8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με ξεχωριστό στυλ, πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, μεγάλους χώρους αλλά και με ήπια υβριδικούς κινητήρες EcoBoost, τo νέο Ford Puma ήρθε για να δώσει νέα έννοια στον όρο «περιπέτεια» στα μικρά crossover. Και σε έκδοση ST με 200 άλογα!
Ford Puma
2.691.071 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Αν και το όνομα Puma μας φέρνει στη μνήμη το ιδιαίτερο αισθητικά κουπέ που είχε λανσάρει μία φορά και έναν καιρό η Ford, πλέον η αυτοκινητοβιομηχανία «χορεύει» στους ρυθμούς των SUV/Crossover οχημάτων. Έτσι η Ford προχώρησε στη δημιουργία του συγκεκριμένου μοντέλου, το οποίο μπήκε στην κατηγορία των μικρών crossover.
Αυτοί που βλέποντας το μήκους 4,19 μέτρων Puma το συνδέσουν με το Fiesta δεν κάνουν λάθος. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται την ίδια βάση, ενώ αρκετά κοινά χαρακτηριστικά υπάρχουν και στο κομμάτι του styling. Αν και το εμπρόσθιο μέρος χαρακτηρίζεται από αρκετές καμπύλες, οι δυναμικές γραμμές στο καπό, η ευρεία γρίλια και η αμέσως πιο μικρή ακριβώς από κάτω, δίνουν τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται για να προσδώσουμε στο Puma τον χαρακτηρισμό «σπορτίφ». Μάλιστα από το λανσάρισμα του συνοδεύεται από την έκδοση ST-Line που τονίζει ακόμα περισσότερο τον προηγούμενο χαρακτηρισμό. Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι καμπύλες συνεχίζουν να δίνουν το παρών, όπως και οι ζάντες 18 ή 19 ιντσών (ST-Line), ενώ στην «ουρά» βλέπουμε την υπογραφή των φωτιστικών σωμάτων να διακόπτεται από την πόρτα του χώρου αποσκευών στην κορυφή της οποίας έχει εγκατασταθεί μία μικρή αεροτομή.
Μένοντας στο πίσω μέρος και περνώντας ταυτόχρονα στο εσωτερικό, η Ford αναφέρει ότι το νέο της μοντέλο προσφέρει χωρητικότητα 456 λίτρων στο πορτμπαγκάζ, που το χρίζει ηγέτη της κατηγορίας στο συγκεκριμένο τομέα. Σε αυτό βοηθάει και το διπλό πάτωμα (με 3 διαφορετικές θέσεις ανάλογα τις μεταφορικές ανάγκες) και ο έξτρα αποθηκευτικός χώρος 80 λίτρων (MegaBox) του χώρου αποσκευών, ο οποίος μάλιστα έχει δυνατότητα αποστράγγισης (άρα και είναι πιο εύκολο να τον καθαρίσεις).
Από εκεί και πέρα, πιο μπροστά στην καμπίνα ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών βρίσκεται πίσω από το πολυχρηστικό flat bottom τιμόνι, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης φιλοξενείται σε μία εργονομική λειτουργικά οθόνη αφής 8 ιντσών. Κατά τα άλλα, το επίπεδο ποιότητας κατασκευής και υλικών κρίνεται πολύ καλό, ενώ στα θετικά συγκαταλέγεται και η μοντέρνα σχεδίασή του.
