Η 2η γενιά του υβριδικού συστήματος κίνησης, γνωστού ως Hybrid Synergy Drive (HSD), ήρθε μαζί με το δεύτερης γενιάς Prius το 2003.

To σοφιστικέ κιβώτιο πολλαπλών αξόνων, που λειτουργεί σαν CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης) χαρακτηρίζει το υβριδικό σύστημα της Toyota.

2009 - 3η γενιά υβριδικής τεχνολογίας Toyota

21.616 Επισκέψεις στο άρθρο

Ακολουθώντας την εξελικτική διαδικασία η 3η γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota ήταν ακόμη πιο αποδοτική, αλλά ταυτόχρονα και πιο οικονομική. Έτσι ο κινητήρας από το 1,5 έφτασε στο 1,8 λτ. με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει στα 136 άλογα (+22%) και τις εκπομπές CO2 να πέφτουν στα 89 γρ./χλμ. (-14%). Το 90% των τμημάτων του υβριδικού συστήματος ήταν νέα με την ταχύτητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης να ανεβαίνει στα 50 χλμ./ώρα. Η λειτουργία παραμετροποίησης εκτός από αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για μέχρι 3 χλμ., περιελάμβανε επιλογή Eco με έμφαση στην οικονομία και Sport, που τόνιζε τις επιδόσεις. Σε αυτή την γενιά της HSD εμφανίζεται για πρώτη φορά και η Plug-In επιλογή για φόρτιση των μπαταριών από την πρίζα και ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 35 χλμ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto