ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Google: Οι top 10 μάρκες αυτοκινήτου που «γκουγκλάρουν» οι Έλληνες το 2025

 Σχολιάστε 
1.864 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2025)
Google: Οι top 10 μάρκες αυτοκινήτου που «γκουγκλάρουν» οι Έλληνες το 2025
3 Φωτογραφίες »

Αυτές τις μάρκες ψάχνουν οι Έλληνες φέτος στη Google.
BMW, Toyota, Honda, Ford & Peugeot στην πεντάδα
Σταθεροί παίκτες με σημαντική παρουσία κλείνουν την δεκάδα.
Τι δείχνει το Google Trends για τη συμπεριφορά των καταναλωτών;

autotriti team

Αυτές τις μάρκες ψάχνουν οι Έλληνες φέτος στη Google

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Google Trends, οι αναζητήσεις για αυτοκίνητα στην Ελλάδα παρουσιάζουν σημαντική αύξηση το 2025 με κορυφαίες σε απήχηση SUV, υβριδικές και value-for-money επιλογές. Αναλύσαμε λοιπόν τα δεδομένα της Google από την 1η Ιανουαρίου 2025 έως και σήμερα, και σας παρουσιάζουμε ποιες μάρκες αναζητήθηκαν περισσότερο από το ελληνικό κοινό, πού στρέφεται το ενδιαφέρον των οδηγών και ποιες εταιρείες κερδίζουν τον ψηφιακό αγώνα εντυπώσεων.

Ποιο Μέσο Αυτοκινήτου αναζητούν περισσότερο οι καταναλωτές;

Με βάση τα Google Trends, το autotriti βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων όσoν αφορά τους καταναλωτές που ψάχνουν μέσο ενημέρωσης για αγορά αυτοκινήτου, όντας πρώτο σε δημοτικότητα μεταξύ των ελληνικών site αυτοκινήτου με μερίδιο 80% στις αναζητήσεις και τη διαφορά από το δεύτερο μέσο να ξεπερνά τις 50 μονάδες!

BMW, Toyota, Honda, Ford & Peugeot στην πεντάδα

Η BMW ήταν η μάρκα με τη μεγαλύτερη μέση δημοτικότητα στην Ελλάδα, καταγράφοντας κορυφαίες τιμές καθ΄ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου. Είτε πρόκειται για το δυναμικό design, είτε για τις ισχυρές καμπάνιες, η BMW βρίσκεται σταθερά στο μικροσκόπιο των χρηστών του διαδικτύου και της Google.

Ακολουθεί πολύ κοντά η Toyota, με εξαιρετικά σταθερή απόδοση και χωρίς απότομες πτώσεις – στοιχείο που υποδηλώνει διαρκές ενδιαφέρον που προκύπτει από την αξιοπιστία που παραδοσιακά φημίζεται η μάρκα. Παράλληλα είναι λογικό να προκύπτει αυτό το αποτέλεσμα καθώς η Τoyota είναι πρώτη στις πωλήσεις με μεγάλη διαφορά. Έντονο παραμένει το ενδιαφέρον για τα υβριδικά και τα SUV μοντέλα της, όπως τα YarisCorolla, Yaris Cross και RAV4.

Αν και δεν βρίσκεται τόσο ψηλά σε πωλήσεις, η Honda βρέθηκε στην 3η θέση του μέσου όρου αναζητήσεων οι χρήστες της Google φαίνεται να εμπιστεύονται τη φήμη της Honda για αξιοπιστία, τεχνολογία και υβριδικά συστήματα, όπως αποτυπώνεται στην αυξανόμενη αναζήτηση μοντέλων όπως το HR-V, το Civic ή το ZR-V . Στην 4η θέση η Ford σημειώνει θεαματικές αιχμές του Google Trends πιθανόν λόγω προσφορών - χρηματοδοτικών με πολύ καλούς όρους ή νέων λανσαρισμάτων όπως το Puma Gen-E και το Explorer.  Όσον αφορά την Peugeot, με μοντέλα όπως τo 2008 που είναι ο πρωταθλητής των πωλήσεων για το 2025, το δημοφιλές 208 και το νεότερο 3008 που είναι «all-rounders» κατάφερε να κλειδώσει την 5η θέση των πιο δημοφιλών αναζητήσεων.

Σταθεροί παίκτες με σημαντική παρουσία κλείνουν την δεκάδα

Η Mercedes-Benz βρίσκεται στην 6η θέση, γεγονός που ίσως εκπλήσσει, αλλά εξηγείται από τη λιγότερη αναζήτηση «καθημερινών» μοντέλων και την εστίαση σε πιο premium κατηγορίες όπως η E-Class.

Η Audi, αν και χαμηλότερα από BMW και Mercedes σε αναζητήσεις, καταλαμβάνει την 7η θέση, δείχνοντας ότι το κοινό συνεχίζει να τη συνδέει με τεχνολογική υπεροχή και premium χαρακτήρα. Αναζητήσεις όπως Audi Q3 hybrid και Audi A3 είναι ενδεικτικές.

Στην 8η θέση, η Hyundai κερδίζει κοινό με το ισχυρό value-for-money, όπως το Kona ή το Tucson. Η κορεάτικη φίρμα παρουσιάζει σταθερά αυξανόμενο ψηφιακό αποτύπωμα.

Στη 9η θέση, η Suzuki επιβεβαιώνει τη δυναμική της ως μια από τις πιο «ψαγμένες» επιλογές για όσους θέλουν αξιοπιστία και οικονομία, ειδικά στην κατηγορία των compact SUV. Μοντέλα όπως το Vitara που μόλις ανανεώθηκε και το S-Cross Hybrid φαίνεται να προκαλούν σταθερό ενδιαφέρον, τόσο σε αναζητήσεις όσο και σε προθέσεις αγοράς.

Τέλος, η Fiat στην 10η θέση διατηρεί παρουσία κυρίως μέσω μοντέλων πόλης όπως το 500 που αναμένεται η νέα του γενιά βασισμένη στο 500e και το νέο Grande Panda, με αναζητήσεις που σχετίζονται με φθηνές, ευέλικτες λύσεις ιδανικές για αστική χρήση – κυρίως σε συνδυασμό με λέξεις-κλειδιά όπως «μικρό αυτοκίνητο», «τιμή» και «κατανάλωση».

Τι δείχνει το Google Trends για τη συμπεριφορά των καταναλωτών;

  1. Τα SUV κυριαρχούν – Οι περισσότερες αναζητήσεις συνδέονται με μοντέλα SUV, κυρίως της B κατηγορίας.
  2. Το ενδιαφέρον για υβριδικά/ηλεκτρικά ανεβαίνει – Αναζητήσεις για Toyota, Peugeot και Ford συνοδεύονται συχνά από λέξεις όπως «Hybrid», «Electric», «Plug-in».
  3. Περισσότεροι χρήστες αναζητούν τιμές και μεταχειρισμένα, κάτι που αποτυπώνει την αυξημένη ανάγκη για value-for-money επιλογές στην αγορά.
Το Google Trends είναι ο καθρέφτης της πρόθεσης αγοράς. Αν και δεν σημαίνει απαραίτητα ότι όλα τα «γκουγκλαρισμένα» αυτοκίνητα αγοράζονται, μας δίνει πολύτιμα στοιχεία για το τι σκέφτεται και ψάχνει ο Έλληνας οδηγός.

Autotriti.gr
Ranger phev