Στο κομμάτι της τεχνολογίας και του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας η Ford εκτός από τα... κλασικά πλέον συστήματα όπως το ενεργό cruise control, το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το σύστημα ανίχνευσης πεζών και το σύστημα διατήρησης λωρίδας, έχει εξοπλίσει το νέο της μέλος ανάλογα την έκδοση με το αυτόνομο σύστημα CoPilot360, μία κάμερα 180 μοιρών και όλες τις δυνατότητες διασυνδεσιμότητας, ενώ όλες οι εκδόσεις από τη βασική του διαθέτουν λειτουργία μασάζ στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού
Ειδικότερα, αναφορικά με τον εξοπλισμό του, να αναφερθεί στο σημείο αυτό πως η Ford Motor Ελλάς προσφέρει δωρεάν επιπλέον εξοπλισμό αξίας έως και 930 ¤, έτσι ώστε όλες οι εκδόσεις του να διαθέτουν στο στάνταρ εξοπλισμό τους προβολείς LED, έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3ΆΆ και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Συγκεκριμένα, όλες οι εκδόσεις Titanium διαθέτουν επιπλέον εμπρός προβολείς LED, έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3ΆΆ και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, συνολικής αξίας 930¤, οι εκδόσεις ST-Line, είτε με κινητήρα πετρελαίου, είτε με αυτόματο κιβώτιο, διαθέτουν επιπλέον αυτόματο κλιματισμό (EATC), υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, συνολικής αξίας 664¤, η έκδοση ST-Line με κινητήρα 1.0L EcoBoost 125PS MHEV διαθέτει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό αξίας 400¤, και τέλος, οι εκδόσεις ST-Line X & ST-Line V, διαθέτουν επιπλέον το σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων (BLIS), το Adaptive Cruise Control και το Auto Park Assist, συνολικής αξίας 868¤.
Η ισχύς του Ford Puma προέρχεται από έναν τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα 1,0 λίτρου συνδυασμένο με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Το εν λόγω μοτέρ προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος με 125 και 155 ίππους αντίστοιχα, με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στον εμπρόσθιο άξονα. Επιπρόσθετα, υπάρχει η επιλογή του ίδιου κινητήρα χωρίς το ήπια υβριδικό σύστημα με απόδοση 125 ίππων, ενώ η γκάμα ολοκληρώνεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,5 λτ. Ecoblue που προσφέρει 120 ίππους. Τελευταία προσθήκη, στην κορυφή των επιλογών, το Puma ST με τον τρικύλινδρο 1.500άρη turbo βενζίνης των 200 ίππων, ως δάνειο από Fiesta ST. Να σημειωθεί ότι για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχουν δύο επιλογές: ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το 7άρι DCT αυτόματο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη.
Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Ford, έτσι και το Puma καλύπτεται με 8 ετών εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, ενώ η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω του χρηματοδοτικού πρόγράμματος Ford Εύκολα με σταθερό ονομαστικό επιτόκιο 1,99%.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αυτοί που βλέποντας το μήκους 4,19 μέτρων Puma το συνδέσουν με το Fiesta δεν κάνουν λάθος. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται την ίδια βάση, ενώ αρκετά κοινά χαρακτηριστικά υπάρχουν και στο κομμάτι του styling. Αν και το εμπρόσθιο μέρος χαρακτηρίζεται από αρκετές καμπύλες, οι δυναμικές γραμμές στο καπό, η ευρεία γρίλια και η αμέσως πιο μικρή ακριβώς από κάτω, δίνουν τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται για να προσδώσουμε στο Puma τον χαρακτηρισμό «σπορτίφ». Μάλιστα από το λανσάρισμα του συνοδεύεται από την έκδοση ST-Line που τονίζει ακόμα περισσότερο τον προηγούμενο χαρακτηρισμό. Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι καμπύλες συνεχίζουν να δίνουν το παρών, όπως και οι ζάντες 18 ή 19 ιντσών (ST-Line), ενώ στην «ουρά» βλέπουμε την υπογραφή των φωτιστικών σωμάτων να διακόπτεται από την πόρτα του χώρου αποσκευών στην κορυφή της οποίας έχει εγκατασταθεί μία μικρή αεροτομή.
