" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία των κατασκόπων μας μάς προϊδεάζει για το πως θα μοιάζει η νέα εμπροσθιοκίνητη BMW Σειρά 1 Sedan.

Η BMW Σειρά 1 hatchback πιθανό να αφήσει την πισωκίνηση πλατφόρμα από το 2017.

H BMW Σειρά 1 Sedan το 2017

Διαβάστηκε από 12416 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/9/2013

Σύμφωνα με τελευταία δημοσιεύματα, η BMW αναπτύσσει τη νέα Σειρά 1 Sedan, η οποία θα χρησιμοποιεί την εμπροσθιοκίνητη πλατφόρμα UKL και εικάζεται ότι θα είναι έτοιμη το 2017.

 
Η BMW εκμεταλλεύεται προϊοντικά το γεγονός ότι η νέα BMW Σειρά 3 είναι η ογκωδέστερη όλων των εποχών (π.χ. 270 χλστ. μακρύτερη από την 1η γενιά ή 165 χλστ. από την E46 της 4ης γενιάς) και ετοιμάζει πλέον για πρώτη φορά στην ιστορία, μια sedan έκδοση και για τη BMW Σειρά 1. Το νέο αυτό μοντέλο θα ανταγωνιστεί τα δύο νέα μικρομεσαία σεντάν, το νέο Audi A3 sedan και τη σεντάν εκδοχή της νέας Mercedes A-Class (CLA).

Το νέο αυτό μοντέλο θα βασιστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα UKL (Unter Klasse) ή αλλιώς NES (New Entry-level Sedan), ενώ τελικά θα ξεκινήσει στο μέλλον να τοποθετείται και στη Σειρά 3 Sedan. Η πλατφόρμα UKL θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της κάτω από το νέο Mini, το οποίο θα βρίσκεται στο Σαλόνι του Λος Αντζελες.

Η σχεδιαστική προσέγγιση της νέας Σειρά 1 sedan θα κάνει μια μίξη των γνώριμων μοτίβων των δύο κύριων μοντέλων της BMW: Το εμπρόσθιο τμήμα λοιπόν του αυτοκινήτου θα μεταφερθεί αυτούσιο από αυτό της 3θυρης και 5θυρης BMW Σειρά 1, ενώ το καπό θα έχει τις γνωστές μακρύτερες από το συνηθισμένο διαστάσεις, όπως σε όλες τις BMW. Στο πίσω μέρος από την άλλη πλευρά, θα έχουμε μια μικρότερη εκδοχή του αντίστοιχου τμήματος της «3άρας», με την οροφή να πέφτει ομαλά πάνω στο πορτμπαγκάζ και την οριζόντια νεύρωση στο ύψος των χειρολαβών, να τονίζει τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου.