Το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-208 χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και καταφέρνει να έχει αξιοζήλευτες επιδόσεις. Ποιες είναι αυτές; Πόση αυτονομία αποκτά με μια πλήρη φόρτιση και πόσο χρόνο απα
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-208 χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και καταφέρνει να έχει αξιοζήλευτες επιδόσεις. Ποιες είναι αυτές; Πόση αυτονομία αποκτά με μια πλήρη φόρτιση και πόσο χρόνο απαιτεί αυτή;

Peugeot e-208

2.663.823 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Την ηλεκτρική έκδοση του Peugeot 208 την περιμέναμε με ανυπομονησία και αυτό γιατί είναι η πρώτη φορά  που ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έρχεται κοντά στα συμβατικά μας στάνταρ και φαντάζει πως θα μπορούσε να αποτελεί το μελλοντικό μας καθημερινό αυτοκίνητο. Τόσο σε αισθητικό επίπεδο όσο και στους υπόλοιπους τομείς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Η Peugeot λοιπόν σχεδίασε από την αρχή το νέο 208 έτσι ώστε να μπορεί να υποστηρίξει και μια τέτοια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και αν κρίνουμε από τον χαρακτήρα τόσο των συμβατικών του εκδόσεων, όσο και αυτής, τότε τα κατάφερε καλά. Και αυτό γιατί παρά το αισθητό αυξημένο του βάρος που αποτελεί «εχθρό» κάθε αυτοκινήτου, το e-208 δεν υπολείπεται σε χαρακτήρα, αποδεικνύοντας παράλληλα πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στις συμβατικές του εκδόσεις.



Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό e-208 έρχεται με ισχύ 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση βασίζεται στη e-CMP πλατφόρμα και σύμφωνα με τη Peugeot χρειάζεται μόλις 8,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, όταν είναι ενεργοποιημένο το οδηγικό προφίλ Sport. Εναλλακτικά, υπάρχουν και άλλα δύο mode τα normal και eco.



Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ισχύ από μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh που είναι εγκατεστημένη κάτω από το πορτμπαγκάζ και προσφέρει αυτονομία κίνησης 340 χιλιομέτρων σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Έπειτα, όσον αφορά στην επαναφόρτιση το μοντέλο χρειάζεται οκτώ ώρες μέσω ενός φορτιστή 7,4 kW ή 5 ώρες και 15 λεπτά με φορτιστή 11 kW. Διαθέσιμη είναι και η επιλογή ταχείας φόρτισης με τα μοντέλο να φορτίζει μέχρι το 80% σε μόλις 30 λεπτά (σε ταχυφορτιστή 100 kW).

Στο αισθητικό κομμάτι, τώρα, ο αμάξωμα του e-208 δεν διαφέρει αισθητά από τα υπόλοιπα 208 με την μάσκα να έχει μπλε απόχρωση ως στοιχείο που συνοδεύει την ηλεκτρική του φύση. Παραμένει έτσι και σε αυτή την έκδοση ιδιαίτερα ξεχωριστό με το 5θυρο αμάξωμα να εκφράζει δυναμισμό με τις έντονες ακμές και τις όμορφες επιφάνειές του. Οι πιο παρατηρητικοί θα αντιληφθούν πως δεν υπάρχει απόληξη εξάτμισης στο πίσω μέρος καθώς και την ιδιαίτερη σχεδίαση των ζαντών αυτής της έκδοσης. 



Αντίστοιχα και στο εσωτερικό της, η ηλεκτρική έκδοση του 208 δεν διαφέρει παραμένοντας εντυπωσιακή με προηγμένο τεχνολογικά προφίλ. Και εδώ την παράσταση κλέβει η σχεδίαση i-cokpit του ταμπλό, τα ψηφιακά στοιχεία, ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με 3D effect, η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής και τα όμορφα μπουτόν της κεντρικής κονσόλας. Ποιοτικά παραμένει επίσης εξαιρετικό, ενώ μοναδικές διαφορές παρατηρούνται σε επιπλέον ενδείξεις που αφορούν την ηλεκτρική του λειτουργία. Τέλος, δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση στους χώρους της καμπίνας και των αποσκευών, προσφέροντας άνεση σε 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους (όγκος 311 λίτρα).

Οι υποψήφιοι αγοραστές του ηλεκτρικού Peugeot 208 επωφελούνται του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», που ορίζουν την τιμή απόκτησης του e-208 Active (OBC 7,4kW) στις 26.754 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center