Με ξεχωριστό στυλ, πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, μεγάλους χώρους αλλά και με ήπια υβριδικούς κινητήρες EcoBoost, τo νέο Ford Puma ήρθε για να δώσει νέα έννοια στον όρο «περιπέτεια» στα μικρά crossover
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με ξεχωριστό στυλ, πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, μεγάλους χώρους αλλά και με ήπια υβριδικούς κινητήρες EcoBoost, τo νέο Ford Puma ήρθε για να δώσει νέα έννοια στον όρο «περιπέτεια» στα μικρά crossover. Και σε έκδοση ST με 200 άλογα!

Ford Puma

2.664.678 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Αν και το όνομα Puma μας φέρνει στη μνήμη το ιδιαίτερο αισθητικά κουπέ που είχε λανσάρει μία φορά και έναν καιρό η Ford, πλέον η αυτοκινητοβιομηχανία «χορεύει» στους ρυθμούς των SUV/Crossover οχημάτων. Έτσι η Ford προχώρησε στη δημιουργία του συγκεκριμένου μοντέλου, το οποίο μπήκε στην κατηγορία των μικρών crossover.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

 


Αυτοί που βλέποντας το μήκους 4,19 μέτρων Puma το συνδέσουν με το Fiesta δεν κάνουν λάθος. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται την ίδια βάση, ενώ αρκετά κοινά χαρακτηριστικά υπάρχουν και στο κομμάτι του styling. Αν και το εμπρόσθιο μέρος χαρακτηρίζεται από αρκετές καμπύλες, οι δυναμικές γραμμές στο καπό, η ευρεία γρίλια και η αμέσως πιο μικρή ακριβώς από κάτω, δίνουν τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται για να προσδώσουμε στο Puma τον χαρακτηρισμό «σπορτίφ». Μάλιστα από το λανσάρισμα του συνοδεύεται από την έκδοση ST-Line που τονίζει ακόμα περισσότερο τον προηγούμενο χαρακτηρισμό. Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι καμπύλες συνεχίζουν να δίνουν το παρών, όπως και οι ζάντες 18 ή 19 ιντσών (ST-Line), ενώ στην «ουρά» βλέπουμε την υπογραφή των φωτιστικών σωμάτων να διακόπτεται από την πόρτα του χώρου αποσκευών στην κορυφή της οποίας έχει εγκατασταθεί μία μικρή αεροτομή.



Μένοντας στο πίσω μέρος και περνώντας ταυτόχρονα στο εσωτερικό, η Ford αναφέρει ότι το νέο της μοντέλο προσφέρει χωρητικότητα 456 λίτρων στο πορτμπαγκάζ, που το χρίζει ηγέτη της κατηγορίας στο συγκεκριμένο τομέα. Σε αυτό βοηθάει και το διπλό πάτωμα (με 3 διαφορετικές θέσεις ανάλογα τις μεταφορικές ανάγκες) και ο έξτρα αποθηκευτικός χώρος 80 λίτρων (MegaBox) του χώρου αποσκευών, ο οποίος μάλιστα έχει δυνατότητα αποστράγγισης (άρα και είναι πιο εύκολο να τον καθαρίσεις).
Από εκεί και πέρα, πιο μπροστά στην καμπίνα ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών βρίσκεται πίσω από το πολυχρηστικό flat bottom τιμόνι, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης φιλοξενείται σε μία  εργονομική λειτουργικά οθόνη αφής 8 ιντσών. Κατά τα άλλα, το επίπεδο ποιότητας κατασκευής και υλικών κρίνεται πολύ καλό, ενώ στα θετικά συγκαταλέγεται και η μοντέρνα σχεδίασή του.


 
Στο κομμάτι της τεχνολογίας και του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας η Ford εκτός από τα... κλασικά πλέον συστήματα όπως το ενεργό cruise control, το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το σύστημα ανίχνευσης πεζών και το σύστημα διατήρησης λωρίδας, έχει εξοπλίσει το νέο της μέλος ανάλογα την έκδοση με το αυτόνομο σύστημα CoPilot360, μία κάμερα 180 μοιρών και όλες τις δυνατότητες διασυνδεσιμότητας, ενώ όλες οι εκδόσεις από τη βασική του διαθέτουν λειτουργία μασάζ στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού
Ειδικότερα, αναφορικά με τον εξοπλισμό του, να αναφερθεί στο σημείο αυτό πως η Ford Motor Ελλάς προσφέρει δωρεάν επιπλέον εξοπλισμό αξίας έως και 930 ¤, έτσι ώστε όλες οι εκδόσεις του να διαθέτουν στο στάνταρ εξοπλισμό τους προβολείς LED, έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3ΆΆ και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Συγκεκριμένα, όλες οι εκδόσεις Titanium διαθέτουν επιπλέον εμπρός προβολείς LED, έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3ΆΆ και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, συνολικής αξίας 930¤, οι εκδόσεις ST-Line, είτε με κινητήρα πετρελαίου, είτε με αυτόματο κιβώτιο, διαθέτουν επιπλέον αυτόματο κλιματισμό (EATC), υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, συνολικής αξίας 664¤, η έκδοση ST-Line με κινητήρα 1.0L EcoBoost 125PS MHEV διαθέτει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό αξίας 400¤, και τέλος, οι εκδόσεις ST-Line X & ST-Line V, διαθέτουν επιπλέον το σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων (BLIS), το Adaptive Cruise Control και το Auto Park Assist, συνολικής αξίας 868¤.


 
Η ισχύς του Ford Puma προέρχεται από έναν τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα 1,0 λίτρου συνδυασμένο με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Το εν λόγω μοτέρ προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος με 125 και 155 ίππους αντίστοιχα, με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στον εμπρόσθιο άξονα. Επιπρόσθετα, υπάρχει η επιλογή του ίδιου κινητήρα χωρίς το ήπια υβριδικό σύστημα με απόδοση 125 ίππων, ενώ η γκάμα ολοκληρώνεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,5 λτ. Ecoblue που προσφέρει 120 ίππους. Τελευταία προσθήκη, στην κορυφή των επιλογών, το Puma ST με τον τρικύλινδρο 1.500άρη turbo βενζίνης των 200 ίππων, ως δάνειο από Fiesta ST. Να σημειωθεί ότι για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχουν δύο επιλογές: ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το 7άρι DCT αυτόματο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη.

Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Ford, έτσι και το Puma καλύπτεται με 8 ετών εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, ενώ η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω του χρηματοδοτικού πρόγράμματος Ford Εύκολα με σταθερό ονομαστικό επιτόκιο 1,99%.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

peugeot
NISSAN