Μένοντας στο πίσω μέρος και περνώντας ταυτόχρονα στο εσωτερικό, η Ford αναφέρει ότι το νέο της μοντέλο προσφέρει χωρητικότητα 456 λίτρων στο πορτμπαγκάζ, που το χρίζει ηγέτη της κατηγορίας στο συγκεκριμένο τομέα. Σε αυτό βοηθάει και το διπλό πάτωμα (με 3 διαφορετικές θέσεις ανάλογα τις μεταφορικές ανάγκες) και ο έξτρα αποθηκευτικός χώρος 80 λίτρων (MegaBox) του χώρου αποσκευών, ο οποίος μάλιστα έχει δυνατότητα αποστράγγισης (άρα και είναι πιο εύκολο να τον καθαρίσεις).
Από εκεί και πέρα, πιο μπροστά στην καμπίνα ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών βρίσκεται πίσω από το πολυχρηστικό flat bottom τιμόνι, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης φιλοξενείται σε μία εργονομική λειτουργικά οθόνη αφής 8 ιντσών. Κατά τα άλλα, το επίπεδο ποιότητας κατασκευής και υλικών κρίνεται πολύ καλό, ενώ στα θετικά συγκαταλέγεται και η μοντέρνα σχεδίασή του.
Στο κομμάτι της τεχνολογίας και του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας η Ford εκτός από τα... κλασικά πλέον συστήματα όπως το ενεργό cruise control, το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το σύστημα ανίχνευσης πεζών και το σύστημα διατήρησης λωρίδας, έχει εξοπλίσει το νέο της μέλος ανάλογα την έκδοση με το αυτόνομο σύστημα CoPilot360, μία κάμερα 180 μοιρών και όλες τις δυνατότητες διασυνδεσιμότητας, ενώ όλες οι εκδόσεις από τη βασική του διαθέτουν λειτουργία μασάζ στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού
Ειδικότερα, αναφορικά με τον εξοπλισμό του, να αναφερθεί στο σημείο αυτό πως η Ford Motor Ελλάς προσφέρει δωρεάν επιπλέον εξοπλισμό αξίας έως και 930 ¤, έτσι ώστε όλες οι εκδόσεις του να διαθέτουν στο στάνταρ εξοπλισμό τους προβολείς LED, έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3ΆΆ και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Συγκεκριμένα, όλες οι εκδόσεις Titanium διαθέτουν επιπλέον εμπρός προβολείς LED, έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3ΆΆ και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, συνολικής αξίας 930¤, οι εκδόσεις ST-Line, είτε με κινητήρα πετρελαίου, είτε με αυτόματο κιβώτιο, διαθέτουν επιπλέον αυτόματο κλιματισμό (EATC), υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, συνολικής αξίας 664¤, η έκδοση ST-Line με κινητήρα 1.0L EcoBoost 125PS MHEV διαθέτει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό αξίας 400¤, και τέλος, οι εκδόσεις ST-Line X & ST-Line V, διαθέτουν επιπλέον το σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων (BLIS), το Adaptive Cruise Control και το Auto Park Assist, συνολικής αξίας 868¤.
Η ισχύς του Ford Puma προέρχεται από έναν τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα 1,0 λίτρου συνδυασμένο με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Το εν λόγω μοτέρ προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος με 125 και 155 ίππους αντίστοιχα, με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στον εμπρόσθιο άξονα. Επιπρόσθετα, υπάρχει η επιλογή του ίδιου κινητήρα χωρίς το ήπια υβριδικό σύστημα με απόδοση 125 ίππων, ενώ η γκάμα ολοκληρώνεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,5 λτ. Ecoblue που προσφέρει 120 ίππους. Τελευταία προσθήκη, στην κορυφή των επιλογών, το Puma ST με τον τρικύλινδρο 1.500άρη turbo βενζίνης των 200 ίππων, ως δάνειο από Fiesta ST. Να σημειωθεί ότι για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχουν δύο επιλογές: ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το 7άρι DCT αυτόματο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη.
Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Ford, έτσι και το Puma καλύπτεται με 8 ετών εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, ενώ η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω του χρηματοδοτικού πρόγράμματος Ford Εύκολα με σταθερό ονομαστικό επιτόκιο 1,99%.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!