε σε μεταβατική φάση. Ότι οι κατασκευαστές έχουν πέσει με τα μούτρα στην ηλεκτροκίνηση και θέλουν να δείξουν πόσο μπροστά είναι σε σχέση με τους άλλους, σε μία κούρσα που δείχνει ότι ο πρώτος θα είναι και ο καλύτερος. Δείχνει ότι τα συμβατικά αυτοκίνητα έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα γιατί οι κατασκευαστές πιστεύουν ότι δεν εντυπωσιάζουν χωρίς ηλεκτρικά μαραφέτια, μπαταρίες, φορτιστές και ότι άλλο τα κάνει να ακούγονται ή να μοιάζουν με κινητά τηλέφωνα.

Φυσικά τα λανσαρίσματα των αυτοκινήτων αυτών συνεχίζουν πέρα από τις εκθέσεις, κανονικά, ή με λίγη καθυστέρηση, και πάλι γιατί όλα γίνονται περιμένοντας την ηλεκτροκίνηση. Λες και η αγορά θα περιμένει την ηλεκτροκίνηση για να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο.

Εσείς θα περιμένετε; Έχετε σκοπό να ακολουθήσετε τους κατασκευαστές στη λογική της αναμονής για «κάτι καλύτερο» όταν υπάρχουν σήμερα τόσα μοντέλα; Και τελικά φοβάστε μήπως με το βλέμμα στραμμένο στην ηλεκτροκίνηση, οι κατασκευαστές αμελούν την εξέλιξη ή την ποιότητα των συμβατικών; Τι λέτε;

Hyundai
NISSAN