Η νέα πρόταση της FIA δεν καλύπτει το κόκπιτ αλλά το ύψος του φτάνει πιο ψηλά από το κράνος του οδηγού.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα πρόταση της FIA δεν καλύπτει το κόκπιτ αλλά το ύψος του φτάνει πιο ψηλά από το κράνος του οδηγού.

Η ασπίδα της F1

3.374 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2017)

Η FIA παρουσίασε μία διαφορετική προσέγγιση στο κομμάτι της προστασίας για τα κεφάλια των οδηγών που θέλει να εισαγάγει αλλά οι αντιδράσεις συνεχίζονται τόσο από τις ομάδες όσο και από τους οπαδούς του αθλήματος.

Την Παρασκευή πριν το Κινέζικο Grand Prix η FIA έδειξε στους οδηγούς μια νέα μορφή της λύσης για την προστασία του κεφαλιού του οδηγού.

Το Shield δεν περιορίζεται μόνο γύρω από τον οδηγό αλλά ξεκινάει από πιο μπροστά ώστε να έχει μικρή κλίση.

Το Shield δεν περιορίζεται μόνο γύρω από τον οδηγό αλλά ξεκινάει από πιο μπροστά ώστε να έχει μικρή κλίση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εδώ, για πρώτη φορά, ο Giorgio Piola δείχνει το πώς θα δείχνει αυτή η λύση πάνω σε ένα τυπικό μονοθέσιο του 2017.

Το Shield όπως ονομάζεται δεν είναι τοποθετημένο τόσο κοντά στο κόκπιτ όπως ήταν τα Halo και Aeroscreen των Ferrari Και RedBull αντίστοιχα αλλά ξεκινάει πολύ πιο μπροστά από αυτά, σχεδόν από τη μέση της μύτης.

Το κυρτό διαφανές πάνελ από το οποίο αποτελείται δεν καλύπτει το κόκπιτ αλλά το τελείωμά του είναι πιο ψηλά από ότι το κράνος του οδηγού.Οι δοκιμές έδειξαν ότι το σύστημα αυτό είναι αποτελεσματικό για μικρά αντικείμενα αλλά όχι για μεγάλα όπως ένας τροχός. Ωστόσο, επειδή υπάρχουν αντιδράσεις, τόσο από ομάδες όσο και από τους fans σχετικά με την εμφάνιση του Halo, το Shield προτάθηκε ως μια συμβιβαστική λύση.

Κάποιοι οδηγοί όπως ο Massa ο οποίος είχε κινδυνεύσει να σκοτωθεί αφότου χτυπήθηκε στο κεφάλι από ένα κομμάτι ανάρτησης κατά τη διάρκεια του Ουγγρικού Grand Prix εμφανίστηκαν θετικά διατεθειμένοι απέναντι στο νέο αυτό σύστημα ενώ κάποιοι άλλο θεωρούν ότι δε χρειάζεται.

Οι ομάδες και η FIA έχουν συμφωνήσει στην εισαγωγή κάποιου είδους προστασίας για το κόκπιτ για την επόμενη σαιζόν αλλά δεν έχει υπάρξει ακόμα συμφωνία σχετικά με το ποια επιλογή θα ακολουθηθεί.

Προκειμένου να εισαχθεί κάποιο σύστημα προστασίας πρέπει να υπάρξει πλειοψηφία μέχρι το τέλος αυτού του μήνα αλλιώς προκειμένου να εφαρμοστεί κάποια τέτοια λύση θα χρειαστεί απόλυτη ομοφωνία κάτι που δε φαίνεται να είναι εφικτό με τα μέχρι τώρα δεδομένα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto